Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben bijna klaar met de kuur.
40 mg turinabol p/d 6 weken.
750 mg Sust. p/w 12 weken
400 mg deca p/w 12 weken.
nakuur clomid en nolvadex.
9 kilo in de week 9.
week 1-12 Test E 500mg
week 1-11 Deca 400 mg
week 10-14 Winny 40mg (tot aan de nakuur)
Simpel en effectief kuurtje.
Wij hebben hier veel discussies gehad over winstrol aan het einde van de kuur. Dit i.v.m. met het cortisolgehalte. Heb jij daar ook een mening over?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Simpel en effectief kuurtje.
Wij hebben hier veel discussies gehad over winstrol aan het einde van de kuur. Dit i.v.m. met het cortisolgehalte. Heb jij daar ook een mening over?
Geen frontload test of kickstart met een andere AS?
Nette hoeveelheden verder!
Nakuur doe je ook neem ik aan?
Greets...
Nee beide niet!!! Om 2x (kickstart dianabolo)een 17aa product in de kuur te gebruiken vindt ik niet prettig voor mijn lever. Een optie had ook een kickstart met prob kunnen zijn. Ik trek de Test e 12 weken door dus kom genoeg massa aan. Wil dit keer een keer harder uit de kuur komen vandaar dat mijn keuze gevallen is op winny. Heb nog wel aan een frontload gedacht zodat de test eerder inkickt en lees ook goede verhalen over stabielere bloedwaardes. Heb nog niet eerder een frontload gedaan maar dat is zeker nog een optie...
knap dat je met zulke relatief lage dosis toch aan die flinke stats komt kerel
proficiat
Ja dat is grappig dat je dat zegt. Voor mij is dit relatief "zwaar" gaan. Bij mij is er vantevoren heel duidleijk ingeprent. Met min. aan spulletejs maximaal groeien. Dat lukt goed!!!
Geen frontload test of kickstart met een andere AS?
Nette hoeveelheden verder!
Nakuur doe je ook neem ik aan?
Greets...
Nakuur is er ook zeker van 4 weken Nolvadex 40mg 40mg 20mg 20mg. Heb ook nog wat Chlomid liggen maar lees slechte verhalen over vooral het "zicht" wat slecht word.
Wanneer ik een frontload zou doen dan:
week 1-2 1000mg Test e
raden jullie het aan de deca ook te frontloaden dus op 800mg. Dit omdat de deca toch aardig op je axis drukt?
Ja dat is wel de bedoeling. Eerst zelf veel resource gedaan hebben. Zodat je weet wat je kan verwachten, hoe je neveneffecten kan opvangen en herkennen....
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment