Test Prop - Tren Ace - Winny - Novladex Kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zapdis View Post
    210 gram ultra fine oats en 60 gr whey in een shakebeker drink je ook zo in 1-2 minuten op. zo rond de 1000kcal geloof ik en is gewoon goede voeding
    Natuurlijk heb ik ook mijn shakes, ik was het vergeten erbij te voegen...

Comment

Originally posted by frankey View Post
      Je bent echt een debiel of niet??? Luister eens wat de mensen hier je vertellen en doe er wat mee anders stop gewoon met vragen en ga verder met wat je doet... Zal je even uit je droom helpen wat je hier boven neer zet... Door aas te gaan gebruiken zal er weinig tot niks veranderen, 90 % is voeding met aas of zonder aas... Tuurlijk je zal na 3 weken tot 7 weken 6 kilo vocht groeien en 4 kilo spier... die je gelijk weer verliest zodra je stopt met kuren aangezien je spieren geen voeding krijgen. Als je nu al geen motivatie meer hebt hoe wil je dat krijgen zometeen zonder aas in je lijf? met helemaal geen test meer omdat voorlopig naar de klote is ? Dan heb je pas doorzetting vermogen nodig eennnuuuh dat heb je nu al niet?

Kan nog wel even door gaan maar is beetje zonde van de tijd ben ik bang..
      En ik weet niet wat u probleem is een beetjes boos worden voor geen reden wilt zeer veel over uw persoonlijkheid zeggen of overvloet aan hormonen miss?

Ik vraag hier gewoon om advies als jij hier bent om mij een beetjes af te blaffen kunde gewoon de grootse boom in 'DEBIEL"!

Comment

En als er nog mensen zijn die het zodanig nodig vinden om mij te beledigen voor geen reden zou ik gewoon niet posten op deze topic?

Als je met advies, info of kritiek ok geen problem maar niet gaan beledigen.

Allemaal mannen die zich gedragen als klein kinderen..

Comment

Je bent 19 jarige snotneus en je hebt totaal geen idee wat je doet man... ja dan ben je een debiel in mijn ogen. Ik zeg maak eens een afspraak bij je dokter en leg even alles voor wat je wilt doen. Ben benieuwd...
          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
            Je bent 19 jarige snotneus en je hebt totaal geen idee wat je doet man... ja dan ben je een debiel in mijn ogen. Ik zeg maak eens een afspraak bij je dokter en leg even alles voor wat je wilt doen. Ben benieuwd...
            Wat je daarvoor hebt gezegd daar heb je helemaal gelijk in maar dat je mij zo beledigd en zeker over internet is zeer laag...

En ja ik heb inderdaad geen idee wat ik doe DAAROM vraag ik ook alles op dit forum.

En ik ben een snotneus maar jij bent er precies ook een.
            Last edited by Davino95; 01-07-2015, 21:34.

Comment

ik sluit je topic alle mogelijke opties e,d, zijn gegeven

fix je voeding, je hebt geen gear nodig. zal je een kans geven om je voeding te verbeteren in de juiste sectie met behulp van het excel bestandje uit de sticky.

succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X