Bijsluiter primobolan (hollandse), iemand ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijsluiter primobolan (hollandse), iemand ervaring

Met een primo-only kuur. Zo ja, hoe beviel het en wat waren de resultaten. Het lijkt de ideal aas. Tenminste als eerste keer. Vraag me alleen af of je de tabs nog ergens kan krijgen.

Grtz
    Bijsluiter:

RVG:
    6391
    Sterkte:
    25 mg
    Toediening:
    tablet

Werking:
    Bij aplastische anaemien van verschillende genese - zowel idiopatisch als bij exogene beschadiging van het beenmerg - kan de functie van het beenmerg, vooral de erythropoëse, door hoge doses van Primobolan S verbeterd worden. De behandeling moet dan nog enkele weken worden voortgezet. Na een behandeling van 2-6 weken neemt het aantal reticulocyten toe en normaliseert zich het Hb-gehalte. Dit zijn de eerste tekenen van een gunstige reaktie. Men dient de patient niet meteen op een onderhoudsdosering in te stellen, maar deze onderhoudsdosering langzaam te realiseren in afhankelijkheid van de individuele behoefte van de patient. Omdat sommige patienten langzamer op de therapie reageren dan verwacht werd, mag de behandeling niet te snel worden afgebroken. Men dient in deze gevallen de aanvangsbehandeling gedurende ± 3 maanden voort te zetten. Indien geen effekt optreedt, is de behandeling te staken. Indien na het beëindigen van de behandeling recidieven optreden, kunnen bij herhaalde therapie opnieuw remissies bereikt worden.
    Contra indicatie:
    Zwangerschap Prostaatcarcinoom Mammacarcinoom bij mannen.

Samenstelling:
    1 Tablet Primobolan S bevat 25 mg metenolonacetaat.
    Dosering:
    1-3 mg per kg lichaamsgewicht, d.w.z. bij een lichaamsgewicht van 50 kg 2-6 tabletten à 25 mg dagelijks. Indien mogelijk dient de dosering te worden verlaagd.
    Bijwerking(en):
    In de hoge dosering zoals deze bij Primobolan S - zeker in het begin van de behandeling - gebruikelijk is, is het bij meisjes en vrouwen onvermijdelijk dat virilisatie (acné, mannelijk beharingspatroon, heesheid, lager worden van de stem, clitorishypertrofie) optreedt. In de geslachtsrijpe jaren zijn cyclusstoornissen mogelijk. Het is mogelijk, dat tijdens de Primobolan S medicatie zout- en vochtretentie optreden. Bij mannen zijn geen subjectief waarneembare bijwerkingen te verwachten. De mogelijkheid bestaat, dat de spermiogenese geremd wordt. Bij jongens kunnen symptomen van een vervroegde puberteit optreden. Er dient rekening mee te worden gehouden, dat bij nog niet volwassenen een praemature skeletrijping kan optreden.
    Waarschuwing:
    Hoewel de levertolerantie beter is dan die van de 17-gealkyleerde anabolica, is speciale aandacht vereist bij patienten met leverziekten. Uiterst zelden zijn na langdurig gebruik van geslachtshormonen veranderingen in de lever waargenomen, die een staken van de behandeling noodzakelijk kunnen maken. Daarom dient de arts te worden geinformeerd, wanneer ongewone klachten in de bovenbuik optreden, die niet spontaan binnen korte tijd verdwijnen. Ook bij nier- en hartpatiënten is extra voorzichtigheid geboden. Bij diabetici kan de glucosetolerantie verbeteren, waardoor de behoefte aan insuline of orale antidiabetica kan afnemen.
    Bewaring:
    Op de verpakking staat na "EXP" de datum (maand, jaar) aangegeven, waarna dit middel niet meer gebruikt dient te worden.
    Verpakking:
    50 tabletten à 25 mg.

Firmanaam
    Schering Nederland B.V. Postbus 116 1380 AC Weesp

Primobolan schijnt slecht aan te komen te zijn tegenwoordig
    Heb er zelf geen ervaring mee.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja, een goede belgische dok doet wonderen in dit geval, is wel nog in be te krijgen van wat ik begreep. Maar kost je in ieder geval een dag. :/

Grtz

Comment

Klopt maar goede belgische doks worden ook schaars

Greets...

Comment

Zal idd een boel pegels gaan kosten, dok, bezine, voordeel is wel je hebt a-kwaliteit en aas zelf zijn niet duur

Grtz

Comment

Ik denk dat het de enige manier nog is om aan die tabs te komen. Ik heb al meer dan een jaar geen enkele primobolan tab gezien, wel d'bol die als primobolan werd verkocht.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

ik zou es navraag voor je kunnen doen, moet je ff pm sturen. kan sowieso aan injects komen. heb ik onlangs nog gebruikt, 300mg per week, 6 weken lang, icm test. prop. en paar weken dianabol. was niet mn eerste kuur en daarom was ikzelf niet zo content met de primo. de amps waren stuk duurder dan deca. wat de tabs kosten weet ik (nog) niet maar dat zal denk ik te duur zijn om beetje aantrekkelijk te zijn.

greetzz bruce
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Had gehoord dat primo niet meer gemaakt werd.
                oldpride.nl

Comment

Het wordt bij mijn weten nog wel gemaakt

Greets...

Comment

IK had begrepen dat er niet eens aan fakes was te komen, laat staan aan echte.

groeten JAN

Comment

overal is aan te komen, ik heb het in een 1e kuur gebruikt, winstrol inject, primo en deca, en dat beviel me heel goed, 10 kg winst waarvan +/- 7 kg overgehouden zonder nakuren.

Comment

Hele mooie gains man op zo`n kuur!
                        Toch blijf ik zeggen kijk uit met primobolan op dit moment omdat wat je kan krijgen vaak niet is wat het moet zijn

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jack @ Apr. 27 2003,23:37)]overal is aan te komen, ik heb het in een 1e kuur gebruikt, winstrol inject, primo en deca, en dat beviel me heel goed, 10 kg winst waarvan +/- 7 kg overgehouden zonder nakuren.
                          Jack, waren dat primo tabs of injects?

Grtz

Comment

Ik durf te wedden,..injects

Comment

inderdaad de injects..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...