Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
maar nu weet je iig dat je toch nog een keer een kuurtje kan doen, maar dan wel van een betrouwbaar iemand. (maar ja dat weet je ook nooit zeker, eerst maar laten testen voor je het definitief koopt)
ik snap ook niet dat als je elkaar kent, als is het dan via een forum, dat je iemand op kan lichten.
nog ff een late reactie.
cker balen.
maar je moet het positieve uit het negatieve halen: zorg dat je goeie spullen krijgt, dan ga je dus helemaal als een gek. (met de resultaten die je nu van deca hebt)
wat curiosio zegt: geen wonder dat hij 3 gram testo heel normaal vond. hahaaha. komt dus tussen de 750 en 1000 miligram. niet extreem dus.
ik weet nog dat hij beweerde dat wij erg voor fake moestn uitkijken, hij kon als een van de weinigen iig echte leveren.
Citaat[/b] (harold @ Mrt. 08 2005,06:24)]Als ik red een beetje ken weet ik al wat hij bedoelt, zal wel iets met feestjes te maken hebben..
Grtz..
Ja had met feesjes te maken.... papieren hoedjes balonnen enz. voor een goede prijs
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Kan er geen fototje van bij de foto's komen te staan met de lotnr. enz en dan de vermelding hoeveel troep erin zat? is wel makkelijk om na tekijken of je zelf ook troep heb
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment