Mogelijk nieuw kuurtje van mijn kant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@super blijf jij maar lekker bij je prohormonen dan... snachts word ik wakker van mn handen die tintelen dus lijkt me niet dat het niets doet... tuurlijk 4 of liever 10 of 20 iu is beter maar waarom niet een klein beetje pakken en dit gewoon het hele jaar door gebruiken??

@harold krijg van het weekend als het goed is 2 kitjes ... dus kan er nog niet veel van zeggen... weet wel dat de grondstoffen gewoon van jintropin vandaan komen dus dat zit wel goed... en het is niet heel veel goedkoper als jint. alleen alle beetjes helpen toch
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik geloof dan weer eerder in lange kuren, omdat je lichaam zo kan wennen aan de extra kilo's en ik denk dat je ze ook beter zal kunnen vasthouden

Grtz
      stil growing

Comment

Yep, GS heeft idd inmiddels HGH. Komt in vials van 10 iu.
        De kuur van Melkman is idd dermate lang, dat ik daar graag HGH onder zou zien. Als je het volhoudt tot aan je nakuur praat je toch al gauw over 32 weken. In zo'n tijdsbestek moét het wel kunnen werken. Er zal dan echter ook T3 bij moeten. HGH vermidert de werking van de schildklier, naar het schijnt en toevoeging van T3 compenseert dat dan weer.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Aug. 24 2005,17:51)]ik geloof dan weer eerder in lange kuren, omdat je lichaam zo kan wennen aan de extra kilo's en ik denk dat je ze ook beter zal kunnen vasthouden

Grtz
          Kijk......tenminste 1 iemand die het doorheeft!!

Het korte kuren verhaal gaat gewoon niet op omdat je lichaam in een paar weken(8-12)ook niet volledig hersteld dus imo kan je beter 1 lange kuur doen en dan een beste tijd off gaan dan elke keer je lichaam verwarren door dan weer wel en dan weer niet te kuren.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 24 2005,19:51)]Yep, GS heeft idd inmiddels HGH. Komt in vials van 10 iu.
            De kuur van Melkman is idd dermate lang, dat ik daar graag HGH onder zou zien. Als je het volhoudt tot aan je nakuur praat je toch al gauw over 32 weken. In zo'n tijdsbestek moét het wel kunnen werken. Er zal dan echter ook T3 bij moeten. HGH vermidert de werking van de schildklier, naar het schijnt en toevoeging van T3 compenseert dat dan weer.  
            Klopt helemaal ouwe..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hoeveel kilo denken jullie dan dat je pakt met zo'n lange kuur en deze 1x per jaar. En hoeveel verwachten jullie dan dat je pakt met 2 goede massa kuren per jaar.
              Persoonlijk denk ik dat je met 2 goede massa kuren meer pakt dan 1 lange.
              Behalve als er sth of ifg word toegevoegd in de langere kuren, dan denk ik inderdaad wel dat de lang kuren meer invloed hebben..

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Durf echt niet te voorspellen hoeveel kilo's je kan pakken aangezien dat v iewdreen verschillend is,kerel.

Denk gewoon dat je aan het eind van de rit iig meer spierkwaliteit hebt als je alles top doet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X