Gains na een kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

......
    In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
      Als natty max je doel is en je gaat kuren ben je een ongedisciplineerde flikker

Groetjes Klaas

---

+1

Comment

Originally posted by Indiana View Post
        Dat klopt. Maar indien de mix klopt zou dus ook een persoon die 1-2 jaar traint veilig AASkunnen gebruiken en sneller richting zijn natuurlijke max gaan. Zonder gains te verliezen. (Als we naar de voorgaande theorie kijken dan)

OF denk jij hier anders over rain?
        Pick one

Gewoon trainen man kijk hier naar een IM je zit met 3 jaar "dedicated" trainen en eten om en nabij je max.

Comment

Klopt maar wie lukt dat verder ??? makkelijk zeggen dan doen he
          Een dag niet getraind...

Comment

Als natty max je doel is en je gaat kuren ben je een ongedisciplineerde flikker

Groetjes Klaas
            Er zit een groot verschil tussen discipline en geduld.
            zeker de laatste paar jaar richting natty max trainen duurt erg lang. Denk dat er nauwelijks kuurders zijn die pas gingen kuren toen ze op natty max zaten.

En even ter verduidelijkding: Mijn doel is voor mij niet naturel te behalen (denk ik) dus voorlopig nog niet
            Last edited by Indiana; 29-03-2015, 16:20.

Comment

Originally posted by akito View Post
              Pick one

Gewoon trainen man kijk hier naar een IM je zit met 3 jaar "dedicated" trainen en eten om en nabij je max.
              Inderdaad dom verwoord van mij Akito. Bedoelde eigenlijk met veilig: 'Zo goed mogelijk zonder veel gains te verliezen'

Comment

"Er zit een groot verschil tussen discipline en geduld."

jij gaat beweren dat jouw discipline goed is, maar dat je geen geduld hebt, laat me niet lachen!
                als je geen geduld hebt, heb je dus ook geen discipline, en kan je beter een andere sport kiezen als je zo resultaatgericht bent
                na een kuur heb je nog meer geduld en discipline nodig om niet gelijk terug te grijpen naar de AAS

Ook even wat info van je gekeken, je geeft aan dat je niet eens fatsoenlijk kan bulken etc. Beter ga je je eerst verdiepen in voeding en ga je een paar jaar met GOEDE voedingsschema's aan de haal i.p.v. deze nonsense
                Last edited by Jaapje; 29-03-2015, 17:11.

Comment

"Er zit een groot verschil tussen discipline en geduld."

jij gaat beweren dat jouw discipline goed is, maar dat je geen geduld hebt, laat me niet lachen!
                  als je geen geduld hebt, heb je dus ook geen discipline, en kan je beter een andere sport kiezen als je zo resultaatgericht bent
                  na een kuur heb je nog meer geduld en discipline nodig om niet gelijk terug te grijpen naar de AAS

Ook even wat info van je gekeken, je geeft aan dat je niet eens fatsoenlijk kan bulken etc. Beter ga je je eerst verdiepen in voeding en ga je een paar jaar met GOEDE voedingsschema's aan de haal i.p.v. deze nonsense
                  Je hebt het nu over een post van 2 jaar geleden.......

Heb nu een jaar lang gebulked en flink wat gains gemaakt in dat jaar. Daarnaast train ik al aardig wat jaartjes en is mijn probleem nooit geweest dat ik geen verstand van voeding heb.

Jij weet niet waardoor mijn gains soms beter waren dan andere keren omdat je niet weet wie ik ben. En vind het aardig respectloos dat je een post binnen wandelt om gelijk de conclusie te trekken dat ik nu aan de AAS ga om ff snel mn Nat max te behalen, terwijl ik enkel informatie probeer in te winnen voor de toekomst.
                  .
                  Ik heb het geen enkele keer gehad over dat ik nu aan de AAS ga om doelen te bereiken (nogmaals, dit is voor de toekomst). Als je niks weet van mij ga dan niet gelijk conclusies trekken over wat ik wel of niet kan. Mn voeding is prima op orde en tot nu toe behaal ik elk doel dat ik het afgelopen jaar voor mezelf heb gezet.

Ik stel enkel vragen over AAS hier voor de toekomst zodat ik later beter voorbereid ben. Maar lijkt alsof het jou mening is dat mensen geen vragen over AAS mogen stellen. Vreemd.

Gr Bram
                  Last edited by Indiana; 29-03-2015, 17:43.

Comment

De post was van vorige week in je voorstellen thread, maargoed...

"Dit bevestigd wat ik op het web las en geeft mij een hoop info om mijn toekomstige kuur zo succesvol mogelijk te laten verlopen"

Beter zorg je ervoor dat je alles op een rijtje hebt qua training voeding etc. Als jij dat bent op de profielpic heb je nog een hele weg te gainen om in de buurt van je max te komen. AAS nemen omdat je geen geduld kan opbrengen voor de sport faalt 90% van alle gevallen, op korte, danwel lange termijn

Doe ermee wat je wilt, maar ik zou niet zo eigenwijs zijn en alle risico's en nadelen nemen, omdat je geen geduld/discipline hebt.

Groetjes Piet

Comment

Jaaphe ben jij dat op je profielpic?

Comment

De post was van vorige week in je voorstellen thread, maargoed...

"Dit bevestigd wat ik op het web las en geeft mij een hoop info om mijn toekomstige kuur zo succesvol mogelijk te laten verlopen"

Beter zorg je ervoor dat je alles op een rijtje hebt qua training voeding etc. Als jij dat bent op de profielpic heb je nog een hele weg te gainen om in de buurt van je max te komen. AAS nemen omdat je geen geduld kan opbrengen voor de sport faalt 90% van alle gevallen, op korte, danwel lange termijn

Doe ermee wat je wilt, maar ik zou niet zo eigenwijs zijn en alle risico's en nadelen nemen, omdat je geen geduld/discipline hebt.

Groetjes Piet
                        Hey, Jaap/Piet

Deze post vind ik al een stuk beter onderbouwd. Dat laat zien dat je het goed bedoelt, thanks.

Ja ik heb zeker nog een weg te gaan om nat max te bereiken, dat is ook de reden dat ik het nu nog niet wil gaan doen. Verder heb ik geen moeite gehad met bulken, dit is iets waar ik moeite mee had toen ik in mijn tienerjaren begon met trainen, en nu juist een probleem geworden is. (Teveel vreten).

IK denk dat ik natural nog wel 10 - 15kg aan spiermassa kan opbouwen maar dan heb ik mijn doel nog niet bereikt.
                        Op dit moment is mn voeding, training en slapen prima op orde en inderdaad wil ik dit eerst minimaal een jaar vasthouden voordat ik uberhaupt ga kuren. Wel denk ik dat het goed is om zo snel mogelijk informatie in te winnen, wat ik nu dus probeer te doen.

En ja misschien is over een jaar nog te vroeg. Nu heb ik in mn hoofd dat het over een jaar prima kan maar misschien denk ik daar tegen die tijd anders over. We zullen zien waar ik sta over een jaar, maar als het zover is heb ik in ieder geval zo goed mogelijk mn huiswerk gedaan.

Gr Bram

Comment

Gekke vraag misschien maar hoe weet je wat je nat max is?

Comment

Originally posted by Toownster View Post
                            Gekke vraag misschien maar hoe weet je wat je nat max is?
                            Dit is een calculator die best goed in elkaar steekt:

The WeighTrainer - Maximum Drug-Free Bodybuilding Potential Calculator

Comment

het maakt het allemaal makkelijker met aas je krijgt veel kracht meer drift je voelt je de koning te rijk
                              je bent gemotiveerde om te trainen maar als je uit eindelijk gaat stoppen met kuren zak je altijd weer terug
                              je voelt je futlozer kracht gaat meer weg alles voelt zwaarder mensen zien je in 1 x minder zwaarder trainen zeggen hey ben je afgevallen terwijl het zo lekker ging.. het mentale stukje als je uit je kuur komt daar draait het om
                              dat is het moment om nog beter te gaan eten meer eiwitten nemen naar des portschool blijven komen dan pas komt het op discipline neer het maakt het allemaal makkelijker maar ook weer moeilijker en voor je het weet zit je alweer aan je tweede kuur om dat heerlijke gevoel weer te evenaren...

het heeft zijn voordelen maar ook zeker zijn nadelen
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                                het maakt het allemaal makkelijker met aas je krijgt veel kracht meer drift je voelt je de koning te rijk
                                je bent gemotiveerde om te trainen maar als je uit eindelijk gaat stoppen met kuren zak je altijd weer terug
                                je voelt je futlozer kracht gaat meer weg alles voelt zwaarder mensen zien je in 1 x minder zwaarder trainen zeggen hey ben je afgevallen terwijl het zo lekker ging.. het mentale stukje als je uit je kuur komt daar draait het om
                                dat is het moment om nog beter te gaan eten meer eiwitten nemen naar des portschool blijven komen dan pas komt het op discipline neer het maakt het allemaal makkelijker maar ook weer moeilijker en voor je het weet zit je alweer aan je tweede kuur om dat heerlijke gevoel weer te evenaren...

het heeft zijn voordelen maar ook zeker zijn nadelen
                                Eindelijk iemand die het goed omschrijft haha. Het gaat niet om fysieke stats maar inderdaad om mentale kracht. In dit topic was ik vooral benieuwd naar mijn voorgestelde theorie op pagina 1.

Maar eindelijk iemand die het psychische asperlct meer waarde heeft vinden dan je stats. Haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X