wie is er bekend met overdrive van GS???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie is er bekend met overdrive van GS???

ik ga over twee weken met een kuur beginnen
    daar zit in:

naposin, testo, deca,tren en overdrive.
    Allemaal van het merk GS, behalve de naposin dan.

mijn vraag is,
    is er iemand bekend met het spul overdrive?
    ik bedoel daarmee te zegge of er iemand is die het van gs heeft gebruikt en of het kwaliteitspul is.
    Last edited by john32; 02-09-2006, 19:43. Reason: niet voldoende uitleg wat ik bedoelde

Je gaat over 2 weken beginnen met overdrive maar je weet niet wat het is

Comment

In overdrive zit 150mg Boldone en 90mg Methandriol in.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

oei dan zal het pijnlijk worden

Grtz
        stil growing

Comment

Nou, dat wordt een stevige kuur zeg!
          Kun je wellicht iets melden over de lengte van je kuur, de samenstelling en de hoeveelheden in mg?

Overdrive is op zich een aardig produkt, omdat methandriol, wat eigenlijk een pro-hormoon is, de eigenschap heeft de werking van andere produkten te versterken. De boldenone is er voornamelijk bij 'gemixt', om de injectie soepel en pijnloos te laten verlopen. Door de methandriol wordt de werking van boldenone dus ook wat krachtiger, mogen we aannemen, maar alsnog heeft overdrive alleen zin als je het redelijk hoog doseert. Boldenone geeft onder 400 mg geen enkel effect.

Mr. BIG was volgens mij wel tevreden over de overdrive van GS. Misschien dat hij er nog iets over kan melden.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

gwoon alles wat er bestaat in 1 kuur gooien, dan is het altijd goed?
            zowel bolenone als deca als tren in een en dezelfde kuur.
            missch. kan je toch beter ff wat onderzoek doen.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De samenstelling van je kuur is vragen om problemen. deca en tren zijn beide 19 nor androgenen waar je je libido zwaar onderuit haalt, je zult er zeerwss heel lang over doen om goed te herstellen. Verder bold erbij? Lekker, aan dat beetje heb je sowieso niets, alleen dat je bloedverdikking creert samen met de deca en/of tren.

Overdrive....tja, versterking van andere produkten. Ik weet niet in hoeverre dat dat waar is en hoe goed het is maar persoonlijk neem ik een iets hogere dosering van dat aas ipv te kloten met iets waar ik geen vertrouwen in heb. Maar dit is slechts mijn mening.

Het is duidelijk dat je kennis over aas nogal wat te kort schiet. Zet je doseringen maar eerst hier ff neer en hoe lang je denkt te gaan kuren.

En de belangrijkste tip die ik je wil geven is, lezen lezen en nog eens lezen. Dit zijn zware medicijnen, je moet er niet zomaar mee gaan lopen klote!

Comment

Wat dacht je om ervan om met die overdrive alleen Boldenon en Test Enathaat en dianabol te gebruiken?
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

volgende week zal ik het kuurschema op de site zetten enwekelijks de resultaten erbij zetten.

Comment

doe gauw wat kees zegt. veel beter idee!!
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X