Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bedankt voor jullie hulpvolle reacties! Ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Ook om alleen maar gezond te eten maar ik ga steeds de fout in met mate eten. Dan eet ik gezond maar veelste veel. Dan verandert er natuurlijk niks. Ik vind het lastig om een voedingsschema te maken en wat ik precies wanneer moet eten en of ik elke dAg het zelfde moet aanhouden of juist niet. En welke voedingsstoffen kan ik het beste eten op welk tijdstip. Als iemand nog goeie tips heeft hoor ik het graag!
Super dit!! Brood ga ik vanaf nu mee stoppen, dit is weer bevestigd. En havermout ga ik weer eten, dit eet ik ook met speltflakes en lijnzaad en appel normaal, kan ik het dN beter bij alleen havermout houden? En hoeveel gram is normaal?
Die minder schommelingen in je bloedsuiker vallen wel mee eigenlijk Suus. Das eerder gerelateerd aan vetinname en/of vezels. Qua brood, iemand enig idee hoe dat kan want ik kan ook makkelijk een half brood eten. Als je dan kijkt naar de equivalent in kcal van alternatieven dan wordt dat al snel lastig idd.
E621 zou een factor kunnen zijn. Maar bronnen worden overschaduwd door de geitenwollensokkenmafkezen
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment