Winny gs of zambon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winny gs of zambon

Hoi, ik ben dus nu aan het cutten en zou tegen begin juni als ik op 10% zit winny depot willen gebruiken voor 6 weken.

Het liefste zou ik deze kopen van GS omdat daar nog geen fake's van zijn en het flesjes zijn van 11ml; heb er dan juist 2 nodig.

Iemand al gebruikt en wat vond hij het beste??

grtz wimpy
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Ik las je post op DBB al en als je met 0.8 gaat zetten is winnie van GS prima te doen.

Met een 0.6 ga je problemen krijgen,bro.

Comment

Zambon is zonder twijfel de beste maar dat wil niet zeggen dat die van GS niet goed zou zijn.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

waarom blijf ej aanrommelen sorry dat ik het zeg wim. maar je blijft maar lichte kuurtjes nemen ik zeer korte tijd tussen de kuren. waarom niet gewoon door trainen en dan in janauri een echte  knal kuur nemen ??!! grts

edit: Hoe verwacht je zo snel op 10% te komen zonder massa verlies ik dacht dat ik je ook paar weken geleden had horen zeggen dat je niet ging cutten omdat je die anavar al aan t nemen was.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (punani @ Apr. 17 2005,20:49)]waarom blijf ej aanrommelen sorry dat ik het zeg wim. maar je blijft maar lichte kuurtjes nemen ik zeer korte tijd tussen de kuren. waarom niet gewoon door trainen en dan in janauri een echte  knal kuur nemen ??!! grts

edit: Hoe verwacht je zo snel op 10% te komen zonder massa verlies ik dacht dat ik je ook paar weken geleden had horen zeggen dat je niet ging cutten omdat je die anavar al aan t nemen was.
          Hoi,

Ja, dat zou ik ook kunnen doen maar een knalkuur houd dan sustanon en deca in en dat vind ik beide zware producten met nevenwerkingen en een lange herstelperiode.(ook water/vet).
          Ben nogal stressie aangelegd en daarom durf ik niet zwaar te kuren, ook omdat je erna veel verliest en dat heel demotiverend werkt, ben bang om in een zwart gat te vallen erna.

Ik weeg nu ongeveer 74,5 kilo met vet% van ongeveer 15,8 en ik kom van 17%.
          Ik zie er idd minder opgeblazen uit maar mijn omtrekken blijven hetzelfde ( ik meet armen/borst en buik).
          Behalve mijn buik dan want daar ben ik al 6 cm kwijt.
          Als ik op 12% zit wil ik aan de winny depot beginnen.
          Nog 5% eraf dus moet ik nog een kleine 4 kilo afvallen in 1,5 maand.
          Eenmaal begonnen aan de winny wil ik nog lager gaan....

Ik zie het niet zitten om gewoon op onderhoud te gaan omdat ik tegen de zomer mooi wil staan, heb er ook weer een jaar zwaar voor getraint...niet de verstandigste keuze maar ik heb tijdens mijn 'milde' kuurtjes nooit neveneffecten gehad of terugval gekend.

grtz
          Denk je sterk.

Comment

wie zegt dat winny licht spul is.
            I live to end the game

Comment

@winpy

ALs je aan een kuur begint met de gedachten na de kuur weer veel te zullen verliezen kan je beter al helemaal niet gaan kuren.
              Positief blijven he

Comment

Zambon is prima.

Groeten
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Wim, als je aan echte, geteste zambon kunt komen, zou ik het zeker doen. Betere is er niet. GS is echter een betrouwbaar alternatief.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik snap je wel hoor wim maar zo blijf je bezich met "milde" kuurtjes. Het is ook nie goed voor je herstel om binnen een korte tijd na die anavar te gaan cutten en dan weer aan de winny zo blijf je bezich in mijn ogen. Maar ik wens je natuurlijk wel suc6 en ik hoop dat je het gaat halen natuurlijk die 10% ben ook wel benieuwd hoe je eruit ziet op 10% dus foto kan geen kwaad.grts

Comment

Hoi,

Na wat opzoeken heb ik besloten om deze te gebruiken, geen GS of zambon.

link:
                      http://www.xxl7100.demon.nl/Flash/stano.html

4 weken 100mg EOD.

grtz wimpy
                      Denk je sterk.

Comment

Is van MRP schijnt goed te zijn, maar heb er nog nooit lab-tests van gezien!!!
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik ook niet maar DBC heeft het gebruikt en er een uitgebreide review over gegeven en het moet wel goed zijn.

Daarom doet Wimpie het ook.

Comment

Idd las het ook op DBB! Dus Wimpie omdat DBC zegt dat het goede shit is, neem je dat maar gelijk aan zonder eerst een labtestje te zien of wat dan ook?!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                            Mr. HOLLAND 2007 NAC
                            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Apr. 19 2005,11:15)]Idd las het ook op DBB! Dus Wimpie omdat DBC zegt dat het goede shit is, neem je dat maar gelijk aan zonder eerst een labtestje te zien of wat dan ook?!!!  

Ik denk dat DBC al lang genoeg op het forum zit om geen onzin te verkopen...of ben ik verkeerd???

Labtesten kan je wel zien op DBC zijn site, DBC labs

link:

http://www.xxl7100.demon.nl/Flash/index.html

Maar ik weet nog niet of ik het ga halen tegen juni (Vet%)en in juli augustus kuur ik niet dus alles hangt af van mijn dieet.

grtz
                              Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X