Beste Heren/Dames,
Ik loop alweer enkele jaartjes mee in de sportschool. Afgelopen November overgestapt naar een nieuwe sportschool die me meer uitdaagt en met meer "bodybuilding" mentaliteit. Ook lopen hier wat gasten die momenteel wedstrijden doen of hebben gedaan.
IK zit zelf in de CUT fase nu, mijn doel is eind mei op 10% te staan. Gezien de resultaten van afgelopen weken moet dit geen probleem zijn. Sta nu op 12.6%. Als ik op die 10 zit wil ik mijn eerste kuurtje gaan pakken omdat ik dan een mooie rebound op mijn carbs heb.
Vraag: Waar zal ik mijn test mee stacken.??
Wat zouden jullie beweegredenen zijn om voor 1 of voor 2 te kiezen? en zie ik nog belangrijke dingen over het hoofd?
Alvast thanks. (Btw voeding enzo klopt, training en rust ook)
Stats: 183cm--- 94.2kg----12.6%
Ik loop alweer enkele jaartjes mee in de sportschool. Afgelopen November overgestapt naar een nieuwe sportschool die me meer uitdaagt en met meer "bodybuilding" mentaliteit. Ook lopen hier wat gasten die momenteel wedstrijden doen of hebben gedaan.
IK zit zelf in de CUT fase nu, mijn doel is eind mei op 10% te staan. Gezien de resultaten van afgelopen weken moet dit geen probleem zijn. Sta nu op 12.6%. Als ik op die 10 zit wil ik mijn eerste kuurtje gaan pakken omdat ik dan een mooie rebound op mijn carbs heb.
Vraag: Waar zal ik mijn test mee stacken.??
- Deca en kickstarten met dianabol. De "oudere" gasten adviseren dit en ze zeggen dat de vochtretentie wel meevalt als ik op deze manier netjes en clean blijf eten.
- Boldenone en kickstarten met Turinabol. Dit zou ook een optie zijn om de vochtretentie tegen te gaan. Wel meer honger van Bold schijnbaar dus dat zie ik niet als voordeel. Kan namelijk altijd eten. en ook veel.
Wat zouden jullie beweegredenen zijn om voor 1 of voor 2 te kiezen? en zie ik nog belangrijke dingen over het hoofd?
Alvast thanks. (Btw voeding enzo klopt, training en rust ook)
Stats: 183cm--- 94.2kg----12.6%
Comment