Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hallo kerel, je weegt 96kg. Jij kan dat echt wel hebben hoor, anders had ik het je wel afgeraden ook.
Bij een beginner ga ik ervan uit dat hij 7mg/kg/bw mag hebben.
Dat betekend voor jou dus 96x 7mg= 672mg/pw... Dus je zit safe, en hoeft geen nare sides te verwachten.
Zo wel, dan zit ik 2 regels bij je vandaan en hoef je maar te piepen. Dan kan het altijd weer aangepast worden.
Maar ik verwacht er geen..
Dank je wel.
Ik heb nog nooit een spuit gezet en ben er wel bang voor eigenlijk.
Ik kan je test/provi of mast alleen maar aanbevelen. Ik zit zelf op 450 test en 50mg provi pd, en woog ook 95 kilo bij start, Lees mijn logje maar eens.
Knul ff tussendoor, deca deed toch iets met je aderen/hart (weet niet meer welke) wat vrij gevaarlijk was en wat geen enkele andere steroid deed? Ik weet niet meer wat maar dat zei je toen ooit eens, wat was dat ook alweer?
@Knulletje: als ik de Test op 500 mg zou zetten. hoe groot is het risico bij mij,omdat ik al 41 jaar ben dat mijn eigen testosteron aanmaak niet meer vanzelf opstart?
Knul ff tussendoor, deca deed toch iets met je aderen/hart (weet niet meer welke) wat vrij gevaarlijk was en wat geen enkele andere steroid deed? Ik weet niet meer wat maar dat zei je toen ooit eens, wat was dat ook alweer?
@Knulletje: als ik de Test op 500 mg zou zetten. hoe groot is het risico bij mij,omdat ik al 41 jaar ben dat mijn eigen testosteron aanmaak niet meer vanzelf opstart?
Daarvoor moet je een nakuur doen, zodat je test weer sneller opstart, toch?
Ja kan IM, maar dat doet stanozolol ook, er was wat speciaals, dont remember wat. Iets met een hartklep ofzo, geen idee iig iets met je aderen en/of hart.
Als je bang bent niet op te starten is het easy...niet kuren hoef je ook niet op te starten.
Het blijft vast niet bij 1 kuur ook he..opstart wordt al slechter.
Verder kuren met hcg nakuren met nolva/igf en je start normaal vrij rap op.
Waarom Deca? Deca onderdrukt zwaar op je Axis en je krijgt er een plof kop van
Dan lees je het niet goed hoor, ik ben helemaal geen voorstander van Nandrolon Deca..
Daar het op termijn de klepjes in je aderen verkalkt en je dus van die stuwbenen kunt krijgen.
Deca is na jaren onderzoek, gebleken gevaarlijker te zijn dan men dacht ivm hart en bloedvaten.
Hallo zeg, in verband met je leeftijd ben je bang niet meer op te starten?
Ik ben zelf 56 en heb de laatste keer ivm n ongelukje helemaal niet kunnen na-kuren en was dus zo plotseling gestopt met gebruiken. Je kunt lezen in mn logje, dat het volgens het ziekenhuis metingen, er helemaal niets mankeert aan mijn eigen productie.. Het is weer helemaal normaal. Ook de lever en longfuncties zijn normaal.
Zou het niet waar zijn, geloof ik ook niet dat ik weer zo snel opkrabbel.
Sorry het is een oud onderzoek uit 2008, maar ik heb het terug gevonden.
Deca is 11x slechter dan Testosteron....
1 6 - 0 8 - 2 0 0 8
Nandrolon elf keer schadelijker voor bloedvaten dan testosteron (Toxicol Lett. 2007 Mar 8;169(2):129-36.) Nandrolon doodt de cellen aan de binnenkant van de bloedvaten bij een concentratie die elf keer lager is dan de concentratie waarbij good old testosteron die bloedvatcellen doodt. Dat ontdekten onderzoekers van de Italiaanse University of L’Aquila toen ze in reageerbuizen proeven deden met menselijke cellen.
Fors en langdurig anabolengebruik verhoogt de kans op dodelijke hartaanvallen, zeker in combinatie met recreatieve drugs als coke.
Hoe anabolen dat precies doen, daarover zijn meerdere theorieën die elkaar niet uitsluiten. De meest bekende is dat anabolen zorgen voor een soms dodelijke vergroting van de hartspier. Die treedt niet op na een enkele kuur, ook na niet een zware kuur, maar na verloop van tijd. De kans op een vergroting van de hartspieren wordt groter door de combinatie van anabolen met groeihormoon.
Anabolen hebben ook een direct effect op hart- en bloedvaten. In hoge concentraties doden anabolen hartcellen en laten in het bloed stolsels ontstaan. Soms talloze kleine, bijna onzichtbare stolsels, die weefsels afsluiten van de bloedbaan.
Weer een ander negatief effect is dat androgenen bloedvaten nauwer maken. Zelfs het o zo milde DHEA kan het.
In al die processen zijn de cellen van het endotheel, de binnenkant van de bloedvaten, een sleutelfactor. Anabolen maken die cellen stijver waardoor de bloeddruk stijgt. De vergroting van de hartspier is waarschijnlijk een gevolg daarvan. De verstijfde cellen zijn bovendien kwetsbaarder voor bloedstolsels.
Ziedaar de achtergrond van het Italiaanse onderzoek. De onderzoekers stelden bloedvatcellen bloot aan testosteron, een testosteronprecursor, nandrolon en twee precursoren van nandrolon. Vervolgens keken ze bij welke concentratie de helft van de cellen stopte met groeien. Het resultaat zie je hieronder.
De grafieken wil het niet oppakken, maar je kunt het zelf ook vinden op internet...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment