Circuleert dit al op de markt?Schijnt goed te helpen tegen het stoppen van roken.
rimonabant
Collapse
X
-
Klopt maar dit middel heeft nog wel wat meer voordelen hoor.
Zo is oa de slagingskans bij stoppen met roeken veel hoger en wordt de gebruikelijke gewichtstoename in veel gevallen enorm beperkt of blijft zelfs achterwege.
Het is eigenlijk ontworpen als middel om af te vallen maar heeft daarnaast een positieve invloed op de trek in roken en drank, op het cholesterol gehalte en nog een heel rijtje andere zaken.
Comment
-
Klinkt mooi maar betwijfel het een beetje. Hoelang moet je dat middel gebruiken om al die postieve bijwerkingen te krijgen?
Niet tot nauwelijks aankomen alleen al, de meeste mensen komen het jaar nadat ze gestopt zijn aan namelijk.
Zal meer uitstel zijn dan afstel gok ik.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Klinische testen lopen zo'n ruim 3 jaar, gericht op verschillende werkingen.
De testen met rokers duurden geloof ik 10 of 12 weken, als je al die tijd niet gerookt hebt en niet bent aangekomen ben je de meest kritische fase al wel voorbij dacht ik.
De resultaten van zowel de korte- als langetermijnonderzoeken zijn zo goed dat de halve wereldpers er lyrisch over is.
Kan zoals gezegd gebruikt worden om te helpen bij stoppen met roken maar is daar niet in eerste instantie voor ontworpen, tik het maar eens in op google dan kom je allerlei onderzoeksresultaten en publicaties tegen. Het middel is als ik me niet vergis al goedgekeurd voor gebruik in Amerika en Europa maar nog niet op de markt. Wat er te koop is is grotendeels of misschien wel volledig gemaakt door UG labs.
Comment
-
Originally posted by ShannasseDe testen met rokers duurden geloof ik 10 of 12 weken, als je al die tijd niet gerookt hebt en niet bent aangekomen ben je de meest kritische fase al wel voorbij dacht ik.
Een jaar nadat je gestopt ben met roken kun je nog aankomen, het eerste half jaar 100% zeker.
Hoor niet anders van mensen die zijn gestopt en helaas is het ook een eigen ervaring..
Comment
-
Klopt maar dan heb je het ergste al wel gehad hoor lijkt me.
Kan me niet voorstellen dat je drie maanden lang geen gram aankomt en dan opeens alsnog een paar kilo...
En als dat wel mocht gebeuren heb je een hoop keuzes hè, weer gaan roken, wat extra gewicht voor lief nemen of die dingen nog wat langer slikken.
Comment
-
hhmm kende het produkt nog niet en heb er ook nog niet van gehoord, ga eens zelf effe google want klinkt toch intersant. Ik wil stoppen met roken maar heb er gewoon het karakter niet voor en zoiets kan me misschien helpen, want als je alles eens goed op een rijtje zet kost het toch stukken van mensen he dat roken
Grtzstil growing
Comment
-
Ervaring leert dat mensen soms de eerste 2 maanden nauwelijks bijkomen en de maanden daarna wel. Over een jaar gezien hoor je meestal 10kg noemen, soms iets minder en soms veel meer.
Blijf het erg onwaarschijnlijk vinden allemaal maar als het de karakterloze rokers kan helpen niks mis mee verder.
Comment
-
Blijf het erg onwaarschijnlijk vinden allemaal maar als het de karakterloze rokers kan helpen niks mis mee verder.
Greets...[/QUOTE]
Geweldige zin Mr c , heb er misschien wel het karakter voor maar de zin niet, kijk, thuis mag ik niet roken, in de wagen mag ik niet roken, op het werk mag ik niet roken, kijk, als ik niet mag roken heb ik geen moeite ermee, het is maar als ik weet dat ik mag roken dan rook ik ook, beetje raar maar het is zo
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
34 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-