Via Ergogenics heb ik dit 'verhaaltje' opgeduikeld. Kan geen kwaad het eens door te lezen, mensen. Horror! Maar wel leerzaam... http://www.professionalmuscle.com/fo...ad.php?t=16710
Je geld of je lever...
Collapse
X
-
Veel van die gasten gaan ook nogal bizar met as om, wat nou stoppen tussen kuren...
En dan die dosis dbol, hoe dom kan je zijn?!
Weet niet of Red hem 'kent' of zich alleen over de naam uitlaat, moet zeggen dat ik de manier waarop die kerel ermee omgaat en reageert wel kan waarderen. Blijft natuurlijk een droplul dat hij het zover heeft laten komen maar hij is bepaald niet de enige die denkt dat ellende alleen maar anderen kan overkomen.
Comment
-
Ga op zn naam af en op de link in zn sig.... word je door gelinkt naar een of andere neonazi site...
Ben zelf wel racistisch maar geen fucking nazi...It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Jezus man , das lekker heftig, ik wou zelf d-bol kuur gaan doen volgende week, en ik heb al heeeel veel voorbereidingen gedaan zodat alle bijwerkingen geminimaliseerd worden. Mariadistel, clomid/nolva. geen drank / gestopt met roken. Maar ik heb second thoughts.
Maar wat die vent heeft gedaan daarentegen 2 maanden 100 mg d-bol is wel echt drastisch en dan nog de rest erbij.
Ik heb wel een afspraak met mijn huisarts , die weet ervan dat ik daar elke week terug kom voor bloedwaarden en bloeddruk te laten opnemen.
greetz
Comment
-
Originally posted by popeye999Nou ben er maar trots op!!!It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by PossemasterJezus man , das lekker heftig, ik wou zelf d-bol kuur gaan doen volgende week, en ik heb al heeeel veel voorbereidingen gedaan zodat alle bijwerkingen geminimaliseerd worden. Mariadistel, clomid/nolva. geen drank / gestopt met roken. Maar ik heb second thoughts.
Maar wat die vent heeft gedaan daarentegen 2 maanden 100 mg d-bol is wel echt drastisch en dan nog de rest erbij.
Ik heb wel een afspraak met mijn huisarts , die weet ervan dat ik daar elke week terug kom voor bloedwaarden en bloeddruk te laten opnemen.
greetzWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C