AAS enzo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AAS enzo

Menner,

ik lees vaak mee in kuurtopics en heb het eea opgezocht over de verschillende soorten maar ik vraag me toch een paar dingen (en wellicht meerdere leden) af die mensen met meer verstand hiervan wellicht kunnen beantwoorden. Ik zie namelijk vaak dezelfde vragen terugkomen.

Ik heb trouwens geen kuurplannen, ik vind het gewoon fijn een beetje een beeld te hebben van dingen die tot mijn interesses behoren. Ik stel de vragen bewust maar zo naief mogelijk.

-Zijn er grofweg groepen/soorten AAS en wat zijn de verschillen in de basis?

-Waarom is het zo eminent dat je eerst het maximale of iig veel uit je natuurlijke potentieel haalt? Waarom kan iemand niet gewoon eerder kuren en op die manier wat meer massa pakken en daar content mee zijn, puur fysiologisch gezien? Even buiten beschouwing laten dat je dit zwak vindt of getuige van geen of een slappe instelling oid.

-Wat is er waar van de stelling, en in hoeverre, dat je natuurlijke groeipotentieel afzwakt nadat je gekuurd hebt en maakt het dan ook uit of je vaker kuurt daarna?

-Waarom is het zo lastig je gewonnen massa te behouden?

-Wat zijn stats waarmee het dan wél "ok" is om te kuren aangezien daar kennelijk bijna niemand die wilt kuren aan voldoet?

-Waarom zijn er 1001 soorten kuurtjes en kuuropzetjes? Is er geen concensus wat het beste werkt voor de gemiddelde bb'er, een vuistregel, aangezien het doel immer vvm vergroten is?

Pls aware me
    Last edited by pescatore; 15-03-2013, 11:45.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Originally posted by pescatore View Post
    Menner,

ik lees vaak mee in kuurtopics en heb het eea opgezocht over de verschillende soorten maar ik vraag me toch een paar dingen (en wellicht meerdere leden) af die mensen met meer verstand hiervan wellicht kunnen beantwoorden. Ik zie namelijk vaak dezelfde vragen terugkomen.

Ik heb trouwens geen kuurplannen, ik vind het gewoon fijn een beetje een beeld te hebben van dingen die tot mijn interesses behoren. Ik stel de vragen bewust maar zo naief mogelijk.

Naar chemische structuur onderscheidt men de volgende soorten AAS
    1. Testosteron-achtige steroïden
    2. 19-Nor-androstenen
    3. 17a-Methylandrostenen
    4. 19-Nor-17a-methyl- en -ethyl-androstenen
    5. Dihydrotestosteron-achtige steroïden
    6. D1-Testosteron-achtige steroïden
    7. Androstenen met meerdere dubbele bindingen
    8. De 19-nor- en de 17a-methyl-analoga van steroïden met meerdere dubbele bindingen
    9. Steroïden met een hydroxylgroep op C4
    10. Chloorbevattende steroïden
    11. Steroïden met een heterocyclische ring aan ring A

Deze verschillen in structuur en daarmee verschilt dus ook de manier waarop de verschillende groepen op je lichaam inwerken, een uitgebreid artikel hierover:

-Waarom is het zo eminent dat je eerst het maximale of iig veel uit je natuurlijke potentieel haalt? Waarom kan iemand niet gewoon eerder kuren en op die manier wat meer massa pakken en daar content mee zijn, puur fysiologisch gezien? Even buiten beschouwing laten dat je dit zwak vindt of getuige van geen of een slappe instelling oid.
    Dat kan prima, dat is volgens mij meer de heersende norm dan dat er een fysiologische rede achter zit.

-Wat is er waar van de stelling, en in hoeverre, dat je natuurlijke groeipotentieel afzwakt nadat je gekuurd hebt en maakt het dan ook uit of je vaker kuurt daarna?

Omdat je lichaam zich van nature verzet tegen verandering (homeostase), hoe verder jij van je huidige status af gaat wijken, des de harder het lichaam zich zal proberen 'terug te trekken' naar de oorspronkelijke base-line, gezien kuren er simpelweg voor zorgt dat dit proces sneller plaatsvindt zal het lichaam na het kuren als het ware een 'terugveer' effect proberen te bewerkstelligen.

-Wat zijn stats waarmee het dan wél "ok" is om te kuren aangezien daar kennelijk bijna niemand die wilt kuren aan voldoet?
    Of het "ok" is om te kuren ligt imo meer aan je kennis m.b.t. de materie (je moet veilig kunnen kuren) en voor de rest... zodra jij er mentaal klaar voor bent en je bent uitgegroeid (meestal>21) zie ik in elk geval geen bezwaar, je hoeft imo niet zoveel kg te kunnen squatten of je moet zoveel kg wegen op dit vet% om veilig en verantwoord te kunnen kuren. M.a.w. zie ik liever iemand @1,90, 80kg 14% vet met veel kennis van materie een verantwoorde kuur starten dan iemand die op eenzelfde lengte en vet% 30kg zwaarder is en geen idee heeft waar hij aan begint.

-Waarom zijn er 1001 soorten kuurtjes en kuuropzetjes? Is er geen concensus wat het beste werkt voor de gemiddelde bb'er, een vuistregel, aangezien het doel immer vvm vergroten is?
    Omdat elk lichaam anders is en mensen voorkeuren hebben, de een heeft er geen moeite mee om totaal op de blazen van het vocht tijdens een kuur en een ander wil rock-hard worden, overigens zijn er mensen die hun AAS voor andere doelen gebruiken dan alleen vvm vergroten, ook vindt de één de prijs erg belangrijk en de ander bv. minimale side effects (hier moet uiteraard ook meer voor betaald worden )
    Bedenk wel dat dit mijn bevindingen/meningen zijn, dus wanneer knulletje of iemand hier een andere visie op heeft zou ik zijn visie aanhouden Ik heb zelf namelijk nog nooit gekuurd en ben dat ook niet van plan, maar vanuit chemisch oogpunt wel geïnteresseerd in steroïden, dus 'practise what you preach' gaat hier niet op.
    Hoop dat je er iets aan hebt

Comment

dubbel post excuus.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Menner,

Orale en injecteerbare, aromatiserende en niet aromatiserende

Omdat je dmv aas verder kan komen dan je natuurlijke basis, in fast and yhr furious geef je ook niet bij de start lachgas maar pas oo het einde.

Omdat je dichter bjj je natuurlijke max zit groei je daarna trager.

Omdat je lichaam naar een stand wil welke deze gewend is, al weeg je ineens tien kilo zwaarder wil je lichaam terug naar het oude gewicht.

Beste is als er naturel niks meer bij kan.

De ene reageert beter of slechtrr op een bepaalde stof of hoeveelheid.
        Je kan cutten of bulken. Zware of minder zware middeldn gebruiken. Duurdere of goedkopere. Ondersteunt met hgh, peptides, insuline etc.

Pls aware me
        Effe simpel gezegd

Comment

Vind het wel een nette post akito.

Comment

Ok. Tnx heren.

Wist niet dat hemeostase zo agressief kon zijn, hoewel je natuurlijk ook wel agressief van je natuurlijke lijn afwijkt.

Omdat je dichter bjj je natuurlijke max zit groei je daarna trager.
            Dat is dan dus ook als je naturel die groei pakt, toch?

Deze verschillen in structuur en daarmee verschilt dus ook de manier waarop de verschillende groepen op je lichaam inwerken, een uitgebreid artikel hierover:
            Ga straks ff lezen, ty!

Die fast and furious ref deed het goed btw

Comment

Holy shit, flink artikel zie ik! *maakt borst nat*

Comment

Omdat je lichaam naar een stand wil welke deze gewend is, al weeg je ineens tien kilo zwaarder wil je lichaam terug naar het oude gewicht.

neen, je geeft je lichaam extra hormonen, bijvoorbeeld de standaard testosterone, de extra testosteron zorgt ervoor dat je met voeding en training meer spiermassa aanmaakt dan een ander gemiddeld persoon, ook niet zo heel raar, je zit al gauw met een keertje test aan 7-10x je normale testosteron levels.
                zodra de kuur is afgelopen spuit je dus geen test meer in, je lichaam was gewend om met zo 10x hogere levels je spiermassa te onderhouden en extra aan te zetten maar als je testosteron levels nu ineens van 10x zoveel naar normaal gaat is het bijna niet te doen om je spiermassa die je in zulk korte tijd hebt gewonnen te onderhouden, dit is daarom ook geen kwalitatieve massa na je kuur, kwalitatieve massa na je kuur kun je pas schatten ongeveer 2-3 maanden na je kuur.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Goed topic srs, zo meteen even lezen. Dat zijn een aantal vragen waar ik ook wel wat meer over wil weten.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Nog een vraagje nu ik toch dit topic lees. Waarom niet afbouwen met test bijv.? Dus van 500mg naar 0 afbouwen in plaats van stoppen en na kuren?

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                      Nog een vraagje nu ik toch dit topic lees. Waarom niet afbouwen met test bijv.? Dus van 500mg naar 0 afbouwen in plaats van stoppen en na kuren?
                      De meeste langwerkende injects (bv. primobolan) hebben een dusdanige lange halfwaardetijd (hoe meer koolstofatomen gebonden zijn hoe langer de halfwaardetijd) dat zij 'zichzelf enigszins afbouwen'. Ook is het zo dat met een lage-dosis je eigen productie net zo hard plat blijft liggen als met een hoge dosis, dus er zitten, naar mijn mening, simpelweg weinig voordelen aan. Je zal met een lage dosis weinig extra massa meer pakken en je rekt je kuur onnodig, dus beter 6 weken knallen en dan je eigen productie weer op gang helpen dan na die 6 weken nog 4 weken aanmodderen met een steeds lagere dosis.
                      Inb4 Knulletje ontkracht al mijn broscience trouwens

Comment

Is hemeostase trouwens je genetische norm of is dit door training naar een hoger plan te trekken? Denk het eerste, niet?

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat halfwaardetijd een lineair verband kent tav van afbouw of vergis ik me daarin?

Comment

homeostatse is op een hoger plan te tillen, is een tijdsopname, anders zou je helemaal geen duurzame masa kunnen bouwen met een kuur lijkt me. Wel loop je tegen een max. aan met je natuurlijke capaciteiten die je alleen door factoren te optimaliseren/wijzigen nog kunt verhogen.

Comment

Interessant topic! Staan idd ook dingen tussen die ik graag zou weten!

Comment

Even verplaatst naar anabolen ivm de relevantie hiervan :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X