dbol only kuur 6 weeks

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dbol only kuur 6 weeks

goeie dag mensen

ik ben nu net bezig met mijn dbol only kuur .

eerste dag 20 mg in genomen
    tweeende dag 30mg in genomen
    derde dag 40 mg nu zit ik op de vierde dag van dbol 40mg

dit wil ik aan houden zon 5 a 6 weken

ik heb eetschema plus eiwitten shake 3 perdag
    5 x op dag maaltijden

ik begon met 97,7 nu zit ik op 99.5 mijn armen zijn wel gepompt en mijn nek spier ook al word dit nog erger dan nu .
    train al paar jaar maar nooit anabolen gehad dus wat zijn de veranderingen
    ik merk wel dat ik gepomp ben (mijn buik begint ook voller te worden is dit normaal?.
    ik train onder anderen schouder blad, trapz borst biceps, armen ,benen, buik niet wel crosstrainer 30min

moet ik meer cross trainer gebruiken

of eiwitten shake er af laten

ik hoor graag van jullie
    Last edited by big26; 24-02-2015, 16:20.

welkom!

Comment

yooo tanks man

Comment

Originally posted by big26 View Post
        yooo tanks man

yooo ok man

Comment

is het normaal buik krijg eerste paar dagen naar dbol neem ?? wand ik was 97.7 en had plat buikje wist wle dat ik vocht zou vast houden gelezen ... maar waarom mijn buik dan of trek dit nog weg ik neem geen zout koffie suikers ik heb mijn groente vis kip eiwitten ik heb gehoord dat pindakaas de 7amigozuren in zich heeft en dit goed is voor bij een kuur ... verder verkornbrood bruin verse sla bak wat doe ik fout neem 40 mg gestrekt over de dag smorgens 9uur 3 tabs .smidags om 12 uur 3 tabs en om 3 uur 2 tabs bij de tabletten neem ik ook maaltijden eiwitten voeding water dus wie o wie kan mijn het vertellen ... wil wel van me buik af in ieder geval haha

Comment

Goeie duidelijke post, met deze informatie kunnen we je echt helpen.

als je niks ervanaf weet waarom slik je dan zware medicijnen? Iets vertelt me dat je toch amper wat pakt en dat je na je kuur met tietjes en net zoveel massa blijft zitten als je begon.

maar hey jouw lichaam doe wat je niet laten kan.

Comment

Heerlijk goed doordacht hieraan begonnen dus...

Keertje kcalorien tellen geeft je misschien een beter beeld van wtf je nou eigenlijk aan het doen bent, maar dat had je beter voor je kuur gedaan.

Gaat hier niks aan overgehouden kerel op tijdelijk opgeblazen zijn na, kunt net zo goed meteen stoppen...
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Haha.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Welkom!
                  Waar ik benieuwd naar ben is wat heeft je er toe aangezet steroiden te gaan gebruiken?

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Haha.
                    Ik dacht hetzelfde.

hahaha
                    In between obsessed periods

Comment

Maar een BW van 97kg? Of je bent 2.20 lang of je bent al een fattoe ik denk het 2e
                      In between obsessed periods

Comment

Stoppen met de kuur en aan iemand kado doen.
                        winstrol/anavar zie ik het nut nog enigszins van in maar dboll only is echt te stom voor woorden tenzij je over drie weken een bp contest heb al zijn er dan wel betere midellen.

Comment

Originally posted by big26 View Post
                          is het normaal buik krijg eerste paar dagen naar dbol neem ?? wand ik was 97.7 en had plat buikje wist wle dat ik vocht zou vast houden gelezen ... maar waarom mijn buik dan of trek dit nog weg ik neem geen zout koffie suikers ik heb mijn groente vis kip eiwitten ik heb gehoord dat pindakaas de 7amigozuren in zich heeft en dit goed is voor bij een kuur ... verder verkornbrood bruin verse sla bak wat doe ik fout neem 40 mg gestrekt over de dag smorgens 9uur 3 tabs .smidags om 12 uur 3 tabs en om 3 uur 2 tabs bij de tabletten neem ik ook maaltijden eiwitten voeding water dus wie o wie kan mijn het vertellen ... wil wel van me buik af in ieder geval haha
                          ik niet goed begrijp die fout neem bij buikje gedaan voor de zout koffie suiker misschien als jij gebruikende toetsenbord goed voor de hulp voor die andere mens als je heb gehoord die andere mensen die gedaan zo voor de groente kip eiwit wel niet weet voor de 7 amigo is andere film gemaakt van 12uur te begrijpen in zich van buikje is pens maar wel tabletten vocht nemen te doen......
                          willen iedereen verkornbrood slabak...

Leesbaar?
                          Nee, en dat hierboven ook niet.

Comment

hahahhaah knulletje

Comment

Ja Kedamn, het is toch zo?
                              Men verwacht goede hulp en fatsoenlijke uitleg in begrijpelijke en leesbare taal.

Maar dan mag men ook wel een beetje zijn/haar best doen om ook duidelijk te zijn in de vragen!.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X