kuren binnen een tijd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kuren binnen een tijd

    beste lezer,

    een vriend van mij die wilt gaan kuren maar heeft er een tijdje geleden nog een pillenkuurtje gebruikt maar wilt nu binnen ongeveer 4 weken aan een test kuur beginnen ik zei dat dit waarschijnlijk niet slim is maar kan het niet met goede argumenten uit zijn hoofd praten want ik heb er zelf geen informatie over

    dus mijn vraag is: Kan het kwaad dat hij binnen een 4/5 weken aan een nieuwe kuur begint?

    Alvast Bedankt,

  • #2
    Ligt eraan hoe lang geleden hij dat pillenkuurtje gedaan heeft en ook de lengte daarvan. Als hij t zeker wilt weten moet die bloed laten trekken en laten testen

    Comment


    • #3
      Dus je zegt dat het niet slim is maar je weet niet waarom?
      Altijd die vrienden die vrienden kuurtjes af of aanraden.
      Waarom zeg je niet gewoon dat je wilt kuren kort na je oral ervaring, niks mis mee en je krijgt beter advies.

      Originally posted by Martijn125 View Post
      beste lezer,

      een vriend van mij die wilt gaan kuren maar heeft er een tijdje geleden nog een pillenkuurtje gebruikt maar wilt nu binnen ongeveer 4 weken aan een test kuur beginnen ik zei dat dit waarschijnlijk niet slim is maar kan het niet met goede argumenten uit zijn hoofd praten want ik heb er zelf geen informatie over

      dus mijn vraag is: Kan het kwaad dat hij binnen een 4/5 weken aan een nieuwe kuur begint?

      Alvast Bedankt,

      Comment


      • #4
        hij had het iets meer als 5 weken gebruikt

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        Working...
        X