test e 600 mg en deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test e 600 mg en deca

Dag allemaal,

Graag jullie advies.
    Ik wil namelijk mijn 2de kuur gaan doen, vorig jaar rond deze tijd de vorige gedaan.
    Doel is massa. Vorige kuur was test e only 600 mg per week.

Zat te denken aan test e 600 mg pw week 1-12
    deca nandrolone twijfel ik nog, heb namelijk nog 2 vials liggen van 250 mg/ml
    HCG 2x pw 500IU tot aan de nakuur. wil de deca 2 weken eerder laten stoppen dan de test-e
    Nakuur Nolvadex 3 week waarvan eerste week 30mg p/d en 2 en 3de week 20 mg p/d

Graag jullie reactie.

vind het nogal hoog gedoseerd waarom niet 300/300

Comment

Originally posted by Protasius View Post
      vind het nogal hoog gedoseerd waarom niet 300/300
      Ben je niet van mening dat als ik de vorige keer 600 gedaan heb dit minimaal weer zou moeten doen omdat dat toch wel een basis is. En heb gelezen dat je de deca altijd lager moet doseren dan de test, dat heb ik jou zelf ook zien schrijven.
      Heb ook nog super tren 150 mg 10 ml liggen voor een volgende keer...

Comment

typfoutje moest 200 zijn maar alsnog blijft de vraag waarom zo hoog.

je zet nu een stof erbij dus je zit als ik het goed zeg alsnog weer rond die 500/600mg maar dit zal ene beter resultaat geven dan de test op 600 imo.
        meer is niet altijd beter

volgens mij moet je de supertren 3x pw zetten ivm de korte eshter van de tren ace dus dan zou je net voor 3 weken hebben en dus sws tren-e erbij moeten halen voor je overige weken

Comment

typfoutje moest 200 zijn maar alsnog blijft de vraag waarom zo hoog.

je zet nu een stof erbij dus je zit als ik het goed zeg alsnog weer rond die 500/600mg maar dit zal ene beter resultaat geven dan de test op 600 imo.
          meer is niet altijd beter

volgens mij moet je de supertren 3x pw zetten ivm de korte eshter van de tren ace dus dan zou je net voor 3 weken hebben en dus sws tren-e erbij moeten halen voor je overige weken

Dan zet ik hem op 300-200, alleen is de deca 250 mg/ml, niet echt ideaal om dan 200 te zetten.
          HCG dan wel zo hoog zetten of voldoet 2x p/w 250 IU ook?
          Heb ook gelezen dat als je 12 weken gebruikt, je het maximale eruit haalt. Maar dan zit ik weer met die test, nu was het plan namelijk 12 week test, 10 week deca.
          Maar dan 2x per week test-e of 1x meteen 300 zetten, weet dat de deca wel in 1 keer moet.
          Wat zeg jij?

Comment

10 weken deca is lang genoeg 12 weken test ook dus kom je mooi uit. 12 weken deca heeft geen zin na een week of 8 is de rek er echt wel uit en gain je nagenoeg niks meer.

Comment

Dankjewel voor je reactie bigdude. Wacht nog ff op antwoord op de andere vragen. Ik ga dan 10 weken deca doen en 12 week test e

Comment

Je vraag mbt injecteren dit kan wel in 1x meestal word er verdeeld voor stabiele bloedwaardes echter is de dosering een beetje laag daarvoor. Want elke keer een halve ml van beide dus 1 ml totaal injecteren is de moeite niet waard. Denk hierbij ook aan het ontwikkelen van littekenweefsel door het vaker prikken wat je volgende kuur weer in de weg zou kunnen gaan zitten

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                  Je vraag mbt injecteren dit kan wel in 1x meestal word er verdeeld voor stabiele bloedwaardes echter is de dosering een beetje laag daarvoor. Want elke keer een halve ml van beide dus 1 ml totaal injecteren is de moeite niet waard. Denk hierbij ook aan het ontwikkelen van littekenweefsel door het vaker prikken wat je volgende kuur weer in de weg zou kunnen gaan zitten

Dankje voor je reactie, dan dus 1 keer per week. en HCG hoeveel, 250 mg/ml 2 x per week voldoende? van begin kuur tot start nolva

Comment

Originally posted by snowman007 View Post
                    Dankje voor je reactie, dan dus 1 keer per week. en HCG hoeveel, 250 mg/ml 2 x per week voldoende? van begin kuur tot start nolva
                    Yes 1x per week. HCG is niet mijn ding dus daar heb ik mezelf niet in verdiept dus kan ik geen uitspraken over doen.

Comment

hcg 400-500 iu 2x per week.
                      12-10wk kan wel verder wat bigdude zeg

Comment

hcg 400-500 iu 2x per week.
                        12-10wk kan wel verder wat bigdude zeg
                        Thnx mannen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies