rich piana steroids

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    wat betreft training ben ik het op dat punt met hem eens.

Zou je willen uitleggen waarom?

Hoe ik het bekijk is meer gewicht toevoegen aan je oefeningen de enige schok die je kan geven aan je spieren doordat je ze zo dwingt te herstellen naar een punt waar ze eerder niet waren.

Het is niet dat spieren zoiets hebben van oh shit hij doet z'n schema nu andersom of hij doet nu biceps cable curls in plaats van barbell curls.. nu moeten we groeien!

Misschien dat een andere belasting een nieuwe prikkel geeft, maar een (in dit voorbeeld) blijft een curl een curl, nietwaar? Uiteindelijk zal je in die andere uitvoering toch ook progressief moeten laden.

Maar dat is hoe ik 't zie, kan er naast zitten natuurlijk dus hoor graag jouw visie
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

Ik heb het niet over gewicht en reps ,maar alleen over wisselen van oefeningen om te shockeren ,daar ben ik het mee eens.
      Voor overdreven massa heb je inderdaad chemicalen en pomp nodig,maar daar heb ik het niet over.

voor de rest is het een mening die je geeft waar ik het wel of niet eens mee kan zijn.

(gericht op Cid zijn post)
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Mooie video en ben het ook wel met hem eens dat je niet alles moet geloven wat op internet staat.

Ik heb hem ontmoet op de Fibo dit jaar en hij is echt een aardige gast.

Maar hij is ook een enorm beest in real life!!!
        I'm in transformation mode!!!!

Comment

Ik heb het niet over gewicht en reps ,maar alleen over wisselen van oefeningen om te shockeren ,daar ben ik het mee eens.
          Voor overdreven massa heb je inderdaad chemicalen en pomp nodig,maar daar heb ik het niet over.

voor de rest is het een mening die je geeft waar ik het wel of niet eens mee kan zijn.

(gericht op Cid zijn post)
          Waarom moet je nog even vermelden dat het een mening is? Ik snap niet waarom dat nodig is.. tenzij je gewoon probeert uit te dagen ofzo om 1 of andere reden???

Ik zeg toch ook dat IK VIND.. ??? Alleen het stukje dat je geen zware gewichten voor massa nodig hebt is gewoon een feit.. alle grote gasten bewijzen dat. Voor de rest geef ik mijn manier van schrijven al aan dat alles een mening is.. Vind je soms echt een beetje raar in je posts man..

Shockeren ben ik het overigens ook niet mee eens. Ik geloof in het overload princiepe. Met teveel wisselen in een schema begint je lijf telkens weer opnieuw met adjusting maar nadat je hebt gewisseld begin je niet een stap hoger maar een stap terug lijkt het. Want nadat je verschillende oefeningen hebt gedaan in verschillende vormen (als herhalingen en volgorde etc) en je komt weer aan bij de eerste oefening dan ben je daar amper op gegroeid.. beetje weggegooide tijd lijkt het mij dan.

Dit is overigens ook "mijn ervaring" met schokeren. Uiteraard ook een "mening" gebasseerd op real life events..

...
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Wel een relaxte gast inderdaad maar op een aantal foto,s/filmpjes van de laatste tijd zijn zijn armen niet meer in verhouding,waarschijnlijk door de synthol.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Waarom moet je nog even vermelden dat het een mening is? Ik snap niet waarom dat nodig is.. tenzij je gewoon probeert uit te dagen ofzo om 1 of andere reden???

Ik zeg toch ook dat IK VIND.. ??? Alleen het stukje dat je geen zware gewichten voor massa nodig hebt is gewoon een feit.. alle grote gasten bewijzen dat. Voor de rest geef ik mijn manier van schrijven al aan dat alles een mening is.. Vind je soms echt een beetje raar in je posts man..

Shockeren ben ik het overigens ook niet mee eens. Ik geloof in het overload princiepe. Met teveel wisselen in een schema begint je lijf telkens weer opnieuw met adjusting maar nadat je hebt gewisseld begin je niet een stap hoger maar een stap terug lijkt het. Want nadat je verschillende oefeningen hebt gedaan in verschillende vormen (als herhalingen en volgorde etc) en je komt weer aan bij de eerste oefening dan ben je daar amper op gegroeid.. beetje weggegooide tijd lijkt het mij dan.

Dit is overigens ook "mijn ervaring" met schokeren. Uiteraard ook een "mening" gebasseerd op real life events..

...
              oke,....

geen idee waarom je denkt dat ik je aanval ,alleen ben ik het niet eens met jouw mening.
              Maar ipv daar weer een hele nutteloze discussie over te starten zeg ik alleen maar dat ik met de rest van je post wel of eens kan zijn.
              De rest van je post ben ik het wel mee eens en geeft dat gewoon aan.

Dat jij denkt dat ik je probeer uit te dagen is absoluut niet zo,want wat heb ik eraan.

Jij gelooft in het overload principe en dat is prima ,wie zegt dat ik daar bv niet in geloof,maar dat wil niet zeggen dat het andere niet waar is. (omdat het voor jou niet werkt)
              Wat jij daarna bv aangeeft over shockeren is iets wat ik niet zeg en niet op die manier doe.

Maar voordat dit weer een hele discussie word,mijn op het einde van mijn post moest genoeg zeggen.

Comment

8:08 kan iemand hierop reageren?
                Frankey/Cid/Q/spuit11/gip ect?

Zeker gezien de laatste topics die hierover geopend zijn en bv Wessle zijn test only topic.

Ben benieuwd.
                Wat denk je zelf, hij snapt er geen reet van.
                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ik denk dat hij puur op ervaring gaat en ze kennis minder is.
                  Al die echte buffels kuren heel anders dan wij zowiezo gaan ze uiteindelijk alkemaal na tig jaar on aan de trt/hrt.
                  Ik heb gehoord van gasten die op recept trt dorn dat je ook geen hcg krijgt, want het is dan alleen nog uit estetisch oigpunt dat je ballen op maat zijn, maar ze hebben verder geen doel.

Comment

ik geloof alleen bostin loyd.
                    Mind is everything.

Comment

Ik heb er geen mening over ,want ik heb er helemaal de ballen verstand van.

Maar voor degene die de laatste tijd verschillende topics gelezen en hierover geopend hebben kan het "meer" vragen oproepen

Dus goed als jij met jouw achtergrond dit hier even zo duidelijk neerzet.

Comment

oke,....

geen idee waarom je denkt dat ik je aanval ,alleen ben ik het niet eens met jouw mening.
                        Maar ipv daar weer een hele nutteloze discussie over te starten zeg ik alleen maar dat ik met de rest van je post wel of eens kan zijn.
                        De rest van je post ben ik het wel mee eens en geeft dat gewoon aan.

Dat jij denkt dat ik je probeer uit te dagen is absoluut niet zo,want wat heb ik eraan.

Jij gelooft in het overload principe en dat is prima ,wie zegt dat ik daar bv niet in geloof,maar dat wil niet zeggen dat het andere niet waar is. (omdat het voor jou niet werkt)
                        Wat jij daarna bv aangeeft over shockeren is iets wat ik niet zeg en niet op die manier doe.

Maar voordat dit weer een hele discussie word,mijn op het einde van mijn post moest genoeg zeggen.
                        Helder man! Kreeg gewoon ff bijsmaak. Kreeg in meerdere topics soms het idee dat je beetje confrontatie zocht ofzo terwijl dat helemaal geen meerwaarde heeft. Maar probably verkeerd begrepen man.

Je input aan info heb ik trouwens wel hoog in het vaandel. Of ik het er nou mee eens ben of niet soms Je posts zijn over het algemeen goed onderbouwd.

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                          Wat denk je zelf, hij snapt er geen reet van.
                          Dit en hij is soms erg kort door de bocht. Hij kijkt puur naar gains gains gains gains. En jah ik denk als je het hele jaar op de HGH zit je minder dipt na je kuur en je kwa gains minder hoeft te hebben van tactische beslissingen om hcg mee te laten lopen.

Daarnaast zijn dit soort gasten het hele jaar bijna on. En 365 dagen HCG spuiten is ook niet goed. Ik denk dat zijn mening voornamelijk dan ook gebaseerd is op zoals Q al zei: Totaal verschillende manier van kuren.

Comment

0.27 t/m 0.45 minuten... good 4 me...

rich piana natural training - YouTube

Last edited by gain is pain; 21-08-2013, 18:45.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Helder man! Kreeg gewoon ff bijsmaak. Kreeg in meerdere topics soms het idee dat je beetje confrontatie zocht ofzo terwijl dat helemaal geen meerwaarde heeft. Maar probably verkeerd begrepen man.

Je input aan info heb ik trouwens wel hoog in het vaandel. Of ik het er nou mee eens ben of niet soms Je posts zijn over het algemeen goed onderbouwd.
                              Ik weet dat mijn posts af en toe wat lomp overkomen ,maar dat is meer een "internet" issue.
                              In het echt ben ik heel lief en aardig

Comment

Originally posted by mvos View Post
                                ik weet dat mijn posts af en toe wat lomp overkomen ,maar dat is meer een "internet" issue.
                                In het echt ben ik heel lief en aardig :d
                                knuffeltijd!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X