Even voorstellen en vragen over AS

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen en vragen over AS

He hallo allemaal..
    Nou zoals jullie wellicht kunnen zien ben ik nieuw op dit forum, en ik zal me dus maar effe voorstellen.
    Ben dus martijn, 28 jr oud en kom uit het hoge noorden (Friesland)
    Fanatiek aan het fitnessen en krachttraining aan het beoefenen maar behaal niet boeiende resultaten... helaas... vandaar dat ik me wat meer wil verdiepen in de AS...

Zodoende kom ik op het volgende onderwerp namelijk AS
    Welke kan ik het beste gebruiken (wil namelijk niet de rest van mijn leven die handel slikken)
    wat ben ik ervoor kwijt (gemiddeld in euries)
    Waar moet ik nog meer op letten (qua training en voedingsschema's)
    Hoe kom ik eraan etc.

Zoals jullie merken ben ik dus een AS leek en wil me er eerst goed in verdiepen voordat ik ermee begin.
    Ben wel op de hoogte van de eventuele gevaren die het met zich mee kan brengen.

Mijn grootste probleem is gewoon dat mijn vetpercentage maar niet naar beneden wil. Heb inmiddels een borstkas om u tegen te zeggen maar nogsteeds veel vetties... heheheh...ook goede gespierde bovenarmen.. maar ja... heb het idee dat ik gewoon al 2 jaar voor jan met de korte achternaam aan het trainen ben.

Dus wie me kan helpen graag!!

Originally posted by martijn2dl
    He hallo allemaal..
    Nou zoals jullie wellicht kunnen zien ben ik nieuw op dit forum, en ik zal me dus maar effe voorstellen.
    Ben dus martijn, 28 jr oud en kom uit het hoge noorden (Friesland)
    Fanatiek aan het fitnessen en krachttraining aan het beoefenen maar behaal niet boeiende resultaten... helaas... vandaar dat ik me wat meer wil verdiepen in de AS...

Zodoende kom ik op het volgende onderwerp namelijk AS
    Welke kan ik het beste gebruiken (wil namelijk niet de rest van mijn leven die handel slikken)
    wat ben ik ervoor kwijt (gemiddeld in euries)
    Waar moet ik nog meer op letten (qua training en voedingsschema's)
    Hoe kom ik eraan etc.

Zoals jullie merken ben ik dus een AS leek en wil me er eerst goed in verdiepen voordat ik ermee begin.
    Ben wel op de hoogte van de eventuele gevaren die het met zich mee kan brengen.

Mijn grootste probleem is gewoon dat mijn vetpercentage maar niet naar beneden wil. Heb inmiddels een borstkas om u tegen te zeggen maar nogsteeds veel vetties... heheheh...ook goede gespierde bovenarmen.. maar ja... heb het idee dat ik gewoon al 2 jaar voor jan met de korte achternaam aan het trainen ben.

Dus wie me kan helpen graag!!
    Probeer je bf dan eerst wat te verlagen kerel.
    En wat bedoel je met de rest van mn leven die handel slikken?

Als je straks serieus aan de aas gaat doe je er verstandig aan die te injecteren.

Maar zoals ik dit lees heb je nog een hele weg te gaan.

Comment

Originally posted by martijn2dl

Mijn grootste probleem is gewoon dat mijn vetpercentage maar niet naar beneden wil. heb het idee dat ik gewoon al 2 jaar voor jan met de korte achternaam aan het trainen ben.
      Ik ben erg benieuwd naar je voedingsschema en trainingsschema.

Als dat niet in orde is, heeft een kuur weinig zin..
      Life's what you make it!

Comment

voedingsschema

Om heel eerlijk te zijn heb ik niet een concreet voedingsschema. Trainingsschema wordt gecontroleert door een personal trainer van de sportschool.
        Bestaat uit:
        Vetverbranding / cardio:
        15 min crosswalk 120 watt
        15 min loopband 8% helling 6.0 km/h
        15 min ligfiets rpm op 80 weerstand op niveau 8 tot 10 (3 stappen)

Power:
        Legpress 15x70 kg, 15x 80kg 15x 90kg, met 2 tot 6 sec rust (opbouwend)
        Row: 15 X 25 kg, ook met opbouwend rustinterval van 1 tot 3 sec
        chestpres 15x35, 15x45, 15x55
        chest incline 15x25 15x35 15x45
        Pull down (vertical) 15X45 15x55 15x65
        Arm extensions 15x20 15x30 15x40
        Biceps, free weights 12x15 12x20
        Buikspieren, wellness ball, 3x25 reps
        buikspieren, vrij 3x25reps zijdelings
        Buikspieren front (apparaat) 15X30 15x40 15x50
        Buikspieren zij (apparaat) 2x25 kg links en rechts

Alle apparaten zijn de nieuwste van technogym met electronische indicatoren en registratie.

Een schema geënt dus op algemene spieropbouw, alleen jammer dat ik er tering lang mee bezig ben per sessie (bijna 100 min) en dat 3x per week.

grts

martijn

Comment

Vind je het gek dat je niet vooruitgaat~! Op een gegeven moment moet je geen fullbody meer doen, gaan splitte dus. En je doet veel te veel herhalingen, en je doet teveel cardio.!! en je moet is ff serieus naar je voeding gaan kijken want daar groei je van, een auto rijd ook niet op water en crackers! (ook je training duur te lang!) Die personal trainer heeft echt geen verstand van spierbopbouw als die je dit schema geeft na 2jr training, zoals 80% van de fitnessbegeleiders.
          Last edited by Samot; 30-05-2006, 14:07.

Comment

Lekker is dat

Nou lekker is dat....

Enig idee wat dan wel wijsheid is??
            Voeding ga ik nu als eerste aanpakken, dan een schema per groep??

Comment

Lees om te beginnen ff deze regels, je overtreedt er met deze vraagstelling meerdere.
              Voedings- en trainingsschema's kun je in de daarvoor bestemde onderdelen kwijt.
              Dit topic is gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X