goed stukje. ken iemand die het syndroom van Klinefelter heeft en ook sustanon krijgt. denk dat het met beschikbaarheid te maken heeft en kosten net zoals Q in zijn post aangeeft. hij heeft ook wel is een testo Gel gehad omdat de Sust niet leverbaar was en Nebido.
Transseksueel en wil een anabolen kuur overwegen
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostOude lijst die klopt voor geen meter.
test e is 4,5 dag test p 2of 3 .
Goede lijst staat hier ergens.
Wat is het verschil tussen test e en andere test soorten?
Waarom maken esters een verschil?
Waarom staat halfwaardetijd in direct verband met het aantal keren dat je moet zetten?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk heb een paar vraagjes als het mag:
Wat is het verschil tussen test e en andere test soorten?
Waarom maken esters een verschil?
Waarom staat halfwaardetijd in direct verband met het aantal keren dat je moet zetten?
2 . Steroidplot - Plot your cycle voer een gemiddelde kuur in. dan zie je de pieken. en de dagwaarde hoeveelheid test in je bloed.
3 . kortere halfwaardentijd is vaker prikken , langere halfwaardentijd is minder vaak prikken.
je wil een constante hoeveelheid werkzamenstof in je bloed hebben. zonder dat deze te veel piekt of daalt.
ben typ moe op dit moment is vast iemand anders ( knulletje) die het uitgebreid kan uitleggen.
Comment
-
Testosteron wordt aan een ester geplakt.
Halfwaarde tijd hoef ik jet uit te leggen neem ik aan.
de ester bepaalt dus hoeveel test er per tijd wordt losgelaten.
Test suspensie is test in water dat werkt nagenoeg direct maar is ook zo weer weg.
test enth heeft een halfwaardetijd van 4,5 dagen.
je wilt dat je test constant hoog is en niet teveel schommelt.
je hebt dan mooie grafiekjes die je invult en dan zie je hoe vaak je beste kan prikken.
sustanon is een mix van 4soorten.
Volgens sommige reden om om de dag te zetten vanwege de korte ester (prop) maar anderen zeggen dat de lange esters uiteindelijk juist stabielere bloedwaarde geven (daarom dus sust voor trt)
Comment
-
Ah ok , tnx. Wat ik bedoelde met die halfwaardetijd is dat ik niet weet wat voor directe invloed dat heeft op mijn testwaardes.
Snap het ester verhaal nog steeds niet zo goed, hoe bedoel je geplakt is dat scheikundig of voeg je esters daadwerkelijk toe om die reden? En wat is een ester dan (ik bedoel bijv een aminozuur of een enzym of wat)?
Test verhaal is wel duidelijk. Is er overigens een roid boek voor dummies ergens?Last edited by pescatore; 07-03-2015, 21:51.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostGodver alles voor niks getypt
Pesc ook al vind ik je vaak een lulhannes je zou je eens moeten verdiepen hierin.
ben benieuwd hoe je er tegen aan kijkt puur theoretisch op zeker dat je iig met mieilijke vragen komt
Daarnaast kennis leechen bij mensen die meer weten dan ik van dingenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostGodver alles voor niks getypt
Pesc ook al vind ik je vaak een lulhannes je zou je eens moeten verdiepen hierin.
ben benieuwd hoe je er tegen aan kijkt puur theoretisch op zeker dat je iig met mieilijke vragen komt
Pesc :
Hoe trager de ester, des te heftiger het anabool
Ester (chemie)
en ode aan knulletje
http://forum.bodynet.nl/anabolen/581...voorbeeld.html
zo leren we van elkaar hoop dat je er wat aan hebt.
Comment
-
Originally posted by imation View Postsorry Q
Pesc :
Hoe trager de ester, des te heftiger het anabool
Ester (chemie)
en ode aan knulletje
http://forum.bodynet.nl/anabolen/581...voorbeeld.html
zo leren we van elkaar hoop dat je er wat aan hebt.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostAh ok , tnx. Wat ik bedoelde met die halfwaardetijd is dat ik niet weet wat voor directe invloed dat heeft op mijn testwaardes.
Snap het ester verhaal nog steeds niet zo goed, hoe bedoel je geplakt is dat scheikundig of voeg je esters daadwerkelijk toe om die reden? En wat is een ester dan (ik bedoel bijv een aminozuur of een enzym of wat)?
Test verhaal is wel duidelijk. Is er overigens een roid boek voor dummies ergens?
Als je precies wilt weten hoe dat zit met polariteit en oplosbaarheid in water/vetten zul je je moeten verdiepen in een stukje chemie wat betreft de elektronen, hun orbitalen en daaruitvloeiend hun interactie met andere atomen. Ik wil het je gerust uitleggen, maar ik vrees dat je beter af bent met een (organisch) chemie boek wat dat betreft.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by Spuitelf11 View PostEsters worden toegevoegd aan AAS om ze apolairder (lees: hydrofober/lipofieler) te maken. Het is een benaming voor een bepaalde chemische structuur die ik achterwege zal laten, want de essentie erachter is dat het een molecuul apolairder maakt. Dit heeft als gevolg dat het beter in vet oplost, en slechter in water. AAS injecteer je namelijk terwijl het opgelost is in olie. En de snelheid waarmee het uit die olie vrijkomt in het omringende vocht en cellen, wordt o.a. bepaald door de polariteit van een molecuul. Des te apolairder je het molecuul maakt, des te trager komt het vrij uit de olie, en dus des te langzamer kom het vrij in je lichaam.
Als je precies wilt weten hoe dat zit met polariteit en oplosbaarheid in water/vetten zul je je moeten verdiepen in een stukje chemie wat betreft de elektronen, hun orbitalen en daaruitvloeiend hun interactie met andere atomen. Ik wil het je gerust uitleggen, maar ik vrees dat je beter af bent met een (organisch) chemie boek wat dat betreft.
Ja ik ga me er eens wat verder in verdiepen zodat ik wat beter begrijp waar het over gaat. Tot nu toe links laten liggen en ik heb echt 0 kennis, buiten middelbare school, van chemie / scheikunde. Verwacht simpele noob vragen soonLast edited by pescatore; 07-03-2015, 23:07.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostTnx. Peppie en Kokkie taal hou ik van trouwens. Zouden meer mensen moeten doen als ze wat uitleggen.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-