Testosteron prikken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosteron prikken?

Ik gebruik zelf geen anabolen maar dit leek me het juiste forum voor deze vraag.
    Ik kwak erg met mijn gezondheid de laatste maand (diverse kwaaltjes) en de huisarts wilde testosteron prikken.
    Dat heb ik gisteren gedaan in het ziekenhuis maar de huisarts zei daarvoor letterlijk "ik heb dat twee keer eerder gedaan op testosteron laten prikken maar de waardes die eruit komen zijn altijd moeilijk te interpreteren".

Waarop ik ff ben gaan googlen maar volgens mij is het toch niet moeilijk? Een volwassen man rond de 35 moet een waarde hebben tussen de 8 en 25 nmol/l hebben. Klopt dit? iemand dit ooit laten prikken/testen??
    You can not become LEGenDArY without Legday

Vraag ff aan knulletje of Quibus die hebben volgensmij doen die dit regelmatig.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Weet de waardes niet uit mijn hoofd, maar stelt weinig voor, het gaat natuurlijk niet alleen om je testosteron maar het complete verhaal, test, vrije test etc.

Maar bilo ik lees ook je log etc en ik denk dat je het gewioon niet optimaal aanpakt, je bent nog redelijk zoekende maar zie wel dat je bv een hele zware deadlift trekt, nu weer springschenen, voeding is ook niet altijd je van het.
      Deze dingen gaan wat mij betregft hand in hand met blessures.
      Dus ik Zou zeggen doe effe een stap terug, maak een reeel voedings en trainschema en goan!!!

Comment

Weet jij jouw eigen waarden ook? Want iemand als Q of Knulletje zegt dat vast wel wat.
        Wat ik wel weet, is dat je je eigen testosteron kan beïnvloeden. Lange cardio, krachttraining, je eten (vooral suikers en vetten), stress, overgewicht, het heeft er allemaal invloed op dacht ik. Zowel positief als negatief.
        Jij hebt vaak de neiging om opnieuw het wiel te willen uitvinden. Je wil dan iets uitpoberen wat voor jou nieuw is (wat jouw goed recht is, daar niet van), maar sommige van die van die dingen kunnen hier nog wel eens haaks opstaan.
        Last edited by Patriciaaa; 22-12-2013, 09:24.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dit staat eigenlijk helemaal los van mijn krachttraining of sporten. Ik prik het absoluut niet daarvoor, maar om gezondheidsredenen. Was ook niet mijn idee maar van de dokter. Maar ik zal de uitslag hier neerzetten zodra ik hem heb. Ik vond het gewoon frapant dat de dokter zei dat ze niet precies wist hoe ze het moet interpreteren.

ik vind het goed dat ze prikt. Misschien verklaart het dingen als haaruitval, verlaagd libido en vaak moe.

maar quibus je hebt sowieso gelijk. Wat rust is goed en mn schemas evalueren. Nu ben ik wel tevreden met de gains die ik maak met mn nieuwe fb schema.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Dit staat eigenlijk helemaal los van mijn krachttraining of sporten.
            Dat staat het niet, want het is 1 van de vele dingen die het beïnvloed.

Hoe zou het haaruitval moeten verklaren?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Dat staat het niet, want het is 1 van de vele dingen die het beïnvloed.

Hoe zou het haaruitval moeten verklaren?
              Ik bedoelde eigenlijk meer dat de reden waarom ik het laat prikken los staat van KT. Tis niet dat ik denk dat ik te weinig gains maak vanwege een tekort aan test ofzo.
              Haaruitval schijnt vaak voor te komen bij tekort of teveel aan Test. Vooral de link naar DHT dan. Geen idee verder, weet de details niet.

Comment

Als ik jou was zou ik me wel iets beter verdiepen in wat je in je lichaam krijgt.
                Of je nou zelf testosteron gebruikt voor meer massa of omdat de dokter het voorschrijft, het lijkt er nu op dat je het wel prima vindt maar er eigenlijk niks van af weet.

Dat zou ik persoonlijk nooit doen en eerst de dokter uithoren en alles op internet uitzoeken over de eventuele voor-en nadelen.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hij laat ze waardes meten, hij laat geen extra test zetten oid.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Hij laat ze waardes meten, hij laat geen extra test zetten oid.

Oeps! Sorry.

Niet goed gelezen, maar je kan een reactie maar 5 minuten aanpassen helaas.
                    Ik vond het al erg vaag allemaal, maar ik ben zelf vaag vandaag.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Is toch heel simpel?? ik toevallig vorige week via dokter alles laten testen... test was 4,1 normale waarde hoort 8-28 te zijn idd... Van mij nog laag omdat ik nog aan het herstellen was, dus zo moeilijk moet het niet zijn hoor voor een dokter.
                      Een dag niet getraind...

Comment

Als je die paella shit blijft eten begrijp ik dat je je kut voelt .

J/K kon het niet laten sorry .

Hoe is je voeding in het algemeen ?

Patriciaa heeft me een tijd geleden op mijn voeding gewezen . zat toen zonder te weten deftig onder onderhoud te eten . kreeg mijn pik niet meer eens hard en voelde me down en overal pijntjes

just sayin
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Zoooo nu heb ik eindelijk een legit reden om te kuren. Brb naar huisarts mijn test laten meten.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Oeps! Sorry.

Niet goed gelezen, maar je kan een reactie maar 5 minuten aanpassen helaas.
                            Ik vond het al erg vaag allemaal, maar ik ben zelf vaag vandaag.
                            Het is je vergeven hoor x

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                              Ik gebruik zelf geen anabolen maar dit leek me het juiste forum voor deze vraag.
                              Ik kwak erg met mijn gezondheid de laatste maand (diverse kwaaltjes) en de huisarts wilde testosteron prikken.
                              Dat heb ik gisteren gedaan in het ziekenhuis maar de huisarts zei daarvoor letterlijk "ik heb dat twee keer eerder gedaan op testosteron laten prikken maar de waardes die eruit komen zijn altijd moeilijk te interpreteren".

Waarop ik ff ben gaan googlen maar volgens mij is het toch niet moeilijk? Een volwassen man rond de 35 moet een waarde hebben tussen de 8 en 25 nmol/l hebben. Klopt dit? iemand dit ooit laten prikken/testen??
                              kom je bij een dierenarts .... natuurlijk zijn die waardes goed te interpreteren
                              in ieder geval moeten je waardes niet onder de 8 nmol.l zitten
                              bij mij waren de waardes 8.8 en kreeg gelijk testim van mijn uroloog

oja weet wel dat het minimaal 10 dagen duurt voor de uitslag
                              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X