Kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

IK VROEG ME AF OF HET MISSCHIEN NIET MOGELIJK
    WAS OM ALLEEN MET DECA EN PRIMODEPOT TE KUREN
    VERMITS ZE BEIDEN MILDE ANABOLEN ZIJN GRAAG JULLIE REACTIES HIER OVER AUB

DANK U BIJ VOORBAAT

JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN IK BEN NIET DOOF!!!

Comment

Tsja kan...

Gaat niet veel resultaten geven, wat wil je bereiken met je kuur?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

niet veel denk ik....

Kan er beter iets anders bij nemen....

Grtzz D
        !Use my shit and feel the power!

Comment

slechte kuur imo . deca en primo samen zal niet veel meer gains geven als een deca only of prim only. neem lekker testo met deca of desnoods primo.verder is deca niet zo mild want je kan axis problemen krijgen als je er geen testo bij zet.grtzs

Comment

Kerel, deca en primo werken niet echt aanvullend. Je kunt ze prima combineren, maar dan moet er wel testosteron bij. Geen idee, of je test wilt gebruiken, maar deca legt absoluut je hele systeem plat. Dat ga je o.a. merken aan de illustere 'deca-dick'. Deca is namelijk helemaal niet mild! Da's een fabeltje. Als je je systeem niet plat wilt leggen met een eerste kuurtje, zou je kunnen denken aan een winstrol-only, primobolan-only of een anavar-only. Geen van 3en gaat je echter meer dan 3 kilo opleveren. Wil je meer kilo's winnen, denk dan aan de beroemde combi test-deca. Serieuze kilo's krijg je pas als je daar nog eens dianabol aan toevoegt, maar daar ben je wellicht nog niet aan toe?
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 04 2005,21:13)]Kerel, deca en primo werken niet echt aanvullend. Je kunt ze prima combineren, maar dan moet er wel testosteron bij. Geen idee, of je test wilt gebruiken, maar deca legt absoluut je hele systeem plat. Dat ga je o.a. merken aan de illustere 'deca-dick'. Deca is namelijk helemaal niet mild! Da's een fabeltje. Als je je systeem niet plat wilt leggen met een eerste kuurtje, zou je kunnen denken aan een winstrol-only, primobolan-only of een anavar-only. Geen van 3en gaat je echter meer dan 3 kilo opleveren. Wil je meer kilo's winnen, denk dan aan de beroemde combi test-deca. Serieuze kilo's krijg je pas als je daar nog eens dianabol aan toevoegt, maar daar ben je wellicht nog niet aan toe?
              ik ben het meestal met Sym eens...maar niet altijd;

deca + primo prima combineren?

deca + primo hebben nagenoeg dezelfde werking en vullen mekaar zeker niet aan, hoezo dan samen in een kuur nemen?

systeem niet platleggen met een winstrol of primo-only?

ik weet vrijwel zeker dat deze kuurtjes je htpa-axis gewoon platgooien. Zelfs anavar gooit hem plat, maar laten we deze maar ff in het midden houden omdat er nog twijfels over bestaan.

primo only minder dan 3 kg ?

bijna zeker dat je er meer mee pakt als je alles 100 & in orde hebt.

grtz. Lo

Comment

Alle AS gooien je systeem plat maar sommigen, waaronder deca, doen dat veel zwaarder dan bv winstrol of anavar.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 04 2005,16:27)]JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN IK BEN NIET DOOF!!!    

Comment

Met al dit soorts posts zit ik ook zo op de 6000

Comment

je moet ook creative inspanning hebben voor onzin post en ervaring dat heb je niet zomaar infinity

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Infinity @ Sep. 08 2005,22:43)]Met al dit soorts posts zit ik ook zo op de 6000
                        Ik zou zeggen....begin maar vast!

Comment

Dan sluit ik deze alvast...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X