Ja oke true, lekker scheef erin ofzo, of idd te voorzichtig, en dan zit je lekker te pielen, en kan je de volgende dag niet meer zitten XD
AAS enzo
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View PostBij winny inject mist die de eerste lever passage. Oral is dus schadelijker en word ook meer afgebroken.
Dat zijn echter kleine nuances. Bottomline is gewoon dat de mg/mg giftigheid precies hetzelfde is, en het lulkoekverhaal mbt een keer minder leverpassage (zoals lulkoekverhaal impliceert) gelul van een dronken aardbei betreft."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hmm ikzelf heb toch ook wel verhalen gehoord over het first-pass effect, omdat je tablet dan eerst opgenomen dient te worden en dan de lever dient te passeren alvorens het in de bloedcirculatie terecht komt. Je hebt dan al een bepaalde hoeveelheid die afgebroken wordt, voordat het werkzame goedje in je circulatie terecht komt.
Dan lijkt het mij logisch dat je de orals hoger dient te doseren om dezelfde hoeveelheid in je circulatie te krijgen als wanneer je injecteert.
Maar wat betreft toxiciteit maakt dat niet uit? Mij lijken die orals toch juist "giftiger", omdat je daar die first-pass hebt, omdat de stof eerst door de lever heen moet.
Maar dat klopt dus niet..?"Straight outta gym"
Comment
-
Nee klopt niet, het is juist zo gemaakt dat het de lever passeert.
Het giftig verhaal is pas bij het afbreken van het materiaal, en dat is bij allebij dus gelijk aangezien hetzelfde afgebroken moet worden.
Ennuhh de lever ziet alles wat je eet of drinkt als n gif..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNee klopt niet, het is juist zo gemaakt dat het de lever passeert.
Het giftig verhaal is pas bij het afbreken van het materiaal, en dat is bij allebij dus gelijk aangezien hetzelfde afgebroken moet worden.
Ennuhh de lever ziet alles wat je eet of drinkt als n gif.."Straight outta gym"
Comment
-
Verschilt overigens per middel maar zal een korte uitleg proberen te geven voor testosteron.
Orale steroïden moeten via de lever het lichaam binnenkomen. Testosteron wordt van nature zeer snel afgebroken door de lever, waardoor er praktisch niks je lichaam zal bereiken en je er dus ook weinig aan zal hebben.
Wetenschappers hebben dit opgelost door kunstmatig een alkyl (vaak ethyl of methyl) toe te voegen aan de testosteron (deze wordt het 17-AA alkyl genoemd). Deze toevoeging zorgt ervoor dat het oxidatie-proces (afbraak) van de testosteron in de lever nauwelijks kan plaatsvinden en er dus een fatsoenlijke hoeveelheid testosteron de lever doorgang overleeft. Deze toevoeging maakt het molecuul echter extra toxisch (giftig) voor de lever (de manier waarop deze toevoeging het molecuul levertoxisch maakt zal ik niet verder over uitwijden), dit is dan ook de rede waarom over het algemeen injects geprefereerd worden)
Injects doorlopen eerst de bloedbaan alvorens zij ook afgebroken worden door de lever, echter hebben zij hun werking dan al kunnen doen en is dat niet zo'n probleem. Om te zorgen dat niet alle testosteron gelijktijdig wordt afgebroken wordt aan injecteerbare testosteron met een organisch zuur vermengt waardoor een in olie oplosbare ester ontstaat, die in het lichaam afbreekbaar is tot de oorspronkelijke vorm (in dit geval testosteron). Hoe meer koolstof-atomen deze ester bezit hoe langer het duurt tot het lichaam de moleculen heeft afgebroken tot de oorspronkelijke vorm (dus hoe trager de afgifte). Dit proces zorgt voor een trage regelmatige afgifte van testosteron.
Beide stoffen zijn toxisch wanneer afgebroken door de lever, de toevoeging van het eerdergenoemde alkyl maakt de ene stof in zijn totaliteit echter 'meer-toxisch' dan de ander.
Correct me when i'm wrongLast edited by akito; 20-03-2013, 17:22.
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostHmm okay. Waarom neemt niet iedereen tabletten dan dat is toch makkelijker in principe als het toch niet uitmaakt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOmdat bijna iedereen dat first pass effect niet begrijpt, en als je het logisch uitlegt (zoals ik al deed voordat ik geneeskunde deed) wordt het alsnog niet geloofd, en komt iedereen met broscience opzetten. Enige kanttekening is dus inderdaad dat voor gelijke resultaten je wat hoger zult moeten doseren, en ja, dan wordt het in totaal dus iets giftiger."Straight outta gym"
Comment
-
Gen ik mis het even.
als ik me test zo uit een ampul drink breekt de lever het direct af, dus das geen optie.
Nu voeg ik er een 17aa aan en maak ik er een pil van, dmv deze binding kan ik het door de lever heen krijgen komt de 17aa los en zit het goedje ook in mijn bloed.
Als ik injecteer komt het via mijn spier direct in mijn bloed.
Alles wat je lever moet afbreken ziet deze als gif, maar hoe moeilijker af te breken hoe giftiger?dan lijkt het me dat de 17aa de boel dus giftig maakt en niet de aas zelf.
Dan zijn pillen toch giftiger, dan injects?
ik heb weleens 60 mg dboll genomen, en werd na drie weken geel, heb ook wel dezelfder hoeveelheid maar dan aan test genomen per week, injects en niks aan de hand waaruit ik dus impliceer dat de pillen giftiger zijn/waren.
Ik snap dat dit natuurlijk geen gedegen onderzoek is ofzo.
maar je zegt dus eigenlijk dat als ik test tabs neem icm met d-bol en wat winstrol en ik neem dezelfde hoeveelheid aan injecteerbare test mijn leverwaarden dan gelijk blijven?
(ik weet er verder niet genoeg van, is dus geen aanval of wijs gedrag)
Comment
-
Originally posted by QuibusGen ik mis het even.
als ik me test zo uit een ampul drink breekt de lever het direct af, dus das geen optie.
Nu voeg ik er een 17aa aan en maak ik er een pil van, dmv deze binding kan ik het door de lever heen krijgen komt de 17aa los en zit het goedje ook in mijn bloed.
Als ik injecteer komt het via mijn spier direct in mijn bloed.
Alles wat je lever moet afbreken ziet deze als gif, maar hoe moeilijker af te breken hoe giftiger?dan lijkt het me dat de 17aa de boel dus giftig maakt en niet de aas zelf.
Dan zijn pillen toch giftiger, dan injects?
ik heb weleens 60 mg dboll genomen, en werd na drie weken geel, heb ook wel dezelfder hoeveelheid maar dan aan test genomen per week, injects en niks aan de hand waaruit ik dus impliceer dat de pillen giftiger zijn/waren.
Ik snap dat dit natuurlijk geen gedegen onderzoek is ofzo.
maar je zegt dus eigenlijk dat als ik test tabs neem icm met d-bol en wat winstrol en ik neem dezelfde hoeveelheid aan injecteerbare test mijn leverwaarden dan gelijk blijven?
(ik weet er verder niet genoeg van, is dus geen aanval of wijs gedrag)
Voor Dianabol geldt mijn bovenstaande post (17A-verhaal)
Comment
-
Originally posted by quibus View Postok, maar gen zegt maakt niks uit jij zegt orals zijn toxischer? of lees ik nu totaal verkeerd?Last edited by akito; 20-03-2013, 22:54.
Comment
-
We hebben het hier over de toxiciteit van winstrol inject versus oral he Quib. Normale injecteerbare AAS heeft geen 17-alfa alkylering. Alleen stanozolol heeft dat. Injects die dat niet hebben, dus vrijwel alle andere, zijn niet noemenswaardig hepatotoxisch.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -