Winstrol?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol?

hoi mensen ik ben nu 18 jaar (net) en train bijna 1 jaar. ik heb mijn eetschema wel redelijk strak en nu zat ik te denken als ik niet door de keuring kom van de landmacht zou ik wel een winstrol kuurtje willen doen (oraal gebruik ;-) ) veel ste snel of kan het wel...

zuipen is er ook al niet meer bij de laatste tijd
    stats :
    - 17 jr
    - 86 kg
    - 1,88 m
    - 8-10% bf

man man bouw nou eerst eens een beetje een basis op kerel

je groeit nog zo snel zonder die troep

een kuurte ga je misschine iets sneller maar kan je toch beter eerst naturel door knallen

begrijp dat het moeilijk is als je xeno zo ziet gaan

als je doel is om echt wedstrijden te doen moet je het niet laten maar als het aleen maar is om een beetje te groeien zou het echt zonde zijn
    Who's the Chef

Comment

ons andere trainings maatje traint nog korter dan mij en die wil ook al wel aan de winstrol...maar inderdaad als je dan xeno zo ziet gaan....
      stats :
      - 17 jr
      - 86 kg
      - 1,88 m
      - 8-10% bf

Comment

kzou het ook niet doen dude..Idd zie je mij wel nu lekker kuren,maar ik zie jouw laatste tijd toch al vooruit gaan en dat ken je beter voorlopig zou aanhouden...Natuurlijk is het je eigen keuze en ben ik ook niet de slimste geweest..ik had ook langer op nature door moeten gaan.Weetje wat het is als je as gebruikt je gaat er hard mee groeien en als je dan weer herstelt bent en traint nature vind je alles telangzaam gaan dat is mijn keuring over as en daar heb ik dan toch wel spijt van dat ik nature niet ietsie langer heb volgehouden heb overigens nu geen spijt meer.En as is ook geen wondermiddel je verw8 er meer van dan het is.

Greetz

Comment

nog meer mensen met wijze reacties
          stats :
          - 17 jr
          - 86 kg
          - 1,88 m
          - 8-10% bf

Comment

what the fuck ik zie nu bij je stats dat je pas 17 jaar bent.

Je komt net kijken man met je jaar training.
            Je ballen hebben net door hoe ze testosteron moeten produceren en je wil al een kuurtje nemen.

Ga nou maar gewoon lekker door met trainen en jezelf helemaal het lazerus eten, en leer nog een paar jaar van dit forum, en laat je nou niet gek maken door de kuurschema;s etc. die hier geplaatst worden.

Het lijkt misschien de normaalste zaak om te kuren als je het zo op dit forum bekijkt, maar dat is het zeker niet bro.
            Zet het gewoon de eerste paar jaar helemaal uit je hoofd, gewoon lekker trainen, af en toe dronken worden van een breezertje in de kroeg, en niet aan gaan lopen klooien met pillen waarvan je nauwelijks weet wat er in zit of hoe het werkt.

Wat denk je wat je ouders er van vinden, als je naar de dokter moet omdat je kapot gaat van de pijn omdat die net volgroeide lever van je zware overuren maakt.

Gewoon lekker doorknallen, je zit nu in de leeftijd dat je het zwaarst groeit, serieus!

Comment

hijs 18 trouwens alweer tijdje....maar idd niet doen...en je stats moeten ook wat hoger voordat je het doet..ik begon ook met hogere stats dus.Naja nu was ook geen heilig boontje

Comment

laat je lever nog maar even lekker door draaien zo als je nu gaat dude

goeie LOO
                je ballen weten net wat test is
                Who's the Chef

Comment

haha idd dat vond ik ook een klapper maar je pakte er mij wel mee ...... mijn ballen draaien zometeen op echte testo

Comment

ach ja je zal er maar trots op wezen
                    Who's the Chef

Comment

heb niet veel keus meer ....

Comment

ne gozer tis gebeurt met je

nooit meer van nature een dikke l u l

Who's the Chef

Comment

Ik hoorde van Biggie dat Freekie toch al niet zo ruim bemeten was want hij gleed er erg makkelijk in.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Loo @ Jun. 03 2005,22:49)]what the fuck ik zie nu bij je stats dat je pas 17 jaar bent.

Je komt net kijken man met je jaar training.
                            Je ballen hebben net door hoe ze testosteron moeten produceren en je wil al een kuurtje nemen.

Ga nou maar gewoon lekker door met trainen en jezelf helemaal het lazerus eten, en leer nog een paar jaar van dit forum, en laat je nou niet gek maken door de kuurschema;s etc. die hier geplaatst worden.

Het lijkt misschien de normaalste zaak om te kuren als je het zo op dit forum bekijkt, maar dat is het zeker niet bro.
                            Zet het gewoon de eerste paar jaar helemaal uit je hoofd, gewoon lekker trainen, af en toe dronken worden van een breezertje in de kroeg, en niet aan gaan lopen klooien met pillen waarvan je nauwelijks weet wat er in zit of hoe het werkt.

Wat denk je wat je ouders er van vinden, als je naar de dokter moet omdat je kapot gaat van de pijn omdat die net volgroeide lever van je zware overuren maakt.

Gewoon lekker doorknallen, je zit nu in de leeftijd dat je het zwaarst groeit, serieus!

Grtz.
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ok even kijke of ik het goed begrijp,xeno...is het gedaan met de zeilen te hijsen??tenzij met een hevige wind??hoe heb je dat klaargespeeld?
                              wacht maar als ik groot ben!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X