Kickstart TEST E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mcvk View Post

BTW als je bijvoorbeeld de eerste 4 weken winstrol pakt, hoef je proviron pas vanaf week 4 mee te laten lopen toch als je het als AI in wil zetten, of denk ik nu verkeerd.

True. Ookal gebruik je winny niet als ai maar voor de gains dan is het nog overbodig om provi mee te laten lopen...

Je neemt provi om :
    1) shbg te binden
    2) milde oestrogeen remmer
    3) vocht 'tegen gaan'..

Dit doet winny ook of eigenlijk gezegd wat beter... maar winny kan je niet 10-14 weken straight nemen.. dus vandaar wanneer winny off gaat provi erbij als je effect wilt hebben van deze bovenstaande redenen...

@cidious...
    of je nou wel of geen gyno krijgt toen je provi wel of niet mee liet lopen..
    ik heb op 375mg test gezeten en 40mg var kreeg gyno laatste 2 weken... bij test 500mg tren 400mg geen enkele last... dus dat zegt 'weinig'
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb nooit gekuurd dat voorop.

maar tboll schijnt redelijk traag te werken, pas vanaf week 3 dat het echt kickt, waarom dan als kickstart? Iemand met andere ervaringen? Maar dat is wat ik erover lees

Comment

Ot... geen frontload zetten is mijn mening..
        test houden zo voor 12 weken zou ik doen ook als je geen kickstart erbij neemt, des de langer je er funn van hebt.
        Kickstart met var wil ook wel lukken als je per-se een kickstart wil nemen maar je bang bent dat het 'te zwaar' wordt.. (alhoewel denk dat var ook wel wordt gemengd met winny en verkocht wordt als var those daysz).
        Kan ook met een staartje trouwens de var.

Voor de rest voeding aanpassen en knallen...
        miss 375mg nemen e/w en kickstart var? Was voor mij ook prima te doen als 1ste prik kuur.. ..

ps: overweeg de dboll als kickstart aub niet als je het puur doet voor je fysiek....
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          True. Ookal gebruik je winny niet als ai maar voor de gains dan is het nog overbodig om provi mee te laten lopen...

Je neemt provi om :
          1) shbg te binden
          3) vocht 'tegen gaan'..

Dit doet winny ook of eigenlijk gezegd wat beter... maar winny kan je niet 10-14 weken straight nemen.. dus vandaar wanneer winny off gaat provi erbij als je effect wilt hebben van deze bovenstaande redenen...

@cidious...
          ik heb op 375mg test gezeten en 40mg var kreeg gyno laatste 2 weken... bij test 500mg tren 400mg geen enkele last... dus dat zegt 'weinig'
          Bij het opkomen van de gyno, heb je een AI laten meelopen of gewoon nolva lage dosis?

Comment

Thanks voor de goede en duidelijke hulp.

Heb al een keer op Var Only gezeten op 50mg ED voor 6 weken, dit heeft me niet veel gebracht.

Stel dat ik een kickstart ga nemen met Winstrol of TBoll moet ik dan mijn voeding erg aanpassen? dat aspect heb ik me namelijk nog niet in verdiept. Ik eet nu flink in een cut.

Lengte 186cm
            Gewicht 94 kilo
            VP 14%
            eet nu 140gr koolhydraten, 250 gr eiwitten en 60gr vetten. Dus flink gecut de laatste 2 maanden. Nu mijn voeding weer wat opkrikken idd. Begin ook slap te worden

Comment

Ook heb ik mezelf nog niet verdiept in TBoll om eerlijk te zijn wat de voor en nadelen zijn.
              Klinkt misschien allemaal erg "pussy" achtig maar ik wil zo goed als mogelijk exact weten wat ik in mijn lichaam stop en dan de voor en tegens tegen elkaar afwegen.

Comment

Tbol os knallen! Ik pakte enorm veel kracht en toch al paar kg in 4 weken tijd. Maar dat is mijn ervaring op 50mg pd. Onzin dat tbol traag werkt. Vanaf eerste week duidelijke meer kracht en vollere spieren.
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Had je only of als kickstart, speelt misschien wel mee? Ik heb geen idee, khoor altijd dat het pas laat werkt, maar tnx voor je ervaring, is weer heel wat anders dus. Antwoord kan op me profiel of pb als je wilt. Wil het topic niet kapen, dus sorry hsvic

Comment

Tboll werkt niet traag net ongeveer als dboll winny enz...
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

Je neemt provi om :
                      1) shbg te binden
                      3) vocht 'tegen gaan'..

@cidious...
                      Thanks GIP, dat was inderdaad ook mijn redenering.

@ cidious
                      Wat is nou beter en waarom. De een zegt nakuur starten 2 weken na laatste inject Test-e en de ander zegt 3 weken, zoals jij. Als ik me niet vergis is de halfwaardetijd 10 dagen, de 3 weken zou je dan aanhouden omdat na 21 dagen de testosteron helemaal verdwenen is?
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

2 weken is vaak een misopvatting gebaseerd op bro science.. Mensen horen 2 weken dus tellen 2 weken bij de laatste week dat ze prikken op. zonder dat ze die week meetellen.

Dus stel dat je wk 12 nog prikt. dan telt die week gewoon nog mee. En zijn week 13 en 14 je eerste weken waarin je geen test zet. DUS start je in week 15 en niet week 14.

@GIP als jij op 375mg test wel gyno kreeg lijkt het mij onmogelijk dat je dit in een soortgelijke kuur zonder extra voorzorgsmaatregelen op 500mg niet krijgt Ik zou eerder mijn twijfel zetten of je gear wel de dosering heeft gehad als op het potje stond vermeld. (aangezien ik weet welke gear je had en ik heb deze batch zelf ook heb gehad en ik verzeker je dat deze ondegedoseerd was. 250mg van een ander merk gaf in mn bridge meer groei en kracht dan 500mg van jouw batch. FF on the sideline. Iets wat je dus mee zou kunnen nemen mocht je de resultaten van je laatste kuur niet geheel naar je tevredenheid vinden.) Maar ik dwaal af.

Wat jij dus aankaart is absoluut geen doorslaggevende info om mijn eerdere info te ontkrachten. Aangezien jij met verschillende merken UG gear hebt gewerkt en je totaal geen zekerheid hebt over wat de werkelijke dosering in die gear is geweest.. 375mg 400mg 500mg zegt dus geen fluit!

Comment

Maar kan ik gewoon in de "cut" blijven of zal ik eerder in onderhoud gaan eten al dan niet massa?

En blijven jullie ook alle sups voor de trainingen en amino's gebruiken?

Comment

1e kuur zou ik altijd een bulk laten zijn! Helemaal met test.

mocht je nou al hoog in je vp zitten zou ik persoonlijk eerst naturel iets cutten of anders op onderhoud gaan zitten.

Comment

Originally posted by Cidious View Post

mocht je nou al hoog in je vp zitten zou ik persoonlijk eerst naturel iets cutten of anders op onderhoud gaan zitten.
                              Ik zit nu met 186cm en 94 kilo op 14% is dat teveel naar jou idee?

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post
                                Ik zit nu met 186cm en 94 kilo op 14% is dat teveel naar jou idee?
                                Weet je zeker dat je 14% klopt. Het valt mij toevallig op dat veel lui hun bf onderschatten. Ik zie af en toe foto's voorbij komen van lui die beweren op 15-16% te staan terwijl die eigenlijk op 20%+ zitten naar mijn idee om zichzelf maar naar de bek te praten om aan een kuur oid te kunnen beginnen.

Ik zeg dit niet om je te fucken, maar het is enkel een constatering van mijn kant van een gegeven dat mij opvalt.

Nu blijven bf% schattingen lastig, maar dit soort foto's geven mijzelf altijd een betere indicatie, aangezien ik ook niet echt meer van de metingen ben. Deze geven namelijk een vals lage waarden, tenminste de 4 punts meting bij mij.

"Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X