Mogelijk nieuw kuurtje van mijn kant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mogelijk nieuw kuurtje van mijn kant

Wil over tijdje weer gaan kuren zat zelf hier aan te denken En schoom je niet in het spuien van commentaar.:fingercool

Wk 1 tm 10: Test E @ 750mg/wk
    Wk 11 & 12: Test E @ 375mg/wk
    Wk 13, 20 & 28: Test E @ 250mg/wk
    Wk 21 tm 27: Test E @ 500mg/wk

Wk 11 tm 20: Test C @ 200mg/wk

Wk 5 tm 12: Tren E @ 500mg/wk

Wk 1 tm 3: Dboll @ 30mg/ed

Wk 26 tm 30: Tboll @ 30mg/ed

Wk 22 tm 25: IGF-1 LR3 @ 50mcg/pwo

Wk 31 ev nakuur. Nolva & Clomid.

Wk 32 ev: IGF-1 LR3 @ 50mcg/ed

Doel van de kuur
    Gedurende wk 1 tm 12 bulken, wk 13 tm 18 cleanbulk licht afbouwen naar maintenance.
    En dan vervolgens over te gaan naar een cut (dmv toevoeging cardio) in de latere wkn.

ziet er me een redelijk zwaar kuurtje uit. Enkele vragen ,waarom test cypionaat en enht samen, waarom dat af en opbouwen van test enth. ben je niet bang om veel massa te verliezen als je direct naar onderhoud gaat als je van bulk komt

Grtz
    stil growing

Comment

Tja Melkman, het is een beetje onoverzichtelijk genoteerd, maar ik doe een poging:

Het ziet er wat ingewikkeld uit, je schema. Als je idd 3 fasen wilt, zou je het volgens mij ook kunnen versimpelen:

-week 1 t/m 10: test E/Deca/1e 4 weken d'bol (30-40 mg)
      -week 11 t/m 20: test C/tren E
      -week 21 t/m 28: test E/proviron/IGF (1e 4 weken)
      -week 27 t/m 31: t'bol (40 mg)
      -week 32 t/m 35: nolva (40 mg)/IGF

Da's mijn bijdrage. t'bol op 30 mg vind ik te laag voor jou en d'bol op 30 mg ook, als je het al een keer gebruikt hebt.

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wk 22 tm 25: IGF-1 LR3 @ 50mcg/pwo

zou je de igf-1 lr3 niet beter opsplitsen in 25 mcg ' s morgens en 25 mcg pow?

en mssch de laatste 2 weken en week na je kuur hcg toevoegen ...tussen de 750iu-1000iu om de 2 dagen

Comment

euuhmm 30 weken kuren (excl. nakuur) lijkt me ie**************** veel, persoonlijk. Maar ja, het is jou lichaam.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

@snipke: Qua zwaarte valt de kuur wel mee, max test hoeveelheid is 750mg/wk. Sommige weken daarvan zijn gecombineerd met 500mg Tren E/wk.

Waarom Test C & Test E gedurende korte periode combineren? Dit omdat ik van ester wilde wisselen en de korte periode van gecombineerd gebruik is om een gedeeltelijke overlapping te hebben en hierdoor een evt schommeling te minimaliseren.

Angst voor massa verlies heb ik niet, ga in 6wkn van lichte bulk (rond week 12 zal ik niet meer veel bijkomen/ kunnen bulken met die toename van gewicht) naar een maintenance. Plus ik blijf gedurende de hele periode een dosis test gebruiken van minimaal 200mg/wk

@mr. S.
            Dboll heb ik in verleden enkele keren gebruikt en altijd rond de 30mg en daar reageerde ik altijd goed op. Van dboll kwam ik in verleden altijd in eerste week +- 5kg vocht aan, dus ben denk ik vrij gevoelig voor dboll.

Tja vind zelf die dossissen nog te hoog (er van uitgaand 750mg test & 400mg Deca/Tren.) Plus omdat ik nog geen HGH ga gebruiken weet ik niet of ik doorblijf groeien gedurende gehele periode. Maar wellicht dat ik volgend jaar die kuur zo ga nemen als laatste zonder (of zelf icm)  HGH.:rofl

@ Super A:
            IGF-1 alleen pwo vanwege de receptor gevoeligheid als gevolg van training, hierdoor hecht de IGF-1 zich beter/meer aan de spieren ipv mogelijke organen.

Comment

@Melkman: Ik mis verder nog HCG. Met dit soort doses en onderdrukkende middelen als tren en test zou ik toch vanaf bijvoorbeeld week 5 HCG gaan zetten.

Van proviron word je een stuk harder in de laatste fase van je kuur. Lijkt me een nuttige toevoeging.

De esters van enanthaat en cypionaat schelen ca. 1 dag. Dat is verwaarloosbaar, dus de middelen tegelijk gebruiken als overbrugging lijkt in mijn ogen niet nodig.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

fuckin grote kuur
                ziet er wel lekker uit overigens
                alleen 8 maanden kuren is wel erg lang maja als je de resultaten er maar mee behaald die je wilt berijken

suc6 melkman

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 24 2005,09:59)]@Melkman: Ik mis verder nog HCG. Met dit soort doses en onderdrukkende middelen als tren en test zou ik toch vanaf bijvoorbeeld week 5 HCG gaan zetten.

Van proviron word je een stuk harder in de laatste fase van je kuur. Lijkt me een nuttige toevoeging.

De esters van enanthaat en cypionaat schelen ca. 1 dag. Dat is verwaarloosbaar, dus de middelen tegelijk gebruiken als overbrugging lijkt in mijn ogen niet nodig.
                  HCG heb ik gewoon liggen, meestal weinig problemen met atropfie. Maar ben dr nog niet over uit of ik ga voor de lage dosis gedurende de gehele kuur of voor een hoge dosis aan einde van de kuur.

Tja proviron ik heb nog paar doosjes liggen, heb ik voorgaande kuur gebruikt en ik merkte er weinig/niets van bij dosis van 100mg/ed. Tevens vind ik het teleurstelling als ik klaar ben met kuur en ik kom weer liters vocht aan (hou normaal altijd al beetje vocht vast dus verschil is aardig groot). Maar ik heb ook nog wat Anti-E (arimdex&aromasin&femara) liggen die ik wellicht gedurende kuur zal gaan gebruiken. Alle oude spullen moet ook ns opgeruimd worden.

Tja over esters moet ik nog diep nadenken

Comment

Alvast succes!

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zou trouwens dat tbol weghalen waarom tbol en dbol .
                      Dbol is toch goeg genoeg en beter dan Tbol

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (melkman @ Aug. 24 2005,10:23)]Maar ik heb ook nog wat Anti-E (arimdex&aromasin&femara) liggen die ik wellicht gedurende kuur zal gaan gebruiken.
                        Hier (haal het streepje tussen dutch en bodybuilding even weg) een interessante discussie over het wel of niet gebruiken van anti-e blokkers tijdens een kuur. Wellicht interessant om in je overweging mee te nemen.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zolang kuren zonder hgh heeft toch geen zin of zie ik dat verkeerd... en switchen tussen test en en c heeft imo ook geen zin... test is test.. waarom gooi je der geen hele lage dosis hgh bij? gs heeft nu ook gh dus word het ook weer goedkoper
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hgh is volgens mij te verwaarlozen en veel te duur voor wat het in normale dosissen zou teweeg brengen.
                            Je moet al lang over de 4iu per dag gaan zitten wil je er massa van pakken en dan nog heb je en loop je het risico op het aanspreken van de groeireceptoren in de binnenwand van de buik, darm , organen etc...

niets voor mij denk ik dus

Comment

Ik sluit mij aan bij red. Ik zie het nut ook niet van 1 lange kuur, volgens mij slaan een paar goed massa kuren per jaar toch beter aan dan 1 lange

En red vertel eens meer over gh van g.s. hebben ze die nu al?

grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X