Mijn suppliër stelde deze eerste kuur voor . Kickstart eerste 3 weken dianabol en week 1 tm 10. 250mg test E en boldenone 400 mg ,en dan nog week 6 tm 10 eventueel 2 X per week 100 mg masteron en als nakuur week 12 en 13 tamoxifen . Volgens mij een beetje veel als eerste kuur .graag jullie advies ( kritiek )
Advies eerste kuur
Collapse
X
-
Zou het gewoon basic houden en 500mg test-E per week nemen.
Eventueel een kickstart als je wil, maar is helemaal niet nodig.
Vervolgens ook 4 weken nakuren met tamoxifen.Volg mijn fitness journey op Instagram: @jasenkofitness
Coaching: youronlinebodycoach.nl
Comment
-
Originally posted by demanta View PostWeeks on is weeks off dus je pct is wat aan de korte kant.
En 250 mg test e stelt geen kut voor... neem 500mg of helemaal niet
Originally posted by rain View PostWat heeft weeks on is weeks off met je nakuur te maken?
Originally posted by Jasenko View PostZou het gewoon basic houden en 500mg test-E per week nemen.
Vervolgens ook 4 weken nakuren met tamoxifen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Jasenko View PostZou het gewoon basic houden en 500mg test-E per week nemen.
Vervolgens ook 4 weken nakuren met tamoxifen.
Eens. Helemaal omdat het je eerste kuur is.
Je weet gewoon nog niet HOE je lichaam op een kuur reageert.
Mijn eerste kuur was ook alleen test-E. Het werkt goed en het is relatief ''veilig''.
Comment
-
Generalx ,jasenko en prinsniels bedankt voor de info ,hier heb ik wat aan ,ik vond het ook al veel voor eerste kuur ,maar daarin onervaren ,maar nog een vraag mijn leeftijd wat ook maar een getal is (52) fysiek is nog 200% ,speelt dat nog een rol bij het nakuren of is 4 weken tamoxifen genoeg
Comment
-
-
-
20 mg is even effectief als 40. De bewijslast is bij mijn weten echter niet daverend. Anderzijds liever aan de safe side dan de bijwerkingen kant. Nolva is geen speelgoed.
Titan heb ik overigens nog nooit van gehoord, anderzijds zijn er inmiddels weer een hele bak UG's bij en een hoop pleiten. Dus durf je dat niet te zeggen, zit daar niet dicht genoeg meer op."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post20 mg is even effectief als 40. De bewijslast is bij mijn weten echter niet daverend. Anderzijds liever aan de safe side dan de bijwerkingen kant. Nolva is geen speelgoed.
Titan heb ik overigens nog nooit van gehoord, anderzijds zijn er inmiddels weer een hele bak UG's bij en een hoop pleiten. Dus durf je dat niet te zeggen, zit daar niet dicht genoeg meer op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment