Test correct en veilig injecteren! Favo prikplek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ken iemand die wilde injecteren en de spuit erin zat zijn telefoon over ging.... waarnaar hij 3 stappen naar de telefoon ging. Naar zeggen schreeuwde die het uit

Originally posted by quibus View Post
    Je moet je been waar je in je bil prikt ontspannen, ik leg me voet over die ander heen zeg maar dan hangt ie een beetje, maar heb hem ook wel eens tijdens injecteren aangespannen, had er geen last van.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by OneMoreRepBro View Post
      Ik denk dat ik voor de eerste keer in mijn bovenbeen ga prikken. Dit lijkt mij gemakkelijker en minder omslachtig dan zelf in mijn gluteus maximus (aka kont of int Vlaams poep ) te prikken. Zoals anabolicdude zei: gewoon op bed zitten en rustig de naald erin duwen.

0.6*25 of 0.6*30 om te injecteren? De meeste geven aan dat je een 0.8*38 of 0.8*40 moet gebruiken om anabolen op oliebasis voldoende diep in de spier te injecteren?
      Bij je bil moet je wat verder vandaar dat ze daar de x40 gebruiken
      Bij quads voldoen de x25-30

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Ik ken iemand die wilde injecteren en de spuit erin zat zijn telefoon over ging.... waarnaar hij 3 stappen naar de telefoon ging. Naar zeggen schreeuwde die het uit
        No pain no gain lol... Klinkt wel pijnlijk

Originally posted by Protasius View Post
        Bij je bil moet je wat verder vandaar dat ze daar de x40 gebruiken
        Bij quads voldoen de x25-30

Lijkt me inderdaad logisch

Comment

kont kan ook met 25-30 maar dan moet je al wel laag in je VP zitten en echt zorgen dat de naald er helemaal in gaat. Kan niet als je dikke spekreet hebt.
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik zet nu kont met blauwe spuit, ideaal.

Comment

mwah ideaal.. is een andere.. Ik vind de naald te klein.. duurt lannnnggg plus dat jeje moet voorstellen dat als je in kont doet dat je niet heel lang in die houding wil staan als je het zelf doet en je wel harder moet drukken.. hoe kleiner de naaldopening hoe meer druk en hoe harder de straal die in je spierweefsel spuit.. heeft wel eens voor meer injectiepijn gezorgd dan nodig is.. heeeel langzaam injecteren met blauw.. met groen gaat het allemaal wat vlugger..

Maar is ook persoonlijke voorkeur en afhankelijk van hoe je er bij staat.. als je echt groot bent kan je het sowieso beter laten doen omdat veters strikken dan al vervelend is soms. moet je nagaan als je iets in je kont moet prikken.. wordt steeds lastiger hehe.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                nee alleen je poot per ongeluk neerzetten ipv ontspannen is al dodelijk, 3 stappen pffffffffff
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Blauw ging voor meter, de vrouw kom amper aspen en erin drukken was ook te zwaar.

Zwarte is de bom....voor de poep
                  Een dag niet getraind...

Comment

ligt ook aan de cilinder die je erbij hebt.. 5ml icm blauw is een ramp.. maar neem je nou 2ml met blauw dan gaat het al stuk beter. op die klein cilinder oefen je veel makkelijker druk uit. Op 5ml met blauw druk jeje duim of vinger scheel.

Comment

Iemand ooit geel (0,9x38-40) gebruikt? :P

Ik zweer bij groen. Net zo makkelijk je voelt er heus niks meer van dan van blauw.. alsie maar eenmaal door de top huidlaag gedart is.

Comment

Je bent wel langer bezig maar dat boeit me niet ik spuit ook heel traag trouwens.
                        Maar ik kan zo de kamer doorlopen hoor met een spuit in me reet, naja ik moest het een keer doen en had nergens last van. Wellicht geluk.

He maar hoe doen jullie hem erin herl snel of traag, ik doe het traag ik voel hem dan ook bijna per huidlaag erdoorheen gaan.
                        Maar anderen prikken snek bij mij maar bij mezelf lukt dat gewoon niet.

Comment

ff door toplaag heen darten en dan langzaam verder.

Comment

Waar halen jullie spuiten e.d.? Gewoon via de apotheker of online bestellen? Indien apotheek... Kijkt ie je dan ni vreemd aan haha . Een vriend van mij die kuurt vertelde dat er sommige apothekers ze niet meegeven.

Comment

2ml spuitjes wat moet je daar mee ? mag ik me in de week 4 keer prikken.. 0.7x40 is beter dan groen, deed eerst ook alles met groen, maar zwart is net iets dunner maar dik genoeg om rustig te spuiten..

Juist niet rustig erin doen... beetje darten idd soepel erin meestal niet eens doordrukken, minder gevoelig dan rustig duwen..
                              Een dag niet getraind...

Comment

die 2ml's hebben nog extra stukje van 0,5.. das voor mij precies genoeg.. we zijn niet allemaal uberjunks hier

Maaruh kijk eens op daxtrio goed spul, snel geleverd en goede prijzen.

APothekers doen nog wel eens moeilijk.. of je nou voor BA water komt of voor wat anders.. zijn gewoon mahfakkers met een attitude against BB-ers! like the can smell you comming.. ze verzinnen elke keer andere smoezen om spullen niet mee te geven.. echt heel verdrietig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X