Heeft iemand ervaring met Sibutramine? Zo ja, is dit makkelijk te bestellen?
Sibutramine
Collapse
X
-
Bij de zin "geneesmiddel voor obesitas" ben ik gestopt met lezen.
Een beste trap in je donder moet je hebben.
Ga gewoon met gezond verstand te werk en wees een kerel en stop met 'te'veel eten.
Bron Wikipedia:
Sibutramine is een geneesmiddel voor de behandeling van obesitas en overgewicht. Het middel werkt in op de hersenen en zorgt dat de behandelde persoon eerder een gevoel van verzadiging krijgt.Ook beïnvloedt dit middel de verbranding tijdens de stofwisseling. Tijdens het afvallen wordt de verbranding verhoogd, waardoor de patiënt over meer energie beschikt.
In Nederland was sibutramine verkrijgbaar onder de merknaam Reductil. De handelsvergunning voor sibutramine is evenwel binnen de Europese Unie sinds augustus 2010 geschorst vanwege het risico op ernstige bijwerkingen. De beslissing is gebaseerd op resultaten van het gerandomiseerd, dubbelblind en placebo-gecontroleerde Sibutramine Cardiovascular OUTcomes (SCOUT) onderzoek. Patiënten behandeld met sibutramine hadden een 16% hoger risico op ernstige cardiovasculaire bijwerkingen in vergelijking met patiënten die het placebo toegediend kregen.
Het zes jaar durende SCOUT-onderzoek, waaraan circa 10.000 patiënten deelnamen, is uitgevoerd op verzoek van de Europese regelgevende instanties als postmarketing-toezegging om de cardiovasculaire veiligheid bij hoogrisicopatiënten te beoordelen. Volgens de fabrikant had het merendeel van deze patiënten reeds een cardiovasculaire ziekte en kwam op grond van de huidige etiket- en productinformatie niet in aanmerking voor sibutramine.[1]In between obsessed periods
Comment
-
post je voeding schema hier en laat je helpen goede voeding is niet zo moeilijk je er aan te houden en overheen zetten wat saai is eenmaal op gewicht kan je weer meer lekkere dingen gaan eten en onder controle houden..Een dag niet getraind...
Comment
-
Vrouw lengte: 1,78 gewicht: 79
Oke.. Hier is mijn schema wat ik ongeveer door de weeks eet op een dag.
08:00 - 09:00
muesli met melk en appel
halve citroen met water
koffie
10:00 - 11:00
sneetje bropd met kipfilet of een appel
12:00 - 13:00
2 sneetjes brood met bijv. Kipfilet, ei, hagelslag of ander vlees.
15:00 - 16:00
Appel of rijstwafel of brood met kaas
18:00
vlees
groente
zoete aardappel of iets met koolhydraten
20:00
kwark
als ik geen kwark heb gegeten meestal nog nootjes of chocolade of iets wat lekker is op de bank.. Hier loopt het meestal heel erg uit de hand!
Comment
-
Ik denk dag je maar even iemand contacteren hier. Pescatore lijkt me wel geschikt. Hij biedt zeer deskundige hulp voor een gering bedrag.
Want als je hier niet van afvalt en nu al naar middelen wil grijpen......... Je snapt m'n punt.In between obsessed periods
Comment
-
Spul is eigenlijk niet echt goed zeker niet wat ze hier verkopen.
Grondstof is niet of nauwlijk aan te komen, ik had echte eb vrat helemaal niks..Dat wil je dus niet.
In me prep nam ik er een paar en werkte niet eens, diëten moet je gewoon op wilskracht doen met goede schema's /planning.
Het hoeft geeneens zwaar te zijn dat kun je zelf bepalen maar met training en voeding heb je dat soort middelen echt niet nodig
Comment
-
Ik denk dat jij meer baat hebt bij een goed voedingsschema waarbij je de gehele dag "vol" zit. Tevens zie ik al dingen als muesli, hagelslag en chocolade. Dit kun je zelf bereiken door de sticky's op de pagina te bekijken en je behoefte te meten.
Met een goed voedingsschema (een complete lijst met wat je wanneer mag eten) zul je merken dat je je hier ook beter aan kunt houden. Honger onderdrukken dmv medicijnen zal eerder averechts werken. Je hebt nu eenmaal voeding nodig. Ook om af te kunnen vallen.
Comment
-
Originally posted by Goudvis View PostPrecies dat dus! Mijn honger onderdrukken omdat ik te veel eet. Ik heb al wat op internet gekeken maar zou niet weten wat betrouwbaar is.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Originally posted by Goudvis View PostIk wilde het mezelf wat makkelijker maken. Al zo veel geprobeerd maar elke keer val ik terug en wordt het alleen maar erger. Van niet eten tot alleen maar gezond.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Snel (en tijdelijk) afvallen is easy, lekker paar pillen rammen en niet meer eten. Maar daarna? Je zult er toch ooit mee moeten stoppen neem ik aan. En dan begint het weer van voor af aan. Je moet voor jezelf je lifestyle leren aan te passen zodat je ook in de toekomst een stabiel eetpatroon aanhoudt. En dan moet je niet denken dat je voor altijd aan de sla en droge crackers moet. Integendeel, de meeste mensen die ik ken en graag af willen vallen eten juist te weinig.
Sport je op dit moment? Dat kan ik namelijk niet terugvinden.
Comment
-
Gooi je eten maar eens eerst om. Je ontbijt is een hongerveroorzaker. Havermout en brinta zijn imo de enige goede ontbijtgranen zonder suikers. Begin je dag eens met kwark. Eiwitten vullen veel beter, en minder schommelingen in je bloedsuiker. Haal het brood eruit, dat maakt mij persoonlijk ook altijd bodemloze put qua honger. eet crackers. Meer groente eten. de appel is prima. Eet een komkommer ofzo
Zoals andere ook al zeiden, eerst je voeding op orde joh!
Comment
-
Die minder schommelingen in je bloedsuiker vallen wel mee eigenlijk Suus. Das eerder gerelateerd aan vetinname en/of vezels. Qua brood, iemand enig idee hoe dat kan want ik kan ook makkelijk een half brood eten. Als je dan kijkt naar de equivalent in kcal van alternatieven dan wordt dat al snel lastig idd.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment