Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ep had ik idd last van na het prikken, 1x echt een flink ei op mn reet gehad, leek ook alsof ik er meer vocht van vasthield
Nu up, geen last van prikken, hoger gedoseerd idd en geen vocht (zelfde voedings schema)
Meer kan ik er niet over vertellen
Control the weight, Don't let the weight control you..
Zijn daar rapporten van?
Niet dat ik het niet geloof hoor, maar het zou niet de 1e keer zijn dat fabrikanten die cijfers zelf bekend maken.
Ik heb ze zelf laten testen Rainman, en de gegevens naar Frankey gestuurd.
Het is dus niet de producent die het heeft laten testen, maar ons knulletje hahaha.
Rainman lul niet zo slap man... Toevallig iemand kent die in lab werkt die dat kan doen voor je, ideaal toch en nee je hoeft totaal geen waarde of het te geloven hoor. Maar knulletje heeft verder niks aan om er over te liegen en resultaten die er mee geboekt worden geloof ik de uitslagen op zijn blauwe ogen..
VB maatje zat vorig jaar op 800 tren en 500 test van MG en ging wel leuk maar voor die dosering had hij moeten zweten als hij opstond en slecht slapen enz... amper bijwerkingen..
Hij zit nu in week 3/4 van Up ik gezegd ZET niet meer dan 2 ml tren!! en test op 2 ml gezet want anders gaat het niet goed komen. 2e week begon hij al te klagen dat hij vaak wakker wordt vage dromen heeft en minder zuurstof. Zegt mij genoeg
Rainman lul niet zo slap man... Toevallig iemand kent die in lab werkt die dat kan doen voor je, ideaal toch en nee je hoeft totaal geen waarde of het te geloven hoor. Maar knulletje heeft verder niks aan om er over te liegen en resultaten die er mee geboekt worden geloof ik de uitslagen op zijn blauwe ogen..
VB maatje zat vorig jaar op 800 tren en 500 test van MG en ging wel leuk maar voor die dosering had hij moeten zweten als hij opstond en slecht slapen enz... amper bijwerkingen..
Hij zit nu in week 3/4 van Up ik gezegd ZET niet meer dan 2 ml tren!! en test op 2 ml gezet want anders gaat het niet goed komen. 2e week begon hij al te klagen dat hij vaak wakker wordt vage dromen heeft en minder zuurstof. Zegt mij genoeg
Slap lullen?
Waarschijnlijk begrijp je mij verkeerd, maar als ik zeg dat ik overtuigd ben doordat Knulletje jou de resultaten heeft gestuurd ,geloof ik dat!
Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik lees heel veel en up komt er overal zeer goed uit.
Het kan zo gelezen zijn door jou, maar dat bedoelde ik er niet mee.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment