Test e 500mg/ew (eerste kuur)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test e 500mg/ew (eerste kuur)

Hallo,

Train reeds 5 jaar, weeg 84 kg met een vet% van 17%.

Zou graag aan mijn eerste kuurtje beginnen;

Week 1-12 Test e 500mg/ew
    Week 13-14 Nolvadex 20mg/ed

- Is dit haalbaar als eerste kuur of te zwaar ?
    - Kan ik 500mg in 1 spuit zetten of moet dit in 2x per week 250mg ?
    - Hoeveel (vetvrije) massa kan ik verwachten aan het einde van de kuur ?
    - Goede/slechte ervaringen met bepaald merk test-e ?

Laat maar horen!
    Log hou ik zoiezo bij na start !

Greetz,
    Jelle

Hoe lang ben je en hoe weet je dat je 17% lichaamsvet hebt?

Comment

Je eerste cycle zou naar mijn mening altijd een mass cycle moeten zijn omdat je lijf tijdens je eerste cycle het gretigst reageert en je in staat bent om relatief veel massa te pakken in je eerste cycle daarom. Een cutkyur zou daarom een beetje een waste zijn. 17% vind ik daarbij veel te hoog. 12% zou eerder in de richting komen. In een flinke testbulk kom ke altijd iets vet aan.. veel hoger dan 17% wil je echt niet zitten.. ik kom zelf nooit boven de 13 uit.

ga lekker poosje cutten en overdenk alles dan nog eens zou mijn advies luiden. Cycle ziet er verder prima uit op je nakuur na. Die moet in week 15 beginnen en niet in week 13. Goede test kan je gewoon 1x pw prikken. 2ml is niet zoveel.

al aan hcg gedacht?

Wat je kan pakken hangt af van je trainingservaring en hoe je je dieet inricht. Hoe lang ben je?
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik ga in Cidious zijn idee mee, en vind je bf wat aan de hoge kant en dus zonde van je eerste kuur.
        zo goed als in je eerste kuur zal je nooit meer gainen, dus moet je dat zo goed mogelijk aanpakken.

dan heb ik ook nog twijfels, over of het wel zo slim is om uberhaubt te gaan kuren.
        Je zegt, je traint nu 5 jaar. Daarbij weeg je nu bij n 17% bf 84kg. Ik weet jouw lengte niet, en daar heb ik n beetje n probleem mee omdat ik het vermoeden heb dat: jij er nu helemaal niet aan toe bent.
        Maar ik kan me vergissen.
        Dus vertel eens wat is bij deze 2 gegevens jouw lengte?

Comment

Ben 1.80 groot. Zet wel zeer snel vet aan, heb men voeding op die 5 jaar op verschillende wijzes aangepast, heb me zo ooit op de 14% gekregen en woog toen 71kg maar toen begon iedereen inclusief mijn vriendin te zeuren dat ik ingevallen kaken kreeg . Ook kracht bleef hangen of daalde zelfs (wel meer energie, deed veel aan hardlopen). Nu word ik vetter omdat ik ook daadwerkelijk vetter aan het eten ben, massa neemt toe, kracht schiet zeer goed omhoog. Echt dik ben ik niet maar de zwemband rond mijn buik is echt achterlijk; die blijft waar die zit...

Supplementatie neem ik gewoon multivit en whey perfection van bodyenfit.

Greetz.

Comment

Als je 1m80 84kg en 17% bent en al 5 jaar serieus traint en met voeding bezig bent is er toch ergens wat mis gegaan. Als ik jou was zou ik me op goede voeding focussen want de roids gaan je niet brengen wat je wilt zonder goed eten
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Denk je niet dat je natuurlijk niet nog veel meer kunt gainen?

Comment

Originally posted by Jpowah View Post
                Ben 1.80 groot. Zet wel zeer snel vet aan, heb men voeding op die 5 jaar op verschillende wijzes aangepast, heb me zo ooit op de 14% gekregen en woog toen 71kg maar toen begon iedereen inclusief mijn vriendin te zeuren dat ik ingevallen kaken kreeg . Ook kracht bleef hangen of daalde zelfs (wel meer energie, deed veel aan hardlopen). Nu word ik vetter omdat ik ook daadwerkelijk vetter aan het eten ben, massa neemt toe, kracht schiet zeer goed omhoog. Echt dik ben ik niet maar de zwemband rond mijn buik is echt achterlijk; die blijft waar die zit...

Greetz.
                Zo'n idee had ik al aangezien 80 kilo bij 17% niet echt impressief is tenzij je 1.40 bent en niet geeft om je vp. Zie het advies van Gus.

Comment

Greetz.
                  Buiten dat kuren met een(redelijk) hoog verpercentage niet ideaal is,gaat het je zeer zeker nekken dat je'zeer snel vet aanzet'.

Hoogst waarschijnlijk stijgt je vetpercentage flink tijdens de kuur en raak je na de kuur alle extra massa kwijt.
                  Voeding 100% in orde is regel 1 tijdens een kuur.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Greetz.
                    Ahaaaahh, net wat mn naamgenoot knulletje hierboven al dacht hihihihi..

Luister nu heel goed naar wat ik jou nu gaat zeggen en adviseren:
                    Net zoals ik al het vermoeden had, heb jij in die 5 jaar eigenlijk van alles fout gedaan en stiekem er met de pet naar gegooid. Niet iedereen heeft goede genen en niet iedereen komt het makkelijk aanwaaien, maar wat jij in die 5 jaar die je bezig bent geweest hebt gepresteerd... Is eigenlijk kmp te noemen en sorry voor deze uitspraak, maar zo zie ik het op dit moment wel. Kijk laten we eerlijk zijn nu, en zeggen dat je naturel op je sloffen het eerste jaar n kilo of 8 kunt gainen (en dit is voorzichtig genomen) de jaren erna kun je per jaar +- 3 kilo pakken.
                    Dus zou jij als je fatsoenlijk getraint zou hebben en op je voeding had gelet ongeveer n grofweg 20kg zijn gegaint.
                    Daar zie ik in je stats helemaal niets van terug.... Sorry maar het is waar.

Nu zeg je hierboven ik word vetter omdat ik vetter aan het eten ben, en je zegt daar ook n zwemband rond je middel te hebben. Je zegt ook ik zet zeer snel vet aan, dus n ecto ben je zeker niet.

Nu is het zo, dat ik uit je berichten lees. Dat je nog steeds niet weet hoe je als sportman zijnde fatsoenlijk moet eten en wat het eten voor je kan betekenen.
                    Nu je dit leest zal je niet blij worden van mij, maar ik heb werkelijk het beste met je voor kerel. Ik zeg alleen hoe ik het zie.

Wat met je nu doen?
                    Leer eerst fatsoenlijk te eten, dus maak n voedings schema aan. Daarbij (ja ik weet het heel lullig als je al 5 jaar traint) maak je ook n trainings schema.. En je gaat zorgen dat je dus ook voldoende rust geniet, dat is zeker zo belangrijk als de 2 hiervoor.

Ik zeg jou met klem, dat: als jij deze 3 niet helemaal op orde hebt en er ook maar aan 1 dingetje iets mankeert, zal je geen ene ruk hebben aan n kuur die jij in je lichaam wilt gaan zetten.
                    Dus ga je nu eerst minimaal n half jaar verder op n manier zoals het hoort en daarbij zorg je ook dat je bf zakt tot n +-14%... Dan zorg je dat dit n poosje stabiel blijft en je zelfs op n dieet waarbij je vet verbrand nog spiermassa aankomt..
                    Doe je het kuren eerder, zal ik jou garanderen dat je ongeveer n week of 6 na je kuur terug valt naar 80kg en met n vetpercentage van meer dan je nu hebt...

Ja ik weet ook wel dat je hier geen oren naar hebt en mij nu n vreselijke zeikert vind, maar dat moet dan maar zo zijn..
                    Vergeet niet dat je eerste kuur tevens de beste kuur is en je deze nooit meer zal vergeten. Je haalt nooit meer de gains van je eerste kuur..

Daarom zeg ik doe het zoals ik je net beschreef en leer van wat je gaat waarnemen.
                    Heb je nadat je hebt gedaan zoals ik beschrijf nog ambities om te kuren, zal ik en vele anderen je bijstaan en adviseren in het kuren...

Comment

En ik sluit me helemaal bij knul aan. Had al hetzelfde onderbuik gevoel bij het lezen van de stats.

Maak een basis en krijg je voeding onder controle.
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X