Anabolen wel/niet????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen wel/niet????

Hi allemaal,

Ben 30 jaar en nu al ruim 5 jaar aan het trainen, in het begin woog ik zo'n 75 kilo, met best een bierbuikje(ben 1.75 lang), na een tijdje was de vet eraf en woog ik nog maar 68 kilotjes, mensen die me kenden dachten eerst dat ik aan de drugs was , zo mager, nu 5 jaar verder schommeld mijn gewicht tussen 75 en 80 kilo, moet wel zeggen dat ik veel gespierder en sterker ben geworden bijv:
    bankdrukken: 8x 100 kilo makkie
    dumbels borst:40+40
    squat 150 kilo

ik ben echt sterker geworden, de grotere jongens kijken me soms raar aan als ik die dumbels van 40 kilo pak, alleen het rare is, ik groei niet meer, mijn gewicht blijft altijd tussen de 75 en 80 kilo hangen, dan zul je me zeker zeggen dat ik niet genoeg eet, Pff, zeker wel 5 keer op een dag, en veel, maar de volgende dag schijt ik het zo weer uit.

Nu lees ik veel over Dboll, winstroll etc etc. en wat voor positieve resultaten dat levert, en dan ook weer wat voor negatieve resultaten daar weer bijkomt, wat mij zeer afschrikt.

Iedereen wie ik vraag die er ervaring mee heeft zegt NIET DOEN!!!!!!!!

Wat denken jullie, moet ik gewoon geduld hebben en nog eens 5 jaar doen over 5 kilo spiermassa, of gewoon net als de meeste, de makkelijke weg nemen en anabolen gaan gebruiken.

Post je voedingsschema eens.

Je kan wel zeggen dat je veel eet maar als je je kalorieen niet telt weet je dat helemaal niet.

Comment

zo zo testo weer helemaal terug ouwe?

hij heeft overigens wel weer gelijk hehe
      post je voeding schema ff

en kijk bij andere hun schema hoe ze het hebben gemaakt en zet dan die van je er even op
      Who's the Chef

Comment

eerlijk gezegd hou ik me niet echt aan een voedingsschema, maar eet wel kalorie rijke voedingsoorten zoals, veel pasta, vlees, kip, en natuurlijk mijn eiwitshakes.

maar zal ook even bij de andere forums kijken wat jullie precies als voedingsschema gebruiken.

Comment

ho ho

niet naar andere forums gaan he

andere topic mag maar andere fora natuurlijk niet
          Who's the Chef

Comment

Als je het al hebt over anabolen als de makkelijke weg heb je er waarschijnlijk geen juist beeld bij...
            Het zijn niet de wondermiddelen waar ze vaak voor worden aangezien en niets gaat dan ook vanzelf.
            Ik vind je gains in de jaren dat je al traint nogal tegenvallen, ben er dan ook van overtuigd dat je lang niet alles goed doet en zeer zeker niet op je natuurlijke max zit.

Denken dat je veel eet zegt zoals al gezegd eigenlijk niets, tenzij je kunt onderbouwen dat je duidelijk boven je behoefte zit.
            Als je je behoefte niet weet en ook niet weet hoeveel je nu eigenlijk totaal eet (kcal en verhouding koolh/eiw/vet) is de kans groot dat je toch gewoon te weinig eet. Of misschien train je wel helemaal niet op de juiste manier, ook een mogelijkheid.

Zou dan ook beginnen met je trainingsschema en je voedingsschema te maken/plaatsen, ben er zeker van dat je daarmee enorm veel winst kunt halen!

Comment

Ja dat bedoelde ik ook

Comment

Als je voeding niet in orde is zal je niks bereiken. Met of zonder as. Dus kijk gerust even rond naar andere voedingschema's en probeer zelf iets op te stellen kerel. Graag geven je we dan aanwijzingen hierop.

Comment

het zal denk ik ook wel kloppen dat ik een verkeerde voedingschema heb oftewel helemaal geen, maar ik werk in 3 ploegen en dan is het toch moeilijk soms, maar mijn trainingsschema is naar mijn weten wel goed, bijv.
                  Maandag; borst, biceps en triceps
                  dinsdag'; rust
                  woensdag; rug, biceps en triceps
                  donderdag; rust
                  vrijdadg; schouders en soms benen erbij
                  zaterdag rust
                  zondag; soms rust of weer een spiergroep, zoals borst of rug, of benen.

Comment

dan is jou weten niet echt goed kerel

maandag borst bi en tri dan kan je woensdag onmogelijk voluit gaan met rug of je gaat maandag niet voluit

en dan weer bi en tri??!!??
                    bi tri 1 x in de week is meer als zat
                    2 a 3 oef moet voldoende zijn
                    benen op een apparte dag samen met kuiten

schouders evt verdelen over borst en rud dag
                    Who's the Chef

Comment

Niet, om de redenen die iedereen al noemt.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

haha. jup. trainings schema moet om de 3 mnd. helemaal omgegooid.
                        daarnaast heb je het over winstrol en dboll. daar maak ik uit op dat je pilletjes wilt. dan heb ik ook 1 advies: vergeet hetmaar. zal achteraf meer teleurstelling opleveren dan plezier tijdens gebruik. het gebruik van steroiden is veel meer dan een pilletje slikken en zonder spuiten zal het nooit gewenst resultaat geven.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Denk ook niet dat het ga gebruiken, moet zeggen ben best tevreden over mijn lichaam en helemaal mijn kracht, die paar kilotjes komen vanzelf wel en anders pech gehad, ben op fitness gegaan om me beter en fitter te voelen en dat moet zo blijven, en even over mijn training schema, iemand had het over dat ik mijn biceps en triceps overtrain, das niet waar, ik train na een grote spiergroep, heel even mijn biceps en triceps, dit is meestal niet langer dan 15 minuten.

Nou iedereen bedankt, voor mij is deze topic gesloten.

Comment

Originally posted by been
                            zo zo testo weer helemaal terug ouwe?

hij heeft overigens wel weer gelijk hehe

He's back and always right!!

Comment

Originally posted by demcon
                              en even over mijn training schema, iemand had het over dat ik mijn biceps en triceps overtrain, das niet waar, ik train na een grote spiergroep, heel even mijn biceps en triceps, dit is meestal niet langer dan 15 minuten.
                              In 15 minuten kun je zo'n kleine spiergroep helemaal afmatten hoor, waarna je hem dus de rest van de week niet meer hoeft te trainen...
                              Een grote en een kleine spiergroep combineren is uiteraard prima, vooral als die kleine spiergroep al is belast tijdens het trainen van die grote spiergroep.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X