Krimpen ballen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 21 2003,17:00)]Van AS alleen kom je niet aan dat weet je. Eten en rust zijn vreselijk belangrijk, en trainen natuurlijk.
    Als je de hele dag door goed eet mag het daar niet aan liggen zolang je ook hoog in je eiwitten zit.

Ben het absoluut niet met je eens dat je te "oud" zou zijn, ben zelf iets jonger maar kan me niet voorstellen dat die 3 jaar zo`n enorm verschil maakt.
    Dat het vele eten je op enig moment gaat tegen staan weet ik alles van, volhouden

Hoop echt dat je niet besluit te kappen met BB, euwig zonde man!
    Dat je kapt met de AS heb ik alle begrip en respect voor uiteraard.

Greets...
    nee, ik wil niet met BB stoppen hoor, maar heb vandaag wel beslist dat dit mijn derde en LAATSTE kuur is
    Ga gewoon over een paar weekjes netjes nakuren met clomid en wat stackertjes, cardio, goed eten, en lekker licht trainen, dan moet ik van die aangekomen kilootjes toch wel wat kunnen vasthouden dunkt mij
    Groeten JAN

Comment

De aangekomen spiermassa miSSchien wel maar met cardio en stackers zal je terug gaan in gewicht.

Greets...

( voor een erg precies iemand misschien met 2 SS )
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja, maar dat is vet en geen spier met vet doen we
        en wat bedoel je met SS (dat laatste )

Comment

Dit is trouwens wel een zeer snel groeiende thread

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (jan @ Apr. 21 2003,19:01)]Ja, maar dat is vet en geen spier met vet doen we
            en wat bedoel je met SS (dat laatste )
            Was voor iemand die mee leest en mij commentaar gaf op het schrijven van misschien met maar 1 "S" er in.

Greets...

Comment

OOHHHHHHHHHHH zeg dat dan

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jan @ Apr. 20 2003,16:49)]Ben op het moment bezig met een kuur waarin ik 500mg testiviron p/w zet, nu na zo'n 6 wk beginnen m'n ballen echt wel te slinken, op de een of andere manier ben ik wat huiverig voor dat HCG (geloof er ook niet echt in) kan ook komen door dat artikel over HCG op ergomaniac.
                Mijn vraag is, of iemand  ervaring heeft met gebruik van test zonder HCG en het terugkomen van je ballen op de juiste grote na de kuur, ik ga overigens wel clomid gebruiken, heb ook nog wat strips nolva liggen??
                Hoop op wat reacties, tis wel wat slap op de site dus komop mannen, elke reactie (ervaring) is meegenomen.

Groeten jan
                Even terug komen op het hcg verhaal, ik gebruik altijd hcg. HCG doet maar 1 ding, en dat is zorgen dat je ballen weer op de juiste grote terug komen. Niet vergeten nolvadex te gebruiken, anders krijg je tieten.

HCG gebruik je of tijdens je kuur, of 2 dagen na je laatste test injectie. Gebuik GEEN clomid en HCG te gelijk.

In jou geval 14 dagen lang 500iu hcg per dag, in het vet randje van je buik injecteren (met een insuline naaldje), dan minstens 4 dagen wachten, en dan 3 weken clomid.

vraagje: waar ben je huiverig voor???
                What's the difference between your wife and your gear?
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                I also love them both, and can't live without them.

Comment

Staat op ergo een stuk over HcG waardoor ik er huiverig voor ben geworden, maar dit wordt op een andere site natuurlijk weer anders geschreven.
                  Maar neem nou al die kerels die zonder HcG ook goede results hebben, waarom dan HcG nemen

Groeten JAN

Comment

Iedereen is verschillend, ik zelf heb prima resultaten behaald met hcg. Plus 500iu per dag 14 dagen lang is niet veel. Dit is een minimale doses.
                    What's the difference between your wife and your gear?
                    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                    I also love them both, and can't live without them.

Comment

hoi luitjes

Ik snap het verhaal over hcg ook niet helemaal,
                      ik gebruik het wel 2500 ie 3x omdat ik de laatste keer geen clomid aan kon komen.
                      De meningen liggen wat verdeeld sommige zweren erbij
                      en krijg je reusachtige ballen ervoor terug
                      Moet van mijn vrouw hcg gebruiken onder dwang lolllllllllll
                      misschien moet er over dit onderwerp meer gediscusseerd
                      worden wat vind jij Curiosio
                      groetjes patrick
                      patrick

Comment

Verder discussieren kan altijd!
                        Ook al gebruik je HCG als je het goed doet moet je nog altijd nakuren met clomid of nolvadex.

Greets...

Comment

hoi allemaal,

Weet ik maar kon toen niet meer op tijd aan clomid komen
                          foutje dus.
                          Clomid of Nolva is nodig hoe zit het dan met HcG,
                          kan het ook zonder.

groetjes
                          patrick

Comment

Kan heel goed zonder ik heb het bijvoorbeeld zelf nog nooit gebruikt. Altijd nagekuurd met clomid en alles kwam goed.
                            Nolvadex kan ook natuurlijk

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X