Anavar erbij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

winny iplaats van anavar scheelt je geld en kwa werking schelen ze niet veel van elkaar grts.

Comment

@been; dianabol vind ik helemaal niet zo'n mild middel. En ik zit helemaal niet op dat vocht vasthouden te wachten.

@punani; klopt ja, anavar is wel een beetje fucking duur, maar ik hoor toch veel goeie berichten over anavar. Mensen die het gebruiken zijn er zeer te spreken over, ondanks dat het als "meisjes-anabool"bekend staat, volgens sommige.
      Maar ik heb een vrij grote koop gedaan en daarmee heb ik die anavar ge-financieerd, dus het valt mee.

Ik laat wel weten wat ik ervan vindt, misschien is het wel zwaar klote.

Nog een vraagje he; die primo, 1x in de week 400mg of 2x 200mg?

Ciao, Lo

Comment

Zou het verdelen over 2x.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 16 2005,17:20)]Zou het verdelen over 2x.

Greets...
          Helemaal mee eens!!!
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Thanx

Eens in de 4 dagen?

Comment

Voordat die Xeno het ziet...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hey loo
                is 6 weken tren ace en winny niks voor jou, denk zeker dat je er opzult gaan en nog een beetje kwaliteits massa meepakt desnoods als je toch bang bent voor vocht o.i.d. femara of aromasin bij pakken.

groet kevin
                Benchpress 8 x 160 kg
                Legpress 10 x 400 kg
                Deadlift 1 x 275 kg
                _

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Loo @ Apr. 16 2005,16:53)]dianabol vind ik helemaal niet zo'n mild middel. En ik zit helemaal niet op dat vocht vasthouden te wachten.
                  Die mening was ik eerst ook toegedaan, Loo! Vandaar dat mijn eerste kuurtje een winstrol-only was. Nu weet ik echter dat winstrol net zo giftig is als dianabol, maar veel belastender voor je prostaat. D'bol legt wel je axis helemaal plat en je houdt (afhankelijk van je voeding en dosering) even wat vocht vast, maar dat is na een paar weken weer verdwenen. Ik ben er inmiddels van overtuigd, dat een d'bol-only minder belastend is dan een winstrol-only. En het resultaat is meestal beter.

Anavar vind ik echter ook een uitstekende keus. En over die van GS hoor ik echt alleen maar goeie berichten.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@kevin; hey bro, tren is zeker een super-middel, en winny ook.

Maar ik probeer deze kuur echt zo licht mogelijk te houden. Vandaar dat ik voor de twee lichtste middelen als primo + var pak. Hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak is acne.Ten eerste ben ik wat dat betreft echt te ijdel, en
                    i.v.m met mijn school kan ik het me echt niet veroorloven dat mijn rug/schouders in 1 keer onder de acne komt te zitten, of dat ik ineens 8 kilo aankom.

Tren is erg androgeen (acne), winny is puur DHT (acne), vandaar dat ik deze middelen eruit laat.
                    Natuurlijk kan je nooit van te voren zeggen hoe je reageert, maar ik weet dat ik met deze middelen veruit het minste risico loop.

Dat, en het feit dat ik met 5kg tevreden ben, is een beetje de achterliggende reden dat ik geen zwaardere middelen als eerste kuur kies.

@sym; ja ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben met dianabol,

ciao

Comment

@loo
                      ik dacht ook dat ik pukkels zo krijgen van winny maar ik zal het sterker maken heb er meer last van zonder winny dan met winny ik denk dat je spullen al in huis hebt gezien je bij je keuze blijft en wens je veel suc6 en hou een logje bij .grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X