Originally posted by Firestorm
View Post
primus ray laboratories
Collapse
X
-
Originally posted by motherfucker View PostZo had ik het nog niet bekeken. Alles was steriel. Medchien en haartje mee naar binnen gegaan. Het was echt en zware infectie. Bloed kwam gewoon door mijn huid. Serieus ziek van geweest amai
Heb het zelf n keer opgelopen door het beton trapje over te slaan bij de bank, en op de verhoging te springen.
Had maar net mijn scheenbeen gestoten tegen de rand, en had maar net de huid beschadigd.
Toen ik thuis kwam was het al dicht.
Mn hele onderbeen was paars en opgezet en liep te tollen op mn benen.
Op zondag ochtend bracht een buur me naar de dokterspost bij het zkh, die stuurden me met spoed naar de ehbo in het zkh..
Heb er toen 15 dagen gelegen, en was zieker dan ik zelf dacht zeiden de artsen toen...
Nee het is zeker niet niks.....
Comment
-
PS, tussen de gebeurtenis en de opname zat maar 4 dagen.
De dag na het gebeuren leek er al een steen in het onderbeen te zitten en kon er niet op staan als ik even had gezeten of gelegen.
De 2e dag begon ik steeds over te geven en had negens zin meer in.
Dag 3 stond ik al niet meer op en had stevig koorts, tot dag 4 dat de buur zei zo kan het niet langer ik breng je naar de dp.....
Ja zo snel kan het dus gaan, pas er dus mee op....
Comment
-
De eerste dag na mijn injectie was dat er harde knobbel. Rondom rood. Ik dacht da geneest wel. Die roodheid begon zich te verspreiden en werd donkerrood naar het paars op. Branden nie normaal heel mijn been stond in brand. En vol vocht. 4dagen gewacht om naar de dokter te gaan. Koppig zoals ik ben ik dacht dat zal wel genezen. Mijn vriendin heeft mij verplicht om te gaan. Dan heb ik staphycid voorgeschreven gekregen. Diezelfde avond ik kijk naar mijn been en zie overal rode stipjes. Ik dacht bij mezelf wa is da nu. Ik wrijf over mijn been en da was bloed. Ik was echt in paniek. Bloeden door u huid dat is verschieten. Maar dat is normaal blijkbaar. Allee ja normaal kan je da niet noemen he. Veel te lang gewacht voor naar de dokter te gaan. Die zij mij,in de 19eeuw was dit je dood geweest. Ff schrikken. Sindsdien ga ik nog properder te werk. Niks aan het toeval overlaten. Steriel werken is heel belangrijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment