test v primo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test v primo

hey gasten,
    Heeft er iemand ervaring met een comb. test(enanthate) en een primo.
    Zelf dacht ik 3 om 3 een week of 8 met daaraan vast een weekie of 7 winstrol. Ben op gestart met 1,5 week oxy.
    Deca gaat bij mij niet want dan ben ik binnen een week een meisje (gyno's)
    Hoor graag van de ervaren gasten....alvast bedankt

Grtz Rob
    Go Big Or Go Home

waarom ben je al begonnen met oxy terwijl je je kuurschema niet eens af hebt

en oxy onley is nou ook niet echt verstandig
    zal je nagenoeg nix aan overhouden behalve veel vocht
    Who's the Chef

Comment

Ik heb wel ns een kuur gedaan met waaronder met primo en test
      Wk 1-10 Primo @ 500mg
      Wk 1-10 Test @ 250mg
      Wk 1-4 & 10-12 Anavar @ 30-40mg

Beviel wel redelijk was al met al een licht kuurtje om spiermassa te behouden.

Maar was is je doel Rob?

En wat bedoel je met 3 om 3? Is dat 8wkn lang 3ml Primo en 3ml Test? Over wat voor een dosis per ml hebben we het dan?

En wellicht voor volgende keer keer doen zoals been aanraadt, alles tegelijk beginnen :P en niet eerst beetje oxy zodra dat op is beginnen met volgende etc. Maar wellicht heb ik je verkeerd begrepen aangezien je post niet echt super duidelijk is.

Comment

Ik ben begonnen met oxy's om de boel een beetje op te starten en dat is aardig gelukt, 3 kilo erbij.
        Daarna ben ik gelijk doorgestart met testo 750 mg per week.
        En ik zit te twijfelen om of winstrol te nemen of primo(3 ml per week).
        Heb nu mijn tweede injectie test. er in zitten en ga echt als een raket.
        Zit prima op dieet alleen wil ik wat ervaring delen met die primo of winstrol erbij.
        Laat me nog maar ff weten
        Go Big Or Go Home

Comment

IK veronderstel dat het toch een massa kuur moet worden, waarom dan geen tren of deca of equipose erbij. Met primo heb ik geen ervaring maar denk dat het bij test niet veel gaat doen omdat het zo een mild anabool is, als je dan voor de winstrol gaat zou ik hem in de kuur erbij zetten en niet op het einde.

Grtz
          stil growing

Comment

Als je maar 3ml primo neemt, dan zou ik het niet doen. Dit zal geen zode aan de dijk zetten.

Zou dan zeker gaan voor winstrol, zou em dan zoals snipke zegt tijdens je test gebruik nemen, en 2wkn langer gelijk in je nakuur laten lopen. Zou gebruik van winstrol alleen niet langer dan 8wkn doen, je hebt ook al oxy gebruikt namelijk.

Comment

Ga het gewoon ff proberen.
              O ja snipke zoals ik al zij reageer ik niet goed op deca. Als ik er al aan ruik heb ik al bitch tits....
              En waarom geen tren, veel te lange nasleep, oké oké tis een top middel maar niet ten koste van alles.equipose??? kan ik niet wat is het en wat doet het. Laat maar ff weten je ervaring dan want de rest kan ik wel op het net zoeken....

gegroet en thankx voor de info, laat wel weten hoe dit projectje is afgelopen

mzzl
              Go Big Or Go Home

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X