En kan iemand mij informatie geven over welke kuur het beste bij me zou passen, weeg 65kg maar welk dieet ik ook probeer met shakes en supplimenten ik kom maar niet bij en massa neemt ook niet geweldig toe.
info nodig
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostAls met voeding niet lukt kuur je beter niet op 65kg pfff
Gewoon nog wachten beter gooi je je eet schema ff neer
Comment
-
Originally posted by Flying dutchman View Post4 x per dag eten bij elke maaltijd een shake, keuze uit pasta's of aardappellen in combinatie met kip kalkoen gehakt of biefstuk met veel groenten, ik kom maar niet bij en na meer dan een half jaar blijf ik rond de 8-9 % vetpercentage staan, werk zelf in de bouw en fitness 4 x per week
mijn maatje stratenmaker vreet 5k per dag om niet af te vallen.
als je nu al niet aankomt gaan anabolen e ook niet ver brengen
Comment
-
Zoals als word gezegd zegt 4x keer per dag eten niks. De meeste zitten hier op 6-8 maaltijden maar dat zegt ook nog helemaal niks.
post je voeding voor een hele dag maar is.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Uhhhh Ruhl rules. Meer eten!
Simpel: alle spiergroei of massa die je wilt aankomen (of je nu kuurt of niet) zal altijd via je bakkes naar binnen moeten worden gestuwd. Eet je niet voldoende, stop dan maar met sporten of de wens zwaarder en groter te worden!
Je idee om dan maar steroïden te gen gebruiken slaat de spijker helemaal mis. Als je het niet zonder kunt bewerkstellen, lukt het met steroïden al helemaal niet. Je verbruik word dan immers nog groter. Tevens zal je na een mislukte poging (kuren) nog verder weg geraken, als je geestelijk het al aankunt zal je lichaam gaan reageren door nog meer kgs te verliezen!
Wardor je geneigd bent nog meer meuk in je lijf te pompen met als eindresultaat, dat je helemaal naar de kloten gaat..
Knoop dit in je oren!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: