Mogelijke combi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mogelijke combi

Hoi

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, als je anapolan wil gaan combineren met winstrol tabs hoe kun je, je schema het beste maken dan. Ik weet dat beide zeer schadelijk zijn voor je lever maar denk dat een kuur van 6 weken toch mogelijk moet zijn.

Greetz Gerwin
    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Ik geef 1 reactie: dit is een hele slechte combinatie. 6 weken anapolon is al moordend. Winstrol erbij en je kan je levertje gedag zeggen. Leer spuiten of blijf natural.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

of alleen wini
      Who's the Chef

Comment

Wat is je doel?
        De genoemde combinatie zou ik snel weer vergeten..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn doel is kracht opbouwen en droge spiermassa aanzetten.
          Ik weet dat je erg veel vocht vasthoud van anapolan en ik dacht als je er winstol bij gebruikt dit dus te reduceren. En van de anapolan schijn je erg sterk te worden. En de winstrol is voor de opbouw van droge spiermassa.

Greetz
          Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Winstrol geeft bij mij ook veel kracht.

Greets...

Comment

De kracht die je er mee wint is natuurlijk per persoon per anabool verschillend. Zodat je gewoon op het ene goedje beter reageert als op het andere goedje. Maar anapolan staat er meer om bekent dat je er enorm sterk van wordt. Kijk ik heb hier ook een log gelezen van iemand die ook erg sterk werd van winstrol only, maar het is waarschijnlijker dat je het eerder van anapolan wordt als van winstrol. Maar inderdaad je hebt daar een punt.

Greetz

Comment

Heb zowel anapolon als winstrol gebruikt en het verschil bij mij is dat zowel de kracht als de gewonnen massa bij winstrol blijvend is. Met (alleen) anapolon verlies je nagenoeg alles helaas.

Greets...

Comment

als je kracht wil moet je toch juist oxy nemen
                  Who's the Chef

Comment

Als je tijdelijke kracht wil wel...

Greets...

Comment

winstrol reduceert het vocht echt niet hoor. het houdt zelf niet veel vast, maar zal je oxy vocht niet verminderen. daar heb je weer andere meuk voor.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X