Winstrol en operatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ook, maar meld het altijd wel..

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
      Volgens jou? Dit weet je niet eens zeker?
      ik kuur meestal non stop
      weet niet of ik toen gestopt was of niet hahaha
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
        ik kuur meestal non stop
        weet niet of ik toen gestopt was of niet hahaha
        hahahaha oke never mind, dan kan ik het begrijpen.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

had een bloeding in mijn dijbeen ,door de winstrol was mijn inr 25 terwijl het bij mij minimaal 2,5 mag zijn
          daar door was ik haast mijn onderbeen kwijt
          is voorkomen door een spoedoperatie,dus meld het altijd als je winstrol gebruikt
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Hahaha Hahaha. Tuurlijk joh. INR van 25 van de winstrol. Normale INR is natuurlijk gewoon 1. Dus je pt was zogenaamd vervijfentwintigvoudigd van de normale 12 s naar bijna oneindig? Lijkt me stug. Eerder dat je een stollingsafwijking hebt, of dat ze je onwijs hebben laten antistollen, maar dat dat door de winstrol zou komen geloof ik echt niet. Zeker omdat androgenen je bloed eerder stroperig maken dan dun. En ik me verder geen interactie kan indenken van winstrol en de stollingscascade.

Hoe kwam je überhaupt aan de spierbloeding?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Hahaha Hahaha. Tuurlijk joh. INR van 25 van de winstrol. Normale INR is natuurlijk gewoon 1. Dus je pt was zogenaamd vervijfentwintigvoudigd van de normale 12 s naar bijna oneindig? Lijkt me stug. Eerder dat je een stollingsafwijking hebt, of dat ze je onwijs hebben laten antistollen, maar dat dat door de winstrol zou komen geloof ik echt niet. Zeker omdat androgenen je bloed eerder stroperig maken dan dun. En ik me verder geen interactie kan indenken van winstrol en de stollingscascade.

Ga je mogelijke oplossing geven, hoe werkt asperine?
              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by rainman View Post
                Uiteraard heeft winstrol een zeer korte halfwaardetijd,maar het zit wel in je bloed.
                Acties van AAS =/= veroorzaakte interacties. Als voorbeeld: de typische hardheid van winny begint niet 2 uur na inname en duurt niet maar tot dag na inname. Is geleidelijk.

Wat ik vanbuiten weet, stollingsproces is enorm complex ipv enkel hematocriet/bloedplaatjes/... Ik heb het proberen onderzoeken na een bloedneus die niet wou stoppen on-cycle, nooit iets gevonden.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  Ga je mogelijke oplossing geven, hoe werkt asperine?
                  Aspirine is een cox2 inhibitor, waardoor het plaatje niet geactiveerd kan worden. Blokkeert een receptor (geloof de prostaglandinereceptor) definitief. Daarom de washout periode die nodig is voordat iemand weer stolt (nieuwe plaatjes).

Overigens moet je stolling en pt cq INR niet verwarren. Pt meet eigenlijk de stollingscascade vanaf factor VII (interne stolling, hoewel artificieel onderscheid). Bloedplaatjes komen in deze test niet in beeld. Dat is weer wat anders.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

maakt mij eigenlijk geen reet uit of dat jij me gelooft of niet ,weet wat ik had ,en wat er gebeurd is
                    zit het niet uit mijn duim te zuigen
                    o ja had een bloeding door een ongeluk

Comment

maar jij bent natuurlijk een arts GeneralIx

Comment

Aspirine is een cox2 inhibitor, waardoor het plaatje niet geactiveerd kan worden. Blokkeert een receptor (geloof de prostaglandinereceptor) definitief. Daarom de washout periode die nodig is voordat iemand weer stolt (nieuwe plaatjes).
                        Bingo. Aspirine blokeert prostaglandines. Hebben effect op bloedstolling.

Nu, wat zijn de hypotheses achter winstrol en de beruchte gewrichtspijn?

Overigens moet je stolling en pt cq INR niet verwarren. Pt meet eigenlijk de stollingscascade vanaf factor VII (interne stolling, hoewel artificieel onderscheid). Bloedplaatjes komen in deze test niet in beeld. Dat is weer wat anders.
                        INR is stollingstijd. Pt is me niet bekend.

Comment

Nog lang niet, maar ik weet wel wat van stolling.

sigpic

Comment

Nog lang niet, maar ik weet wel wat van stolling.
                            Prostaglandines.

Comment

Originally posted by brillant View Post
                              maar jij bent natuurlijk een arts GeneralIx
                              Ik heb na mn laatste operatie mn behandelende arts gevraagd te stoppen toen die me naast 2 gram paracetamol via infuus ook 1 gram dafalgan via pil wou geven. Hij zei ook iets gelijkaardigs als "heb jij de opleiding of ik?"

Mooi de stofnamen naast mekaar geplaatst en gevraagd om ibuprofen.

Artsen weten ook niet alles.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                Nu, wat zijn de hypotheses achter winstrol en de beruchte gewrichtspijn?
                                Nou,vertel?

Interessante discussie,al moet ik een aantal termen googlen .
                                Jij zou Spuitelf11 zijn reacties toch leesbaar maken voor het klootjesvolk Genjuro?

Wat is jullie mening over glucosamine bij stanozolol gebruik?
                                Nutteloos en achterhaald of kan het wel degelijk gewrichtspijn helpen voorkomen of verminderen mits je er tijdig mee begint ?(dus 1 a 2 maanden voor de 'kuur')
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X