Winstrol en.... antibiotica.. snif snif

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol en.... antibiotica.. snif snif

Hoi jongens,

net nu lekker begonnen was met orale winnys, krijg ik een gigantische tandontsteking .... de dokter heeft mij verpicht antibiotica voorgeschreven omdat ze anders mijn tand er niet uit krijgen..

nu mijn vraagje is: kan ik rustig verder de purple pills freten samen met die antibiotica of is dit een combinatie die je beter laat....

iemand ervaring? beter efkes stoppen met de winny tabs?

thx

Het lichaam kan meer hebben dan je denkt.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

dat zou genoeg moeten zeggen
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Het "bijt" elkaar niet maar de antibiotica komt je kuur niet tengoede helaas.
        Hopen dat je er snel vanaf bent!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hoelang ben je al met winni bezig en hoelang moet je aan de antibio?
          Who's the Chef

Comment

oe das zeker minders gozers gaat je kuur niet tengoede komen..Ik zeik al als ik een paresetemoll moet nemen

Comment

Hoelang ben je al bezig met de winny, anders zou ik stoppen. De antibiotica heeft een negatieve werking op veel medicijnen, daarmee bedoel ik dat de werking van vele medicijnen achteruit gaat. Dus mischien ook de werking van winny. Als ik het goed begrijp ben je dus met de winny van zambon bezig. Dan zou ik helemaal wachten met de kuur omdat ze redelijk duur zijn, en wil dus ook maximale resultaten hebben./

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Wat voor antibiotica kuur heb je en uit welke bestanddelen bestaat het medicijn.
                Heb je een antibioticakuur van 1 dag (vaak bij chlamydia), 3 dg of langer(bvb 10) scheelt nog al.
                Over het algemeen is antibiotica niet echt lekker voor je lever, daarom dat er aangeraden word niet te veel bij te drinken. Wreemd genoeg staat dat niet in iedere bijsluiter, wel dat mensen met leveraandoeningen of een verminderde leverwerking deze medicijnen niet mogen gebruiken.
                Hoelang ben je al met de winny's bezig en met welke dosering weegt natuurlijk ook mee in je keuze.

Ik hoop dat Jaap een grapje maakte om zo advies te geven.

Kijk de keuze is altijd aan jezelf, de vraag is aan hoeveel risico wil je jezelf bloot stellen.

Edit Curiosio; let ff op wat je zegt aub.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Lobsterboy @ Jun. 13 2005,18:20)]Ik hoop dat Jaap een grapje maakte om zo advies te geven ***************************

Kijk de keuze is altijd aan jezelf, de vraag is aan hoeveel risico wil je jezelf bloot stellen.
                  Altijd lief dat mensen je het beste wensen! Thanx Lobsterboy, blij dat ook jij het woordje R-E-S-P-E-C-T kent.

Ik bedoel er niet meer of minder mee dan dat er staat. Als ik hem zou zijn, zou het best zo kunnen zijn dat ik het beide zou afmaken, tegen beter weten in. Soms weet je wel wat goed voor je is, maar doe je dat dan ook altijd???

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

sorry gozer, dat ik zo uit reageerde (ook aan de mod).

Ok Jaap maar betekend dat dan,
                    dat je dat andere aan gaat raden zonder verdere relevante info te weten of te geven.

Want wat er eigenlijk gebeurde is:
                    Ik neem pil A (leverbelastend) en moet nu pil B (leverbelastend) nemen is dit ok?
                    waarop jij insinueerd dat dat kan.

De kans is groot dat hij er geen acute last van krijgt maar dat neemt niet weg dat je uitspraak een stuk genuanceerder zou moeten zijn.

Comment

Bedankt iedereen voor de reacties,

ik heb ondertussen gestopt met ...... antibiotica ze brachten mij de minste spiermassa op en mijn tandonsteking is precies al wat verminderd...

greetz pumpman

Comment

Nou,trainze dan maar weer...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X