Hey iedereen
Ik post dit voor een vriend van mij.
Hij weegt momenteel 86kg met een vetpercentage van 12% en heeft zijn piek wel bereikt. Hij zou graag nog wat bijkomen en wil dus prohormonen gebruiken.
Hij traint al 2 jaar heel goed, met een goed dieet.
Nu heeft hij een combinatie gekocht op prohormones.uk Van:
prohormone: methastadrol
Liver support: Liver Milk
Pct: Ax advanced Pct
Ikzelf ben hier niet echt een voorstander van en wil hem hier zo veel mogelijk bij helpen het op een veilige manier te doen.
Dus na veel research te doen wil ik hier toch eens controleren naar jullie mening of volgende klopt:
Hij neemt de eerste cycle:
Methastadrol met liver milk voor 8 weken. daarna neemt hij voor 4 weken de pct.
Wat ik jammer genoeg nergens vind is hoe je bepaald hoeveel mg je zou moeten innemen.
Kunnen jullie mij wat nuttige informatie meegeven zodat ik hem toch ie**************** kan beleiden/informeren?
Alvast bedankt!
Ik post dit voor een vriend van mij.
Hij weegt momenteel 86kg met een vetpercentage van 12% en heeft zijn piek wel bereikt. Hij zou graag nog wat bijkomen en wil dus prohormonen gebruiken.
Hij traint al 2 jaar heel goed, met een goed dieet.
Nu heeft hij een combinatie gekocht op prohormones.uk Van:
prohormone: methastadrol
Liver support: Liver Milk
Pct: Ax advanced Pct
Ikzelf ben hier niet echt een voorstander van en wil hem hier zo veel mogelijk bij helpen het op een veilige manier te doen.
Dus na veel research te doen wil ik hier toch eens controleren naar jullie mening of volgende klopt:
Hij neemt de eerste cycle:
Methastadrol met liver milk voor 8 weken. daarna neemt hij voor 4 weken de pct.
Wat ik jammer genoeg nergens vind is hoe je bepaald hoeveel mg je zou moeten innemen.
Kunnen jullie mij wat nuttige informatie meegeven zodat ik hem toch ie**************** kan beleiden/informeren?
Alvast bedankt!
Comment