Geeft Er Iemand Ervaring Met Androl 50 Goed Of Zwak Heb Nog Geen Ervaring
Androl 50
Collapse
X
-
Omdat ik niet heb kunnen vinden wat Suat bedoelt dan maar mn eigen ervaring:
Anadrol werkt prima als kickstart van een langere kuur (injecties).
Want je wordt er flink sterk van (mede door extra vocht)
Je komt gewoon spier aan (vet is afhankelijk van je dieet)
De gains zijn goed vast te houden als je daadwerkelijk een testvariant oid ernaast zet.
Wat men hierboven zegt is deels waar, je (kan) tijdens gebruik van Anadrol veel vocht gaan vasthouden. Stop je ermee dan verdwijnt dit vocht, hierdoor lijkt het alsof je alles kwijt raakt, maar bij een goede nakuur is dit alleen het vocht.
Dit in tegenstelling tot winstrol waar je geen vocht van vasthoud dus als je daarmee stopt dan loop je niet leeg. Maar om dan gelijk te zeggen dat je geen spieren aankomt
Waarom ik anadrol beter vindt dan winstrol: - geen pijnlijke gewrichten, extra kracht, geen irritante bloat na het gebruik zoals bij winstrol het geval kan zijn (juisttegenovergestelde) en een echt massa anaboll itt het vele malen lichtere winstrol.
Anadrol tov dboll:
Je moet anadrol hoger doseren, wat slechter is.
Voor de rest zijn ze aan elkaar gewaagd.
Comment
-
Je spierwinst is naar mijn idee gewoon niet noemenswaardig, zo weinig zal het zijn. Het is juist een berg vocht wat je ermee wint. En je behoudt nauwelijks iets.
Voor een onderbouwing verwijs ik jullie door naar dutchbodybuilding.com
Daar zul je genoeg informatie en ervaringen vinden.
Wat jij hier neerzet, melkman..is uniek.
Comment
-
Gezocht op dbb en daar blijf ik op hetzelfde uitkomen.
Eerste beste post:
Anadrol thread DBB
Dutchwindmill (org. lid van EZ dbb)
Toch ken ik een hoop (ervaren) jongens die zweren bij Oxies!..
je moet het niet te lang gebruiken en hoog doseren..
EDIT: geen spul voor beginners trouwens, maar dat is de meesten wel duidelijk hoop ik..Testo onze grootverbruiker
Oxy is erg lekka om ff in een paar weken terug op krachten te komen en snel je kilo's weer terug te pakken.
Oxy kan waardevol zijn als je weet hoe je het moet gebruiken.
Ik kickstart mn volgende kuur er zeker weer mee maar pak het hooguit 2/3 weken want een week langer gebruiken en ik vermoord iemand
Comment
-
Goed voor de melkman!
Maar ik ga af op ervaringen om mij heen, en vergelijk ze met andere ervaringen op fora.
Ieder as zal voor spiermassa kunnen zorgen, maar sommigen doen dat nauwelijks dus vind ik het niet noemenswaardig. Soms moet men niet heel letterlijk nemen wat ik zeg, ik had het beter in mijn eerste post wat duidelijk uitleggen.
De kracht die je met oxy wint, komt door de aanmaak van meerdere rode bloedlichaampjes. En voor de rest bouwt het heel veel vocht op. Het is niet ongebruikelijk dat men 5kg in 2 a 3wkn aankomt van oxy. Maar een lichaam is niet in staat om veel meer dan 1kg per wk (als richtlijn) spiermassa aan te zetten.
Als je dan gaat vergelijken, kun je merken dat er meer vocht is toegenomen dan spiermassa. Maargoed, niet iedereen is het zelfde. Zoals ik al zei, heb je verstand van zaken, weet je die dingen ook goed aan te pakken. Dan kan oxy dus heel nuttig voor je zijn.
Maar oxy is niets voor een beginner.
Comment
-
Hallo
de reden dat ik androlic wil gaan gebruiken over een tijdje is omdat ik het zat ben met ondergewicht ik ben 1 meter 80 en weeg 58 kilo.
ik fitness nu al 2 maaanden voluit men heeft me aangeraden om het te gaan gebruiken pas na 6 maanden te hebben getraint
ik lees heir nu wel andere dingen over androlic en het klinkt allemaal wel grappig dat ik als beginner het wil gebruiken maar 1 zo een pilletje kan tog wel??? na de 6 maanden te hebben getraint en me eet schema te hebben gevolgd kom ik heus wel wat aan HOPELIJK!!ik kom gewoon niet aan niks helpt vandaar dat ik dit echt wil gaan doen!!! wat zou het beste zijn te gebruiken in combinatie met androlic PROVIRON??
Comment
-
Ga eerst eens wat meer lezen joh...
Is alleen hier al herhaaldelijk gezegd dat het absoluut niet geschikt is voor een beginner.
Na 6 maanden trainen al naar de as grijpen is sowieso van de zotte en dat verhaal van niet aankomen wat ik ook doe horen we wel vaker, dan doe je gewoon iets niet goed. Meer eten dan je verbruikt = aankomen, heel simpel.
Uiteraard verbruikt de ene veel meer dan de ander en die zal dan dus ook nog meer moeten eten maar aankomen kan iedereen. Begin maar met dat voedingsschema te plaatsen en evt je trainingsschema, als die twee kloppen zul je ook zonder chemische middelen waar je duidelijk niets vanaf weet hard zat aankomen.
Comment
-
Originally posted by ShannasseGa eerst eens wat meer lezen joh...
Is alleen hier al herhaaldelijk gezegd dat het absoluut niet geschikt is voor een beginner.
Na 6 maanden trainen al naar de as grijpen is sowieso van de zotte en dat verhaal van niet aankomen wat ik ook doe horen we wel vaker, dan doe je gewoon iets niet goed. Meer eten dan je verbruikt = aankomen, heel simpel.
Uiteraard verbruikt de ene veel meer dan de ander en die zal dan dus ook nog meer moeten eten maar aankomen kan iedereen. Begin maar met dat voedingsschema te plaatsen en evt je trainingsschema, als die twee kloppen zul je ook zonder chemische middelen waar je duidelijk niets vanaf weet hard zat aankomen.
ok
dus waar ik fitness op sport school is leugenaar?
anywayz vage schema heb ik het zit zo
ik begin met 4 bruine boterhammen met kaas en melk om 8 uur sochtends soms lukt het me wel soms heb ik veel moeite in de ochtend maar het moet er in
om 11 uur eet ik een volle kom brinta Pap (grappig maar waar).
dan ga ik trainen een uurtje meestal en na het trainen neem ik een Shakie
om 2 uur tussen doortje meestal eet ik dan 3 gevulde koeken
om om 17:00 uur neem ik weer een shakie
om 20:00 uur ga ik meestal avond eten ligt er maar net aan wat er gekookt is
en om 23:00 uur doe ik niks meestal want dan zit ik gewoon vol
dat is me schema eigenlijk
maar die sport school dus raate me aan androlic met proviron vandaar dat ik daarmee kwam
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment