Krimpen ballen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krimpen ballen

Ben op het moment bezig met een kuur waarin ik 500mg testiviron p/w zet, nu na zo'n 6 wk beginnen m'n ballen echt wel te slinken, op de een of andere manier ben ik wat huiverig voor dat HCG (geloof er ook niet echt in) kan ook komen door dat artikel over HCG op ergomaniac.
    Mijn vraag is, of iemand ervaring heeft met gebruik van test zonder HCG en het terugkomen van je ballen op de juiste grote na de kuur, ik ga overigens wel clomid gebruiken, heb ook nog wat strips nolva liggen??
    Hoop op wat reacties, tis wel wat slap op de site dus komop mannen, elke reactie (ervaring) is meegenomen.

Groeten jan

Ik heb zelf nog nooit HCG gebruikt en gewoon altijd nagekuurt met clomid. Nooit geen problemen gehad.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ze worden vanzelf weer groter na clomid gebruik.
      zelf heb ik es winstrol 50mg per dag gebruikt en daar werden mn ballen groot van. dat snap ik nog steeds niet.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2003,16:57)]Ik heb zelf nog nooit HCG gebruikt en gewoon altijd nagekuurt met clomid. Nooit geen problemen gehad.

Greets...
        Oke C, maar waren jou Ball's ook gekrompen??

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (jan @ Apr. 20 2003,21:17)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2003,16:57)]Ik heb zelf nog nooit HCG gebruikt en gewoon altijd nagekuurt met clomid. Nooit geen problemen gehad.

Greets...
          Oke C, maar waren jou Ball's ook gekrompen??

Yep nog net geen pindaatjes
          Zoals Bruce al zegt ze groeien weer als je clomid gebruikt.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Apr. 20 2003,20:26)]ze worden vanzelf weer groter na clomid gebruik.
            zelf heb ik es winstrol 50mg per dag gebruikt en daar werden mn ballen groot van. dat snap ik nog steeds niet.
            Kan me er met winstrol ook niets bij voorstellen

Greets...

Comment

Hahahaha net pinda,s dat is wel heel ernstig nou ik weet in ieder gaval nu wat me nog te wachten staat.

Comment

Ja ja dat kan allemaal wel, maar ze waren toch wel van calvé zeker

Comment

Maar goed. ik denk dat ik zoiezo met de kuur stop.
                  Ben 6 wk geleden met 500mg testoviron begonnen, samen met 200mg boldenone, ik ben in een paar weken tijd van 83kg naar 89kg gegaan, maar er komt geen kilo meer bij sinds anderhalve week.

Groeten J(just)A(another)N(name)

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (jan @ Apr. 21 2003,15:14)]Ja ja dat kan allemaal wel, maar ze waren toch wel van calvé zeker    
                    Weet ik niet maar mijn vriendin bleef ze lekker vinden

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (jan @ Apr. 21 2003,15:19)]Maar goed. ik denk dat ik zoiezo met de kuur stop.
                      Ben 6 wk geleden met 500mg testoviron begonnen, samen met 200mg boldenone, ik ben in een paar weken tijd van 83kg naar 89kg gegaan, maar er komt geen kilo meer bij sinds anderhalve week.

Groeten J(just)A(another)N(name)
                      Zou gewoon door moeten lopen dat gewicht.. Eet je wel genoeg?

Greets...

Comment

Ja oke het eten, maar waar kom je dan eigenlijk van aan, van de AAS of van het vele eten??, ik eet eigenlijk heel de dag door, dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen, misschien mijn leeftijd (36), ik zou eigenlijk niet meer van die fratsen uit moeten halen denk ik, en gewoon met wat creatine e.d wat trainen, het staat me gewoon steeds meer tegen dat spuiten, eten enz. enz., ik moet gewoon beseffen dat ik er op een te late leeftijd mee begonnen ben en kappen met heel die shit denk ik

Comment

Van AS alleen kom je niet aan dat weet je. Eten en rust zijn vreselijk belangrijk, en trainen natuurlijk.
                          Als je de hele dag door goed eet mag het daar niet aan liggen zolang je ook hoog in je eiwitten zit.

Ben het absoluut niet met je eens dat je te "oud" zou zijn, ben zelf iets jonger maar kan me niet voorstellen dat die 3 jaar zo`n enorm verschil maakt.
                          Dat het vele eten je op enig moment gaat tegen staan weet ik alles van, volhouden

Hoop echt dat je niet besluit te kappen met BB, euwig zonde man!
                          Dat je kapt met de AS heb ik alle begrip en respect voor uiteraard.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (jan @ Apr. 21 2003,15:19)]maar er komt geen kilo meer bij sinds anderhalve week.
                            Ben je wel meer gaan eten ernaast? Je kan nu natuurlijk meer eiwitten verwerken en gebruiken en koolhydraten lijkt me ook wel handig. Dus ik zou daar nog ff naar kijken voordat je stopt.

Comment

Hmz had pagina 2 nog niet gelezen maar C. was er dus al over begonnen.
                              Als je eten zo vervelend vind moet je misschien wat meer shakes maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X