libido na kuren met winny only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• libido na kuren met winny only

Ik ben zondag gestopt met mijn 6 weken winny only kuurtje. Nu heb ik een stoot ontmoet die ik waarschijnlijk eind deze week kan gaan palen. maar goed nu maak ik me zorgen of m'n libido tijdelijk is aangetast door de winny. Wil natuurlijk niet met maatje pink aankomen.

heb wel gelezen dat stanozolol niet zo zwaar drukt op je axis

Wat is jullie ervaring na winny???

de kans is er dat ie lastig gaat doen maar dat doet ie miss ook al omdat je der aan zit te denken dat is zal weigeren

heb je wel een nakuur ??
    Who's the Chef

Comment

en anders een blauw pilletje ben je gelijk de man
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

@been: Jij heb er dus last van gehad??? of houd je me voor de gek??. Maar ik zit nu aan de clomid ( of course)

@ RED: Ik heb de blauw snoepjes thuis liggen. Werkt dat goed na een kuurtje als je libido wat lager ligt?

Comment

Tuurlijk werkt dat... als die het dan nog niet doet zit het in je hooft... maar ik zou me niet te veel zorgen maken hoor....
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by pjas
            @been: Jij heb er dus last van gehad??? of houd je me voor de gek??. Maar ik zit nu aan de clomid ( of course)

@ RED: Ik heb de blauw snoepjes thuis liggen. Werkt dat goed na een kuurtje als je libido wat lager ligt?

nee hoor geen last tis het als red zegd als het tussen je oren zit zal ie zijn werk niet doen dat bedoel ik er mee
            Who's the Chef

Comment

ik heb nog NOOIT meegemaakt dat ik een nieuwe stoot ontmoette, die ik vooreerst naakt in mn handen had, dattie niet wilde. damn.. je ben niet goed bij je hoofd. je maakt je zorgen om NIKS. als je een beetje man bent gaat ie als een speer. heb wel es met deca gehad dat ie minder dik werd, maar hij deed ut wel
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@bruce,

hahaha.....Tja, Ik ben nog een AS maagd....Weet ik veel.. je leest wel eens dat je libido wat achteruit gaat na kuren.
                Dank je voor je reactie.. Zal ze eens elke hoek pompend van de kamer laten zien

Comment

Dip zal met winny alles meevallen en zoals gezegd vooral tussen je oren (kunnen) zitten.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En wat heeft de Winny opgebracht?
                    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

4 kilo. met 2% lager BF

Comment

vind ik een zeer netjes resultaat!!
                        is dus meer dan 5kg netto

Comment

@ bruce,

Ben er ook zeer tevreden mee. maar goed was ook mijn eerste kuurtje.
                          Mijn lichaam heeft ook flink op z'n donder gehad met training. en natuurlijk ook z'n rust. Maar je merkt toch wel dat het een aanslag op je lichaam is. ben fysiek sterker maar mijn lichaam voelt gebroken aan zelfs nog 2 dagen na het trainen.

Comment

gege...
                            moet je maar test - deca doen. heb je nergens last van

Comment

is idd niet slecht voor een 'licht' kuurtje. Hopen dat je (bijna) alles kan houwen!!!
                              Had je dat gevoel van kapot zijn tijdens je kuur ook al? of zijn dit de eerste tekenen van de dip na de kuur?

greetzzz
                              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X