Dianabol Meer Info???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ClassicBB View Post
    Voor zijn eerste kuur?
    werkt perfect met dianabole, probeer maar is ik heb er goede ervaring mee en weinig last van dip erna in combinatie met juiste nakuur.

Maar heb je het wel eens anders geprobeerd?
    Opbouwen kan ik me ook voorstellen, afbouwen niet.
    *zoekt ondertussen het desbetreffende artikel *
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
      Maar heb je het wel eens anders geprobeerd?
      Opbouwen kan ik me ook voorstellen, afbouwen niet.
      *zoekt ondertussen het desbetreffende artikel *
      ik heb ben zelf fan van test met trenhex, daar bouw ik ook rustig op en langzaam af, ik ben nog van de oude stempel, als je hoog eindigt krijgt je lichaam in een keer klap te verduren als je stopt, daar heb je minder last van als je afbouwt. Nu ben ik 38 maar ben je 20 zal je er wat minder last van hebben.

Comment

Wat bedoel je met alcholisme ??

Comment

Update...

Hallo allemaal ff ter info..

Ik ben nou 10 dagen bezig met het kuur dianabol. eerlijk gezegd had ik niet zo veel verwacht ik ben met 5 kilo aangekomen. ik eet 3x per dag goed en train Bijna elkke dag uur tot anderhalf uur. Kwa lichaam begint het ergens op te lijken ( ook al is het vocht ) .

Mijn start was 40mg per dag.
          af en toe 50mg
          Dag 2&3 last van mijn ballen (grof gezegd)
          Voor de rest is het een Super Middel

Nu wil ik jullie vragen wat vinden jullie hiervan ??
          over 14 dagen zijn mijn pillen op. ik wil door kuren omdat het maximum 8 weken is
          en ik ben er nog lang niet. Maar de vraag is ik wil het samen kuren met Destosteron Enanthate inject
          Dus met andere woorden....

Maandag 3ml
          Woensdag 3ml
          Vrijdag 3ml

Ondertussen Blijf ik mijn pillen slikken Dianabol totdat ik mn grens bereikt heb 8 weken dus. Wanneer ik op 8 weken ben. Stop ik met kuren dianabol en inject. En begin ik het nakuren met Nolvadex
          nu is de vraag maar de Destosteron is nog niet klaar. Dat klopt ik heb liever geen inject vandaar dat ik het zo kort hou dus met andere woorden word dit wat of denken jullie is bullshit graag mening AUB

Comment

Als je maar drie keer per dag eet en vijf kg bent aangekomen, denk ik dat je voedingsschema niet in orde is. In dat geval is die 5 kg puur water en moet je absoluut niet nog een test kuur erachteraan plakken. Volgens mij (maar ik ben geen kenner) is dat sowieso geen goed idee.

Anyway: hoe zit je voedingsschema eruit qua e/k/v?
            Ik doe een gok

Comment

Schema is gwn lekker eten. Geen chips/choco/snoep Alleen maar kip rijst bonen En veel Turkse eten.. Heel simpel ik heb geen vaste schema gwn Goed eten punt

Ochtend broodjes
              Smiddag's en Savonds 2 borden

Comment

Als je nu jou eten in orde had gemaakt zou je meer vooruitgang gezien hebben dan met deze kuur...
                en je bent moslim In Sha Allah

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  Als je maar drie keer per dag eet en vijf kg bent aangekomen, denk ik dat je voedingsschema niet in orde is. In dat geval is die 5 kg puur water en moet je absoluut niet nog een test kuur erachteraan plakken. Volgens mij (maar ik ben geen kenner) is dat sowieso geen goed idee.

Anyway: hoe zit je voedingsschema eruit qua e/k/v?
                  5 kg in 10 dagen niet veel waarde Pren?
                  Ik denk het wel.

Türkse eten, lekker!

https://youtu.be/xljxRbC9PNs
                  Last edited by rain; 12-02-2016, 09:48.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

ahahaha Marokaan geeft rijles die blijft goed he :P En idd Turks eten is lekker Xd

Comment

Originally posted by rain View Post
                      hahahaha ik ga neer! nog nooit gezien
                      The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Snap er geen reet van
                        Bedoel je niet gewoon Testosteron. In geval van test is dat 3 gram per week zowat...
                        2x pw 2ml meer dan zat en dan pas over een x aantal weken eerst dit ff afmaken.

Mvg

Comment

Destosteron is wel knallen

Comment

Je eet niet genoeg , s ochtends broodjes en savonds twee borden eten is nauwelijks een compleet voedings patroon .Ik at vroeger op de dbol als een uitgehongerde tijger.
                            Dat begon s'ochtends met havermout en fruit of een stapel bruin brood
                            2 uur later werd dan ook weer gegeten ,ik nam in die tijd vaak vis (tonijn) of makreel op olie mee naar mijn werk .vaak werd er voor lunchtijd een appel buit gemaakt
                            Lunch was meestal brood met vlees en een yoghurtje toe...voordat de werk dag voorbij was werd er vaak nog een tussendoortje gepakt .Eenmaal thuis at ik een uur voor het avond eten vaak nog wat groente uit het vuistje komkommer ,tomaat of een stuk fruit .Mijn vriendin (huidige vrouw) kookte veel vers en gezond afgesloten met een bakkie roomijs of pudding jezelf wat zoetigheid gunnen is niet verkeerd imo ,..Meestal werd er om 19.00 getrained en ging er tussen door nog vaak een banaantje in ..Na de training was het standaard shakeje gewoonte .Voor de tv at ik vaak studentenhaver of iets dergelijks.Niet genoeg eten op een kuur is gewoon zonde geld ,tijd en leverbelasting ..Eerst voeding ,dan slaap ,training ...aas zouden op de laatste plaats moeten komen . Mijn excuses tegenover de mods gezien dit mijn eerste post is (moest het ff kwijt ) .ik lurk al langer mee op dergelijke forums en zie meer slechte voedings patronen als wat anders voor bij komen ,Gewoon zonde van je inzet als je voeding niet deugd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X