Nakuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuur

ik ga nakuren 2 weken na mijn kuur en Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken, dan 100 mg/dag voor 2 extra weken.

heb al gedacht aan een mengeling van nolva en clomid

Zou voor beide gaan, pak je de voordelen van allebei en omdat je clomid redelijk laag kan houden minder last van sides..

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

nakuur is toch 3 weken na de kuur en niet twee weken, ik zou voor nolva gaan want van clomid wordt je depri

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Jul. 21 2005,22:28)]nakuur is toch 3 weken na de kuur en niet twee weken, ik zou voor nolva gaan want van clomid wordt je depri

Grtz
        Daar hoor ik verschillende verhalen over Snipke.
        Iemand hier merkte laatst op dat dat alleen is wanneer je er gevoelig voor bent door de terugslag en dat men dan clomid de schuld geeft.
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Na enig onderzoek (waar ik jullie van op de hoogte heb gehouden) ben ik voorstander van nakuren op de volgende manieren:

1. 4 weken lang 40 mg. nolvadex of

2. 2 weken lang 100 mg. clomid gevolgd door 2 weken 50 mg. clomid i.c.m. 2 weken 40 mg. nolva en 2 weken 20 mg. nolva.

Na 4 weken bereikt nolva pas een peakconcentratie in je lichaam en niet eerder.  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jul. 22 2005,00:04)]Na enig onderzoek (waar ik jullie van op de hoogte heb gehouden) ben ik voorstander van nakuren op de volgende manieren:

1. 4 weken lang 40 mg. nolvadex of

2. 2 weken lang 100 mg. clomid gevolgd door 2 weken 50 mg. clomid i.c.m. 2 weken 40 mg. nolva en 2 weken 20 mg. nolva.

Na 4 weken bereikt nolva pas een peakconcentratie in je lichaam en niet eerder.  

en dan ga ik zeker voor optie 1.

vorige keer was ik een beetje te vroeg met juichen en te vroeg gestopt met nakuren, mijn libido was nog lang onder de maat (zo keek ik de hele tijd naar beneden...)

voor de volgende kuur; 4 weken nolva, en misschien ook wel wat HCG.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Loo @ Jul. 22 2005,12:58)]en dan ga ik zeker voor optie 1.

vorige keer was ik een beetje te vroeg met juichen en te vroeg gestopt met nakuren, mijn libido was nog lang onder de maat  (zo keek ik de hele tijd naar beneden...)

voor de volgende kuur; 4 weken nolva, en misschien ook wel wat HCG.
                Zeer herkenbaar Loo. Verstandige keuze.

Comment

Hcg tijdens de kuur zorgt ook voor een beter herstel na de kuur. Een eventuele toevoeging in de nakuur kan tribulus zijn voor het libido probleem..

Grtz..

Comment

en wanneer nu, 2 weken of 3weken na de laatste prik, ik dacht altijd zoals al gezegd 3weken na de laatste prik

Grtz
                    stil growing

Comment

Ligt uiteraard aan wat je gebruikt hebt tijdens de kuur en de halfwaardetijd daarvan.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Jul. 22 2005,18:55)]en wanneer nu, 2 weken of 3weken na de laatste prik, ik dacht altijd zoals al gezegd 3weken na de laatste prik

Grtz
                        Das met deca en boldenone(iets minder)zo omdat die nog respectievelijk 3 en 2,5 week doorwerken na laatste prik,bro.

Comment

Juist. En na bijv. primo na 2 weken nakuren. Na tabletten volgende dag al gaan nakuren.

Comment

ik ga 3 weken na mijn kuur clomid en nolvadex gebruiken, welke dosissen voor deze 2?

Comment

week 1-2 40mg nolva 50mg clomid
                              week 3-4 20mg nolva 50mg clomid

Grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X