Deka vraag.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deka vraag.

Wat zou een kuurtje met alleen deka doen ?

En zal ik extra eiwitten moeten nemen tijdens de kuur ?

Ik ben van plan 8 wkn 1x in de week deka te injecteren.

Is het waar dat je deka het hele jaar door kunt nemen 1x in de week.

deka is toch een supermarkt

Comment

Deka ken ik niet sorry is dat een nieuw soort anabol ofzo? Kan je ons uitleggen wat het doet....

Grtzz D
      !Use my shit and feel the power!

Comment

Jezus hij bedoelt deca.... en 1 deca per week doet zeer wein ig tot niks behalve je eigen test aanmaak platleggen... en een heel jaar deca gebruiken lijkt me leuk als je de rest van je leven steriel wil zijn...

Grtz
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ten eerste is het natuurlijk niet verstandig om een heel jaar door A.S te gaan gebruiken.
          Er zijn natuurlijk mensen die het wel doen maar das nu even niet ter zake

Over een deca only kuurtje zijn de meningen verdeelt maar zou je op save willen spelen kan je imho dan mischien tog beter voor een test only kuur gaan om even een voorbeeld te nemen.

Maar aan je vraagstelling in het algemeen te zien kan je beter helemaal nog niet beginnen aan A.S

Het is nie dat ik je wil afzeiken , ik wil je enkel voor gouten behoeden

Comment

ben het eens met bovenstaande....iedreen weet toch wel dat je in je kuur meer eiwitten nodig heb dan normaal.Mss dat je eerst ff paar maanden je ken verdiepen in het as gebied en dan opnieuw met een kuuraanbod komen

Comment

Dat jullie hier nog op in gaan lijpo's !!! Zit weer een grapjas die de boel probeert in de maling te nemen!!!

Echt lache man.............
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Ik zit zelf trouwens te denken aan een 'prima ballon kuur'... Schijn je aardig 'opgeblazen' van te raken, hahahahahahhahaha
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

zit je weer aan de rode wijn ouwe

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 05 2005,22:21)]Deka ken ik niet sorry is dat een nieuw soort anabol ofzo? Kan je ons uitleggen wat het doet....

Grtzz D
                    Slaap lekker,D.

Comment

Hahhahahah lachuh man, weet wel dat het over deca gaat hoor. Maar misschien als hij zich meer had verdiept in het gebruik van as dan had hij het misschien wel goed kunnen uitspreken.

Deca only niets voor mij, neem er liever Testo of Sustanon bij.

Grtzz D

Thanxs Testo, was nog niet zo laat hoor......

Comment

hm... als je al een poos traint en dan een decaatje in de week neemt voor 8 weken weet ik zeker dat je wel wat gaind, wat bevalt. heb mensen het zien doen. (in onwetendheid)
                        mijn eerste kuur was (op advies van de anabolen goeroe ) de ene week 1 deca en 2 primo, de andere week 1 primo en 2 deca. week 5 en 8 een winny, week 6 en 7 2 winny's.
                        das dus eigenlijk een deca only kuur. (k primo erbij maar wat doet ut) en ik gainde 9kg.

dusss... ut zal wel helpen.
                        of het vocht, of spieren is, dat laat ik terzijde
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,09:11)]Hahhahahah lachuh man, weet wel dat het over deca gaat hoor. Maar misschien als hij zich meer had verdiept in het gebruik van as dan had hij het misschien wel goed kunnen uitspreken.

Grtzz D

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (D-Men @ Sep. 06 2005,09:11)]Hahhahahah lachuh man, weet wel dat het over deca gaat hoor. Maar misschien als hij zich meer had verdiept in het gebruik van as dan had hij het misschien wel goed kunnen uitspreken.

Grtzz D

ik zou het ook zo opgeschreven kunnen hebben hoor kerel
                            miss heeft pipi ook een beetje last van dyslectie
                            Who's the Chef

Comment

hahahah hij geeft ook geen reactie meer.

Grtzz D

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X