Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nou ja makkelijk........ meestal wel en als ze moeilijk doen andere aphotheek gaan of zeggen dat het voor het vullen van je inktpatronen is.
Je kan het ook via internet bestellen kost bijna niets en wordt thuis afgelevert. [dooje v.a 100 stuks] www.................. ja ik ben het adres ook helaas kwijt
Spencer is de juiste plek om te bestellen. Alleen hun verpakking is NIET descreet.
Mijn buren weten toch niet wat 'syringes' zijn, en het interresseerd mij ook niet wat ze er van denken.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Je krijgt dus zo'n hele mooie doos, met daar op hele grote letters gedrukt, Syringes van Terumo.
Als ik op het postkantoor mijn pakketje op ga halen weet de gemiddelde balie medewerk(st)er toch niet wat dat betekend. Ik krijg altijd zo'n reactie van 'hee zit er wel wat in die doos, hij voelt zo licht aan?' 1 keer liet ik me dus verleiden en zei ik dat mijn injectie spuiten er in zaten. Het meisje achter de balie wist toen niet meer welke kant ze op moest kijken.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Ok op die site van spencer zijn er verschillende types. Welke van de verschillende types kun je het beste nemen? http://www.spencer.nl/spencshop/nl/dept_49.html Van andere boards heb ik begrepen dat 22/23 guage en 1,5 " het beste is om mee te injecteren in de "glutes". Ik ga sust 250 gebruiken.
Beter laat dan nooit
Ik heb op 10 april besteld complete huls met naald per 100
Bij www.amstelmedical.nl geen enkel probleem en een nette verpakking en een nette site even geld overmaken en binnen 8 dagen thuisbezorgd
groetjes patrick
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment