Eerste kuur PRO EPI -- PRO TREN. van dragon nutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur PRO EPI -- PRO TREN. van dragon nutrition

Hoi,

ik heb PRO EPI en PRO TREN besteld van dragon nutrition. Dit wordt me eerste keer AS, heeft iemand toevallig ervaring met deze 2 producten?

Heb veel gezocht op internet over de nakuur, leverberscherming en gyneacomastie
    toch wil ik nog jullie mening over dit onderwerp.

welke producten moet ik naast dit gaan gebruiken, ik dacht zelf aan nolvadex als nakuur.. Mee eens? En heb ik ook nog arimidex nodig? Dat is voor tussen de kuur in toch? Stel dat ik last krijg van tepels ofz.?

Ik doe dan

30mg epi per dag.. Week 1 tm 6
    100mg tren per dag.. Week 1 tm 6

hopelijk kunnen jullie me wat wijzer maken alvast bedankt

Je hebt het niet over as maar over pro hormonen das iets heel anders..
    Zelf geen ervaring mee, ari voor tussen de kuur 8n? Beter lees je nog ff door

Comment

PRO EPI= 2a, 3a-Epithio-17a-Methyl- 5a-Androstan-17b-Ol = Epistane.
      Epistane is oorspronkelijk ontwikkeld in Japan als een anti-gynocomastia product. (dus last van tepels?)
      Net als met de meeste tabs, is het een aanval op de lever, maar dat kan ook wel voor die 6 weken.
      Ja na-kuur gewoon met nolvadex.

Ik zie geen goede reden de designer steroïden tot mij te nemen, behalve als je heel laag doseert.
      Waarom alles plat gooien voor iets wat hetzelfde doet als het origineel, met minder resultaat en op hogere dosering ook sides geeft.
      Als je ergens leest dat er 10kg mee is gewonnen op geadviseerde dosis, is dat pure Bullshit.

Comment

thx voor je reactie ik had al zoiets gelezen over die epi maar wist niet dat het daadwerkelijk gemaakt is voor anti gyno. en nog een problem kan nergens nolva krijgen mischien tips? (mag ik dit eigenlijk wel vragen?)

Originally posted by knulletje01 View Post
        Ik zie geen goede reden de designer steroïden tot mij te nemen, behalve als je heel laag doseert.
        Waarom alles plat gooien voor iets wat hetzelfde doet als het origineel, met minder resultaat en op hogere dosering ook sides geeft.
        Als je ergens leest dat er 10kg mee is gewonnen op geadviseerde dosis, is dat pure Bullshit.
        wat bedoel je precies met dit?

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Je hebt het niet over as maar over pro hormonen das iets heel anders..
          Zelf geen ervaring mee, ari voor tussen de kuur 8n? Beter lees je nog ff door

Pro hormonen ja idd sorry!
          had iets gelezen op die engelse sites over dat ari..
          maar zal zeker verder lezen en informeren..heb nog een hoop te leren

Comment

Hetgeen ik bedoel is: dat het zwaar overrated word verteld. Je slikt er wel 130mg van per dag, vind de lever vast niet fijn! 130mg per dag = x7 =910mg per week aan bocht wat de lever ook weer moet afbreken.
            Heel leuk die pro hormonen hoor, maar al dat sikken? Nee.

Beter zet je 500mg/pw aan testosteron..... Hetgeen ook minder schadelijk is.
            Waarom direct stacken? Je weet nog niet welk middel wat bij jou gaat doen.
            Alle testen die ze hebben gedaan met pro hormonen is op lage dosis. Op hogere dosis geeft het ook sides.
            Die vergelijkbaar zijn met de real stuf....
            + als je klaar bent met het slikken, ga je weer nolvadex slikken... Schiet lekker op zo?

Als je het plan hebt te kuren, zeg ik altijd: Kuur goed, of kuur helemaal niet....
            Het is en blijft een aanslag op je gezondheid, hou daar rekening mee.
            Dus doe het goed, of doe niets.

Comment

Dus jij zegt 70mg test per dag en die epi gewoon 30 houden? Of die ook verlagen naar 20?

kuur goed of helemaal niet.. Wat is volgens jou goed dan?

Comment

500 mg test pw
                2x 500 iu hcg pw
                4 weken nakuren met nolva

Comment

500 mg test pw
                  2x 500 iu hcg pw

Ai, das spuiten haha ik weet dat pillen 10x zo slecht zijn en ik kan al me redenen wel opnoemen waarom ik niet wil spuiten maar dat zijn toch smoesjes noem me dom, maar spuiten nog ff niet. Mischien in de toekomst ik zie wel hoe ik het doe op dit wat ik nou heb besteld. Als ik teveel sides krijg is de prullenbak dichtbij.. Nog ff over de dozering 70mg test en 30 epi of 20 epi?

Comment

500 mg test pw
                    2x 500 iu hcg pw
                    Dit hierboven dus...

En dat spuiten valt altijd een ieder erg mee... Het is gewoon angst jezelf te steken, die na 2x is verdwenen.
                    Ook de reactie van je lichaam erop (het zwellen en wat pijn) is na 2a3x weg.
                    Eenmaal gedaan, kijk je die kuttabs nooit meer aan.
                    En ik weet niet wat die shit kost, maar zeker meer in verhouding dan een goede kuur.

500mg test per week over 8 weken, zal altijd meer brengen en in verhouding gezonder en goedkoper zijn.

Je moet leren wat een middel voor jou kan doen.. Dus ga je niet als een gevorderd kuurder stacken..
                    En nee, ook niet als het pro hormonen betreft.

Bij je laatste post ben je verward.. Je vraagt 70mg test en 30mg epi?
                    Uhhh je epi is je test!
                    De ander is tren!
                    Sorry, maar je moet wel bij de les blijven he? haahahaa.

Comment

Je moet ook oppassen voor fakes die ook in omloop zijn van de EPI..
                      Die hebben een ander samentelling en wel deze: 17alpha-methyl 2beta,3beta-epithio 5alpha-androstane

Weet je 100% zeker dat je origineel hebt? Ik niet.

Comment

Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat die epi de test was..had veel positieve reviews gelezen van al die engelse.. vandaar dat ik het besteld heb. maargoed weer wAt wijzer geworden haha. Dit zit erin zegt de site. Each Pack Contains: 100x 10mg-2a, 3a-Epithio-17a-Methyl- 5a-Androstan-17b-Ol

Comment

Originally posted by wesleymm View Post
                          Ai, das spuiten haha ik weet dat pillen 10x zo slecht zijn en ik kan al me redenen wel opnoemen waarom ik niet wil spuiten
                          omdat het pijn doet ? Doet t niet hoor
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Nee ben niet bang voor een naaldje kep al een keer eerder een half jaar lang mezelf geinjecteerd met anti trombose zooi.. Pijn? Wat is dat?

Comment

Mischien volgend jaar test spuiten.. Ff kieken hoe de situatie is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X