Gyno vorming ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gyno vorming ?

Goedemiddag,

ik wilde even wat informatie omtrend mijn kuur.
    Ik ben nu 7 weken bezig met test 500mg samen met deca 250mg
    en ik krijg nu op een gegeven moment opgezette kleiren aan de buitenzijden onder mijn tepels.
    Het zijn geen schijven maar klieren.
    Ik heb de nolvadex opgeschroefd naar 20mg per dag.

De vraag is of de iet wat verdikking en gevoeligheid normaal is door de iets wat hoge dosis test.
    Hebben meer mensen hier last van ?

Bij mijn vorige kuur had ik het ook alleen de kuur was minder zwaar en de klieren waren wat minder aanwezig.
    Dit trok wel weer weg na einde kuur.

Ik heb wel een doosje Anastrozol (armidex) dit schijnt het te neutraliseren het is zelf een beetje test verhogend.
    Kan ik deze pil nu gaan nemen en mijn nolvadex laten vallen of gewoon die 20 mg blijven slikken en mijn kleiren in de gaten houden of het geen schijven worden of groter wordt.

Hopelijk hebben jullie een goed advies !!

Waarom reageert niemand is dit zo'n domme vraag ?

Comment

Geen domme vraag. Ik heb geen verstand van dit soort dingen dus ik kan je helaas niet verder helpen
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Je kan 0.5 mg PD nemen. Nolva word vaker dan na de kuur gebruikt. Athans wat ik me herinner

Comment

Geen gyno dus, niets aan de hand. Mocht er gyno ontstaan is je beste optie om gewoon nandrolon eruit te flikkeren en twee weken tamoxifen te slikken.

Zie ook: Endocrine treatment of gynecomastia
          Last edited by Spuitelf11; 25-05-2020, 22:25.
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X